ילדים זה בריכה? לא רק! האטרקציות השוות לקיץ 2022

$(function(){setImageBanner('13c2b9e3-fc8b-43a3-b3e1-8fb8917004ae','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לאחר מספר שנים לא פשוטות בהן שעריהם של רוב האטרקציות היו סגורים עקב מגפת הקורונה, קיץ 2022 מביא אלינו לא מעט אטרקציות שוות, שיעסיקו את הילדים במהלך החודשים החמים. אז איך תתכננו לו"ז מפנק לחופש הגדול?

 Shutterstock

הקיץ הגיע, ואיתו השאלה הנצחית – כיצד נעסיק את הילדים? בשונה מהשנתיים האחרונות, אז היינו מבוצרים בביתנו ומרבית מקומות הבילוי היו סגורים, השנה ישנו ניחוח של חזרה לשגרה, שמתבטא במגוון אטרקציות לא רק עבור הילדים, אלא עבור כל המשפחה. לפניכם אטרקציות שוות ומהנות במיוחד אשר מתקיימות במהלך החופש הגדול השנה ויהפכו את הקיץ הקרוב לבלתי נשכח.

לפני הכל: איך תוכלו להוזיל עלויות?

אטרקציות אמנם מסייעות לנו להעסיק את הילדים וליהנות מזמן משפחתי, אך אין ספק שלרוב הן כרוכות בהוצאות בלתי מבוטלות. על מנת להוזיל את העלויות, תוכלו לבחור באירועים חינמיים, להיעזר בקופונים או אף לשקול להחליף או להוסיף לכרטיס האשראי שברשותכם כרטיס אשראי עם הטבות*. אנשים רבים אינם מודעים לכך, אך ישנם לא מעט כרטיסי אשראי שבשימוש מעל סכום מסוים, מעניקים למשתמשים בהם מגוון של הטבות שונות הכוללות שלל אטרקציות משפחיות, בדמות אחוזי הנחה או 1+1 על רכישת כרטיסים. כדי למצוא את כרטיס האשראי האידיאלי, בצעו השוואה בין מספר סוגי כרטיסי אשראי, ובחרו בכרטיס הרלוונטי ביותר עבורכם ועבור המשפחה שלכם.

לייזר טאג

"לייזר טאג" הוא מעין משחק שמדמה לחימה אמיתית ודורש אסטרטגיה, תכנון מקדים ועבודת צוות. המשחק מתבצע באמצעות כלי נשק שיורים קרני אינפרה-אדום על המשתתפים. השחקנים לובשים אפודים מיוחדים שמכילים חיישנים, אשר מזהים את אותן קרני לייזר כשהן פוגעות בהם. כאשר שחקן נפגע מירי של אחת הקרניים האלה, הוא למעשה נפסל. לרוב, השחקנים מתחלקים לשתי קבוצות, שהמטרה שלהן היא "לחסל" את הקבוצה היריבה. מדובר במשחק דינמי, אנרגטי ומהנה במיוחד, המותאם למגוון של גילאים שונים ומשמש כאטרקציה נפלאה לכל המשפחה.

מתחמי נינג'ה

מתחמי נינג'ה הם מתחמים ייחודיים ומהנים, שמכילים מגוון של אטרקציות שונות – ובכלל זה מסלולי נינג'ה שדורשים מהמשתתף לטפס על אלמנטים שונים, להיתלות מהם או לקפוץ מאלמנט לאלמנט, קירות טיפוס ומגוון של אטרקציות נוספות. היתרון המשמעותי ביותר במתחמים האלה הוא שהם מאפשרים למשפחה ליהנות מפעילות חווייתית, שגם מפתחת את הכושר ומחזקת את הגוף על הדרך. כיום קיימים מגוון של מתחמי נינג'ה שפרוסים ברחבי הארץ, ומאפשרים לקיים בהם גם אירועים כמו ימי הולדת, או כל הפקה אחרת לקבוצות.

טיול משפחתי בטבע

טיולים בחיק הטבע הם אחד הדברים המגבשים והכיפיים ביותר שניתן לעשות כמשפחה, וכבונוס נוסף: אין צורך להוציא עליהם כסף בהכרח, וגם אם כן – לרוב מדובר בעלויות נמוכות יחסית. ניתן למצוא מגוון של מסלולים ייחודיים באתר של רשות הטבע והגנים, לבקר בפארקים שווים או פשוט לעשות פיקניק כיפי באחד היערות הפזורים ברחבי הארץ. אם אתם פחות בעניין של תכנון מקדים, תמיד תוכלו לנסוע לים עם פירות חתוכים וקרם הגנה, ולהעביר כך כמה שעות טובות לכל הפחות. אם אתם מסוג המשפחות שמעוניינות בטיול קצת יותר אתגרי, תוכלו לבחור בטיולי ג'יפים או בשיט בקייקים בירדן, למשל. כשהעניין נוגע לטיולים בטבע – האפשרויות הן בלתי מוגבלות, הן של היעדים ומסלולי הטיולים והן של התקציב.

קטיף פירות

אחת האטרקציות שהולכות והופכות פופולריות במיוחד בשנים האחרונות היא קטיף פירות משפחתי. מדובר בחוויה קסומה במיוחד, שהעלות שלה לרוב אינה גבוהה והיא מאפשרת לכל המשפחה לטייל בחיק הטבע, לקטוף פירות או ירקות ולנשנש אותם בדרך. לעיתים קרובות, במתחמי הקטיף קיימים גם מתחמי ישיבה מסודרים, אטרקציות וסיורים מודרכים, שיאפשרו לכם לשדרג את החוויה אף יותר. במקרים רבים, מתחמי הקטיף פתוחים לאורך כל השבוע, לרבות בסופי השבוע, והם מציעים גם חוויה מהנה לקטנטנים בדמות פינות ליטוף, מכוניות קטנות בהן ניתן להרכיב את הקטנטנים לטיול, ומעל לכל – קטיף נגיש בגובה נמוך, שמאפשר גם לקטנטנים להושיט יד ולבחור להם פרי בעצמם.

הצגות תיאטרון ומוזיקה

הצגות הן פעילות תרבותית כיפית ומעשירה במיוחד. אם הילדים שלכם עוד קטנים, תוכלו לקחת אותם למגוון של הצגות ילדים שוות שמתקיימות ברחבי הארץ, כמו למשל "קופיקו", "תירס חם", "אלאדין", "הקוסם מארץ עוץ", ועוד. אם הילדים שלכם נמצאים בשנות העשרה שלהם, תוכלו לקחת אותם להצגות "של גדולים" בבתי התרבות והתיאטראות אשר פזורים ברחבי הארץ. לעיתים ברחבי הארץ, הקניונים המקומיים מארחים בחופש הגדול הופעות של כוכבי הקטנטנים, ללא עלות, אז שווה תמיד להוריד אפליקציה של הקניון הקרוב אליכם ולהתעדכן בלוח האירועים.

לסיכום, חופשת הקיץ היא הזדמנות מעולה עבורכם להתחבר אל הילדים שלכם, לצאת לחופשות, לטייל בארץ ולפקוד שלל אטרקציות שכנראה לא הייתם מבקרים בהן בשאר השנה. אם תתכננו את לוח הפעילויות שלכם מראש ותעבדו בצמוד לתקציב, תוכלו ליצור לילדים שלכם קיץ בלתי נשכח, בלי לקרוע את הכיס.

*הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של המנפיקה ישראכרט בע"מ ו/או ישראכרט מימון בע"מ. בכפוף לתנאי החברה ולתנאים המפורטים באתר, ההטבות עשויות להשתנות מעת לעת. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

** הפרסום איננו מהווה הצעה ו/או התחייבות למתן הלוואה/אשראי.

*** מידע כללי בלבד. אין לראות באמור משום המלצה ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה