טיפים להרכבת פאזל 1000 חלקים ויותר

$(function(){setImageBanner('bbf00e86-8c6d-4106-86ae-d7412fbad47e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כל מי שמתחבר לתחביב הרכבת הפאזלים יודע שיש כמה דרכים להשיג את המטרה אך רובן עוקבות אחרי כמה פעולות זהות שפשוט מקלות על ההרכבה כולה. אם גם אתם רוצים להרכיב פאזל 1000 חלקים ואינכם יודעים איך לעשות זאת, כאן תמצאו את כל הדרכים שיקלו עליכם להשלמת המשימה ובסופה לקבלת התמונה שעמלתם להרכבתה.

פאזל חלקים

עוד בילדותינו הרכבנו פאזלים רבים, בגן הילדים, בבית עם ההורים, אח"כ כשגדלנו הרכבנו עם האחרים ואפילו לבד. אך עם השנים חלקנו נטשו את התחביב או העשייה הזו ולאחרים שנים רבות התעורר החשק להרכיב פאזל אבל הם נמנעים כי אינם זוכרים מאיפה להתחיל.

סדר פעולות להרכבת פאזל כך שיהיה לכם כיף לאורך כל הדרך:

  • לפני שמפזרים את החלקים של הפאזל חשוב לדאוג למשטח עבודה שיהיה לכם קל להזיז את הפאזל אם תצטרכו לעשות זאת. לא לכולנו ישנו שולחן פנוי ונטוש בבית שיכול לשמש כשולחן להרכבת הפאזל. רובנו משתמשים בשולחן פינת האוכל או שולחן בסלון כשאנחנו בוחרים להרכיב פאזל. כדי שיהיה לכם קל להזיז את הפאזל במקרה של אורחים או לקראת ארוחת הערב, השתמשו במשטח יציב וקל שניתן יהיה להזיזו בצורה פשוטה מהשולחן. חשוב לוודא את גודל התמונה הסופית לפני שמניחים את החלקים על המשטח, לרוב המידה מופיעה בדופן הקופסא.
  • מיון החלקים מקל על ההרכבה מאוד. תחילה הפרידו את החלקים של מסגרת התמונה מהחלקים הפנימיים. קל לזהות את החלקים הללו היות ויש להם צד אחד ישר לחלוטין או שני צדדים ישרים ב 90 מעלות שהם פינות המסגרת. אם אתם מרכיבים פאזל 1000 חלקים או יותר המסגרת גדולה אפילו יותר כך שיקל עליכם מאוד אם גם את חלקי המסגרת תמיינו לפי צבעים וטקסטורות המופיעים במסגרת. לאחר מכן, מיינו את יתר החלקים לפי הצבעים, הגוונים והטקסטורות. היעזרו בתמונה המופיעה על גבי הקופסא כך שתוכלו להבחין בגוונים השונים ולאן הם שייכים. אם למשל התמונה כוללת אוקיאנוס ושמיים שימו לב שהכחולים של זה לא זהים לשני ולכן מראש כדאי להפריד אותם זה מזה. אם ישנו מוטיב ייחודי בתמונה שבחרתם, מיינו את החלקים הדומים יחד, למשל אם יש לכם אנשים או אלמנטים חוזרים בתמונה אספו את כל החלקים השייכים לאותם אלמנטים לקבוצה אחת.
  • התחילו בהרכבת המסגרת, המסגרת מאפשרת לכם לתחום את הפאזל וקל להתחיל מנקודה זו. לאחר המסגרת התחילו מהקבוצות הפשוטות יותר להרכבה אלו שאתם מזהים את החיבורים המתאימים לפי התמונה בקלות והמשיכו משם. אל תנסו להרכיב חלקים בכוח, אם זה לא מתחבר בקלות זה לא החלק המתאים.

פאזלים להרכבה זה כיף גדול, לא סתם נהנינו מהרכבתם בילדותינו. אם גם אתם רוצים להרכיב פאזל ולא הרכבתם כבר שנים, אין ממה לחשוש ופשוט לעקוב אחר הפעולות הללו וגם אתם תוכלו לחזור וליהנות מהרכבת פאזל גודל. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה