טיפים חשובים למעבר דירה קל, חלק וחסכוני

$(function(){setImageBanner('9af6db8d-ba72-4efa-a679-4654573ddb9c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אילו פריטים כולנו שוכחים לרכוש לפני מעברי דירה, כיצד ניתן להוזיל את עלות ההובלה ומה אסור לעשות בשום פנים ואופן?

Shutterstock

שוב הגיע הרגע שבו אתם מבינים שהגיע הזמן לאתר מובילים בבאר שבע, לאסוף ארגזים ולארוז את הדירה לקראת מעבר לדירה חדשה? מצוין – כי הכנו לכם כתבה שתסדר לכם מעבר קל, חלק וחסכוני מאי פעם. בין אם אתם "שועלי הובלות ותיקים" ובין אם מדובר בהובלה הראשונה שלכם, אין לנו ספק שתוכלו להפיק תועלת מהטיפים שכתבנו במיוחד עבורכם. אז בואו נצא לדרך.

רשימת ציוד לקראת המעבר

אלו הם הפריטים החשובים ביותר שיש להצטייד בהם מבעוד מועד לקראת ההובלה:

  • ארגזים – הקפידו להימנע בכל מחיר מאיסוף ארגזים בקרטוניות הממוקמות ליד סופרמרקטים. לא זו בלבד שמדובר בארגזים שלרוב לא מתאימים למעבר דירה אלא שישנו סיכוי לא רע שמדובר בארגזים הנגועים בביצי תיקנים, שישמחו לבקוע בדירה החדשה. לכן יש לתת עדיפות לארגזים חדשים או לארגזים איכותיים שיסופקו לכם על ידי חברת ההובלות.
  • ניילון בועות – ניילון בועות (פצפץ) הוא חומר האריזה המומלץ ביותר לאריזת חפצים שבירים כמו כוסות וצלחות. אם מתחשק לכם לחסוך, עומדת לכם האפשרות להשתמש בנייר עיתון. במקרה הזה, עליכם להקפיד להשתמש בכמות מספקת של ניירות במסגרת האריזה וכדי שהחפצים לא יזוזו בארגז, הקפידו לרפד את הארגזים במעילים, חולצות, מפות שולחן או שמיכות.
  • טוש עבה – מומלץ ביותר למספר את הארגזים, לציין על כל ארגז לאיזה חדר הוא מיועד ולהכין רשימה הכוללת את מספרי הארגזים, כשלצד כל מספר יש לציין מה הוא מכיל.
  • סכין יפנית – מומלץ לרכוש שתיים או שלוש סכינים יפניות ולהניח אותן בתיק האישי לקראת המעבר. כך תוכלו להתחיל לפרוק את הארגזים בקלות מיד לאחר שאחרון המובילים יעזוב את הדירה החדשה.
  • כסף מזומן – בדרך כלל חברות הובלות דירה במרכז יקבלו מכם את התשלום במזומן עם סיום ההובלה וכן קרוב לוודאי שתרצו לתת טיפ לסבלים. לפיכך מומלץ להצטייד מבעוד מועד במספיק כסף מזומן.

כך תוזילו את עלות ההובלה  

העלות של הובלת דירה לרוב תהיה גבוהה יותר בחודשים יולי ואוגוסט בהשוואה להובלת דירה בכל חודש אחר. בנוסף רוב הסיכויים שתצטרכו לשלם יותר עבור אותה הובלה בדיוק אם תעברו דירה בימים האחרונים או בימים הראשונים של החודש. לאור זאת, אם יש לכם אפשרות לשלוט על תאריך ההובלה, נמליץ לכם לתת עדיפות למעבר בחודשים ספטמבר עד יוני ולתאם הובלה בין החמישי לחודש ועד ה-27 לחודש.

כמו כן מומלץ מאוד להקפיד לבצע את כל הפעולות שעשויות לעלות לכם כסף, באופן עצמאי וללא מעורבות של המובילים. כך לדוגמה, במקום לשלם לסבלים או לנגר עבור פירוק והרכבה של רהיטים גדולים במיוחד, באפשרותכם לפרק את הרהיטים שדורשים פירוק לפני ההגעה של המובילים, לארוז אותם בצורה שתאפשר להוביל אותם בקלות ופשוט להרכיב אותם באופן עצמאי בדירה החדשה.

הכלל החשוב מכולם – לא מקבלים הצעות מחיר טלפוניות

לסיום נדגיש כי אין לקבל הצעות מחיר באופן טלפוני, מבלי שהגיע אליכם נציג מטעם חברת ההובלה. לאחר שהנציג סרק את הדירה וערך רשימת פריטים, עליכם לוודא שכל הפריטים שיש להוביל, אכן מופיעים בהצעת המחיר, ללא יוצא מן הכלל. מדובר בדרך הטובה ביותר למזער את הסיכוי להפתעות לא נעימות ביום המעבר. בהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה