ידע זה כוח, מגוון עסקים וחברות המובילים בתחום.

$(function(){setImageBanner('330d9b38-c7ab-4c66-8ebd-5aeb8b6c9fa3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

.

באדיבות:פלאקארד

פלאקארד: מבצעת את המהפך בתחום סליקת כרטיסי אשראי

כשמדובר במילה "סליקה", הדמיון מתרחש אל עבר החברה המובילה - פלאקארד. זו החברה שנפתחה במטרה להפוך את תהליך התשלום הדיגיטלי לחלק בלתי נפרד מחוויית הקניה, בין אם אתה עסק גדול או קטן. כל עסק, לא משנה הגודל או התחום, זקוק לפתרון של סליקה ממוחשבת יעילה ומהירה, וזו בדיוק השירות הרחב שפלאקארד מציעה.

במהלך למעלה מ-35 שנה של פעילות, פלאקארד הצטברה ניסיון שאין שני לו בעיבוד טרנזקציות, חיובים של כרטיסי אשראי וסליקה לעסקים. המחויבות שלה למתן שירות ללקוחות מובילה אותה להתפתחות טכנולוגית מתמדת, המאפשרת לה להישאר בקצה החוד של החדשנות בתחום.

החזון שמנחה את פלאקארד הוא שלא פחות מהפכה בשוק: להציע לכל לקוח, לא משנה הגודל או התחום שלו, פתרון מקיף ומשולב של סליקה וניהול חיובים. היא ממקודת בפיתוח פתרונות מדויקים, המתאימים לכל לקוח באופן אישי, מבלי לוותר על טכנולוגיה מתקדמת ותמיכה מהירה ומקצועית.

האם גם אתם מעוניינים לשדרג את המערכת שלכם לסליקה ממוחשבת, מהירה ויעילה? מוזמנים להתחיל את הדרך איתנו, ולהכנס לאתר של פלאקארד - www.pelecard.com.

.

באדיבות:פלאקארד

.

באדיבות:גבעתי אחסנות

גבעתי אחסנות: אחסון משופר, בטוח ומסודר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת

אינו סוד כי תהליך ההובלה והאחסון יכול להיות מורכב ומלחיץ, אך עם גבעתי אחסנות, כל החששות שלכם יכולות להיעלם. גבעתי אחסנות, בעלת ניסיון של למעלה מ-40 שנה, מתמחה בשיפור והקלה של תהליך ההובלה ואחסנה, באמצעות שילוב מוחלט של איכות שירות, טכנולוגיה מתקדמת ושקיפות פעולה.

מערכת המחסנים של גבעתי אחסנות מתגאה יביחודיותה: 300 מחסנים חדשניים להשכרה בגדלים שונים, המאפשרים אחסון מאובטח ומסודר. השילוב של טכנולוגיה מתקדמת באתר מבטיח שהחפצים שלכם יישמרו בטוחים ומאובטחים, מה שנותן לכם את השקט הנפשי שאתם זקוקים לו.

אז במקום להתמודד עם הפשרות ותהליכים מייגעים, אנו מזמינים אתכם לנצל את ההזדמנות ולבחור בפתרון האחסון המשופר של גבעתי אחסנות. למידע נוסף, בקרו באתר שלנו: givati-storage.co.il.

.

באדיבות:גבעתי אחסנות

.

באדיבות:פלמברטק

פלמברטק - פתרונות יעילים וחסכוניים לייבוש תת-רצפתי

רטיבות תת-רצפתית יכולה לגרום לנזקים משמעותיים ולצורך בשיפוץ כללי המצריך פירוק הרצפה והוצאות גבוהות. פלמברטק, בעלת הטכנולוגיה המתקדמת בתחום, מציעה פתרון חסכוני ויעיל לבעיה. באמצעות שימוש במכשירים ומכונות מתקדמים, פלמברטק מצליחה לאתר ולייבש מים כלואים באופן נקודתי ומדויק, שומרת על מבנה הבניין ומבטלת את הצורך בשיפוץ כללי.

התוצאה היא חיסכון משמעותי בכסף, בזמן ובמאמץ. בנוסף, פתרונות הייבוש התת רצפתי של פלמברטק מאפשרים לבעלי הבתים להמשיך את שגרת חייהם הרגילה ללא הפסקה, דבר שלא ניתן בשיפוצים כלליים.

כאן בפלמברטק, אנו מכירים את העלויות הכבדות שמשאירות אחריהן בעיות לחות, ולכן אנו פועלים להביא לכם פתרון טכנולוגי מתקדם שייבוש את הבית שלכם בצורה מהירה, יעילה וחסכונית. לפרטים נוספים, תוכלו לבקר באתר שלנו: https://www.plumbertech.co.il/.

.

צלם: חיים גואטה

.

באדיבות:פרוויו

פרוויו: פתרונות מקצועיים לאיתור ותיקון נזילות

הגנה על הבריאות שלכם והשקעתכם היא עבודת הלב של פרוויו, מובילים בתחום איתור נזילות במבנים ותשתיות מים. עם שימוש במכשור מתקדם ותמיכה מצוות מקצועי, פרוויו מתמחה באיתור ותיקון נזילות ברמה גבוהה, שומרת על בריאות המשפחה ומנהלת את הנזק למבנה.

איתור נזילות לפני רכישת בית או דירה הוא תחום בו פרוויו מתמחה. אנחנו מבינים את החשיבות של בדיקות כאלה בתהליך רכישת הנכס. צוות המקצוענים שלנו מבדיק את התשתיות וצנרת המים, ומתכוונן להציע הצעת מחיר ממוקדת לצורך החלפת התשתיות או הצנרת, אם הנזק אינו גדול.

פרוויו משתמשת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי לאתר ולתקן נזילות, והתמחה בשיטת האל הרס - שיטה חדשנית שלא פוגעת במבנה ומאפשרת החלפת תשתיות ביוב ללא הריסת שבילים או מדרכות. זו שיטה שמזעירה את ההשפעה על הנכס הקיים, מספקת תוצאות מעולות, וחוסכת בעלויות.

כמו כן, פרוויו מקדמת תיקון של בעיות רטיבות שנובעות מתקלות במבנה או במערכת התיקון. זהו חלק חשוב מהמאמץ לשמר את בריאות התושבים ולמנוע נזקים עתידיים לנכס כמו טחב, ופטריות על הקיר.

אם אתם מעוניינים להגן על השקעתכם ולשמר את בריאותכם, פרוויו מציעה שירותים מקצועיים, אמינים, ויעילים. לפרטים נוספים, אנא בקרו באתר שלנו: https://itornezilot.co.il/.

.

צלם: עומר

.

באדיבות:פרופרס

פרופרס - המומחית בתחום שטיפה בלחץ מים: איכות, מקצועיות ובטיחות

פרופרס מובילה בתחום אספקת מכונות שטיפה בלחץ מים וגרניקים בישראל. עם ניסיון של מעל ל-15 שנים, , מתמחים במגוון רחב של מוצרים ושירותים כולל מכונות שטיפה בלחץ מים, גרניקים, ציוד נלווה, אביזרים נלווים לבטיחות.

אצלנו בפרופרס, אנו מחויבים לבטיחות והכשרה מקצועית. מכונות שטיפה בלחץ מים וציוד נלווה אחר שאנו מציעים מחייבים הכשרה מתאימה ושמירה על תקני בטיחות. אנו ממליצים ללקוחותינו להשתמש באביזרים הנלווים שלנו, כולל חליפות בטיחות לשטיפה בלחץ מים ומגפי מגן, כדי להבטיח בטיחות מקסימלית.

בנוסף, פרופרס מציעה ייעוץ מקצועי חינם ללקוחותיה, תוך התאמה של המכשירים והשירותים לצרכים של הלקוח. קוני המכונות מוזמנים למרכז ההדרכה שלנו לקבלת הדרכה מקצועית ומקיפה, כדי ללמוד איך להפיק את המרב מהמכשירים שלנו.

בין אם אתה בעל עסק שמחפש מכונת שטיפה בלחץ מים איכותית, או מחפש שירות שטיפה מקצועי, פרופרס מחויבת לאיכות, מקצועיות, ושירות מעולה. אנו מספקים מכונות שטיפה מצוינות בכל פעם. צרו איתנו קשר היום לקבלת ייעוץ חינם.

למידע נוסף, ביקרו באתרנו של פרופרס www.propress.co.il

.

צלם: ירון אסטכרייכר

.

באדיבות:ביאומיטק


מיקור חוץ של מתכנים: ההכרח החדש של תעשיית ההיי-טק?

בעידן שבו טכנולוגיה ומידע הם המרכיבים החשובים ביותר להצלחה של כל ארגון, יכולת לבנות ולשמר צוותי פיתוח חזקים היא התנאי המרכזי להצלחה. אך, בשנים האחרונות אנו רואים תנודה מוחלטת. יותר ויותר חברות בוחרות לבצע מיקור חוץ של מתכנים מאשר להחזיק מתכנתים בארץ. מה זה אומר, ולמה זה קורה?

מיקור חוץ הוא תהליך בו חברה מחליטה להעביר חלק מהפעילויות שלה, במקרה שלנו - פיתוח תוכנה, פיתוח אפליקציות, לחברה חיצונית.

זו יכולה להיות חברה באותה המדינה או במדינה אחרת. ההתרחשות של מיקור חוץ מונעת מסיבות שונות, אך במרכזן שלהם עומדים חסכון בעלויות, גישה למומחיות ומיומנויות שאינן זמינות באופן פנימי, והתמקדות בליבה העסקית של החברה.

אחת מהתועלות המרכזיות של מיקור חוץ היא היכולת לחסוך בעלויות. בעלות התפקיד של מתכנת בישראל, לדוגמה, יכולה להיות גבוהה באופן משמעותי לעומת מתכנת בארצות אחרות. בנוסף, חברה שמבצעת מיקור חוץ לא צריכה להשקיע בהכשרת מתכנתים, תשתיות, או משאבים אחרים.

על פניו, התוכנה הופכת למוצר גלובלי. אין משמעות למקום שבו התוכנה פותחה.

בפועל, תהליכי הפיתוח משתנים, ובזמן שמתכנתים יכולים לעבוד מכל מקום, יש צורך ביכולת להתאים את עצמם לתרבויות עבודה שונות, לשפות שונות ולאזורי זמן שונים. זה מתאים לחברות גדולות ובינלאומיות שמחפשות את הכשר הכי טוב בעולם, ומוכנות להתאים את עצמן לשינוי.

מיקור חוץ יכול להציע לחברות גישה למיומנויות ולמומחיות שאינן זמינות להם באופן פנימי. למשל, חברה שצריכה לפתח פתרון טכנולוגי מסוים אך אין לה את המומחיות הנדרשת, יכולה להפנות לחברה חיצונית שזו התמחותה כמו ביאומיטק.

.

באדיבות:BeMe

טכנולוגיה שפותחה ופועלת על ידי בימי מאפשרת למשתמשים להיחשף למגוון שירותי היופי המתקדמים ביותר, לנהל תקשורת ישירה עם מקצוענים בתחום היופי ולנצל מבצעים והכרזות על שירותים חדשים. זהו פתרון חדשני שמשנה את הצורה בה אנשים מחפשים ומקבלים שירותי יופי.

אז החל מהיום, אין צורך לחפש עשרות אתרים או לבקש המלצות מחברים. BeMe מספק את כל המידע שצריך לקבלת החלטה מושכלת, מאובטחת ומרוצה על שירותי יופי. זו המקום המושלם למצוא את השירות הבא שלך, למצוא את הקוסמטיקאית החדשה שלך.

בֵּימִי מאמינה שכל אישה או גבר צריכים להרגיש יפה, מרוצה ובטוח בבחירות שלו בתחום האסתטיקה והיופי. עם מגוון רחב של שירותים, מקצוענים מומחים, וטכנולוגיה מתקדמת, BeMe מאפשרת לכל אחד למצוא את השירות המתאים לו בקלות ובנוחות.

.

באדיבות:עץ וצבעים

כל מיטה מעוצבת של עץ וצבעים מתוכננת בתשומת לב לפרטים הקטנים, החל מהבחירה בחומרים האיכותיים ביותר, דרך העיצוב הייחודי שלה ועד לצבעים המרהיבים שבהם היא מגיעה. המוצרים של עץ וצבעים משלבים בין שימושיות ליופי, בין פונקציונאליות לחוויה.

בעץ וצבעים, הם מבינים שמיטת הילדים איננה רק מקום לשינה, אלא גם מרחב למשחק, לחלום וליצור. לכן, המיטות שהם מעצבים ומייצרים מספקות לילדים ראש מספיק נוח לישון עליו, ובמקביל משפרות את חווית החדר באופן כללי.

אבל החוויה של עץ וצבעים לא מסתיימת בעיצוב המיטה. הם מאמינים שהחדר כולו צריך להיות מקום מרהיב שמעודד יצירתיות, ולכן הם מציעים מגוון של מוצרים משלימים, כולל שולחנות לימוד, מדפים וארונות, שכולם מעוצבים באותה אסתטיקה מיוחדת.

עץ וצבעים מציעים לילדים שלכם לא רק מקום לשינה, אלא מקום שהם יחכו להכנס אליו בכל פעם שהם חוזרים הביתה. תוכלו להיות בטוחים שהילדים שלכם ירגישו נוח, בטוחים ומאושרים במיטתם החדשה של עץ וצבעים.

בסופו של דבר, מטרתם העליונה של עץ וצבעים היא להפוך את חדרי הילדים למקום מרגש ומעניין, כאחד שמעודד יצירתיות ושמחה. ומבחינתם, אין דרך טובה יותר להגשים זאת מאשר באמצעות מיטות ילדים מעוצבות, מרהיבות ואיכותיות.

.

צילום:studioVIP

.

באדיבות: אמירים

אמירים חנות רהיטים.-

רהיטים הם הדרך בה אנחנו מגלים את העולם בצורה ממשית וטקטילית. הם משקפים את הטעם האישי, התרבות והאישיות שלנו. כשהם מעוצבים בקפידה, הם יכולים להבטיח פניה לחלל, להשפיע על האווירה ולהשאיר רושם ממושך. בהזדמנות זו, אני מביא לכם את אמירים, חנות הרהיטים המובילה המתמחה ביצירת רהיטים מעוצבים, המשלבים בנוסף לאסתטיקה את הפונקציונליות.

הרהיטים של אמירים חנות רהיטים מאפשרים לכם לשחק עם חומרים, צורות וגוונים בחפיפה של טרנדים המתחלפים.ממד חדש ומרענן של אסתטיקה ועיצוב.

אמירים חנות רהיטים יוצרים את המענה לחיפוש אחר רהיטים המתארים סיפור, המשנים את התחושה בחלל ומוסיפים לו עומק ואופן חיה. החנות מציעה מבחר של רהיטים מעוצבים בסגנונות מגוונים, כל אחד מהם מוגש עם המון תשומת לב לפרטים הקטנים.

לא משנה אם אתם מעוניינים בעיצוב מודרני או רטרו, מינימליסטי או כפרי, באמירים חנות רהיטים תמצאו את המבחר המגוון שיספק את הרצון שלכם.
לעוד מידע הכנסו לאתר hanutrehitim.co.il

.

באדיבות: מרנין

שולחנות סלון של מרנין -
הם יודעים שבחירה של שולחן סלון היא לא רק בחירה של פריט ריהוט, אלא היא גם בחירה של אסתטיקה, סגנון וחוויה. בעצם, זה האלמנט שמחבר את כל החללים בסלון ומאפשר לכם להרגיש בנוחות בבית שלכם.

שולחנות הסלון של מרנין מציעים מגוון רחב של סגנונות ואפשרויות עיצוב: משולחנות מעוצבים בסגנון מודרני, דרך שולחנות סלון עם מראה נוסטלגי או קלאסי, ועד לשולחנות סלון שמשלבים חומרים טבעיים, כמו עץ, מתכת או זכוכית, ליצירת מראה עכשווי ומלא באסתטיקה.

מעבר לזאת, מרנין מתייחסים למוצרים שהם יוצרים לא רק באופן אסתטי, אלא גם מבחינת הפונקציונליות שלהם. כל שולחן סלון מעוצב במחשבה על הפונקציונליות שהוא יכול להציע לכם ולחיים היום-יומיים שלכם. זה יכול להיות באמצעות מנגנונים המאפשרים שלנות את גדלי השולחנות.

מרנין מציעים שולחנות סלון המשלבים יופי, אסתטיקה ותכליתיות, כל אחד מהם מוכן להפוך למרכז הפעילות של החלל שלכם. בין אם אתם מחפשים שולחן סלון מודרני, שולחן סלון עם נוסטלגיה קלאסית או שולחן סלון בעיצוב עכשווי וייחודי, תמצאו את השולחן שמתאים בדיוק לכם במרנין.

.

(צילום: אמיר)

.

באדיבות: העץ של יאשה

חדשנות ברחבי הבית: מגדל הלמידה המאפשר לילדים שלכם להתפתח בבטחה

כהורים בשלבים הראשונים של ההורות, מה שנראה לנו בולט ביותר הוא הסקרנות הבלתי מתפשרת של ילדינו. כל דבר חדש הוא להם מסע גילוי ופתח לחוויות חדשות. חבל שלא תמיד אנו, כהורים, מצליחים לתמוך בסקרנות זו מבלי להתייחס אליה כסכנה. נגריית העץ של יאשה מחולון, יצרנית ריהוט לילדים בסגנון בוטיק, משנה את המשוואה עם המגדל החדשני שהיא מציעה: מגדלי למידה איכותיים.

אז מהו מגדל הלמידה? מדובר בסולם מעוצב ואמין, מיועד במיוחד לילדים. המגדל מאפשר לילד לטפס למעלה בצורה מוגנת, כך שהגישה למקומות גבוהים ושימוש באובייקטים הממוקמים שם הופכים לנוחים ובטוחים. כך נוצרת אפשרות להורים לשלב את הילדים בפעילויות שונות בבית, מבלי לחשוש מנפילות ומקרים אחרים.

למשל, אם אתם רוצים לבשל עם הילד שלכם, מגדל הלמידה מאפשר לכם לעשות זאת בצורה מאוד פשוטה. הילד מטפס למעלה, ואתם מוכנים לחלוטין. בשימוש כזה, מגדל הלמידה לא רק מאפשר שיתוף פעולה עם הילד, אלא גם מחזק את הקשר בינכם.

מעבר לשיתוף הפעולה, מגדלי הלמידה מאפשרים לילדים להרגיש יותר עצמאיים ובטוחים ביכולתם. הם מעניקים להם הבנה שהם יכולים להשתתף בפעילויות שונות בבית ולהיות חלק מההתרחשות, במקום להסתכל מהצד.

.

צילום ובאדיבות: יעקב אצילדייב

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה