ייזום פרויקטים עם יאן גרוסמן (גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ) ב2019

$(function(){setImageBanner('d7c5696e-8a5d-4b04-901b-c5ca89d2f30d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

Pixabay

איך פרויקט בנייה נולד? ובכן, הוא מתחיל בפעולת ייזום פרויקטים שנועדה להבטיח את הצלחתו של פרויקט הבנייה. גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן היא חברה מקצועית אשר מספקת מגוון רחב של שירותים. המהנדס יאן גרוסמן מפקח על כל העבודות, ויש לו ניסיון רב בתחומי הבנייה והנדל"ן. כמובן, אחד הדברים החשובים ביותר בעת תכנון הפרויקט הוא ייזום פרויקטים.

מה כולל ייזום פרויקטים?

ייזום פרויקטים כולל מגוון רחב של מאפיינים אשר מסיימים לפרויקט לצאת מן הכוח אל הפועל. הדבר הראשון שיש לבדוק הוא האם הפרויקט אכן משתלם למשקיעים ולחברת הבנייה. במקרה זה בוחנים מאפיינים כמו עלותו של הפרויקט, היכן תתבצע הבנייה וכדומה במטרה לבדוק אם אכן כדאי לצאת לדרך.

הדבר השני שבודקים במהלך הייזום הוא את התכנון של הבניין העומד להיבנות. במקרה זה חשוב לבדוק את התכנית המלאה על מנת לוודא שהכול הולך להתנהל כשורה. דבר נוסף שיש לעשות הוא לבחון את הניהול התקציבי העומד לרשותם של היזמים. זה לא סוד שכדי להקים פרויקט בנייה איכותי, יש צורך לנהל את התקציב כראוי. אחרי הכול, תחום הבנייה טומן בחובו לא פעם הוצאות בלתי מתוכננות, ולכן חשוב להיערך לכך בהתאם.

הייזום כולל גם את עניין הפיקוח ההנדסי במהלך הבנייה. כדי לעמוד בכל התקנים ולהיות סמוכים ובטוחים שעובדי השטח מבצעים את העבודה כראוי, יש צורך בהשגחתם של המהנדסים במקום. כמובן, מפקחי הבנייה נמצאים בשטח בכל עת כדי לראות כיצד מתקדמת העבודה, להעיר במקרה הצורך, לוודא שכולם עומדים בלוח הזמנים ועוד.

ולבסוף, דבר חשוב נוסף שצריך להיות בכל ייזום פרויקטים הוא ניהול סיכונים נכון. חשוב להיות מוכנים לסיכונים העומדים בפני כל המשתתפים בפרויקט על מנת למזער אותם עד כמה שניתן.

גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן – החברה והאגדה

גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן היא חברה מנוסה ומיומנת בתחום הבנייה. היא אחראית על מגוון רחב של פרויקטים במרכז הארץ וביניהם מגדלי גינדי בתל אביב ואפ טאון בבת ים. הצוות של החברה מספק עבודה מקצועית ואיכותית, תוך שימת לב מרובה לדרישותיו של הלקוח. כך שאם אתם מעוניינים להשקיע בפרויקט, כדאי בהחלט לעשות זאת עם גרוסמן. בחברה זו אנשי מקצוע מגוונים (אדריכלים, מהנדסים, עובדי שטח ועוד) עובדים יחד כדי לספק את העבודה המוגמרת. וזה עוד לא הכול. החברה אחראית גם על תמ"א 38 שנועדה לחזק את המבנים ולשפר את איכות החיים של הגרים בהם.

גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ
https://www.grosman.co.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה