יצאתם לחל"ת? אלו הפעילויות שעדיין אפשר לעשות כדי ליהנות

$(function(){setImageBanner('5fedeb70-456c-47c6-90db-a5c9c4c19d7d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

נגיף הקורונה הביא לתוצאות עגומות במשק הישראלי. אלפים הוצאו לחל"ת והוחלט על סגר בו ניתן לצאת רק למקומות עבודה חיוניים לאלו שעוד עובדים. מאמר זה יציע טיפים ליוצאים לחל"ת ולשהייה בבית ויציג הטבות מיוחדות של בתי העסק לימים אלו.

pexels

מבצעים שיעבירו לכם את הזמן

אם הבוס הוציא אתכם לחל"ת בוודאי כבר מילאתם טפסים לקבלת דמי אבטלה מהביטוח הלאומי. דמי אבטלה שיחזיקו את כלכלת המשפחה ל-175 ימים, אומנם לא בשכר מלא אך מספיק כדי לכלכל את המשפחה וליהנות מהטבות שונות. מועדוני הלקוחות מעניקים שוברים שונים שיעבירו לכם את הזמן. אם אתם מחפשים עיסוק ואוהבים לקרוא תוכלו לקבל 25% הנחה על מגוון של ספרים שיגיע אליכם במשלוח ללא עלות עד הדלת. החלטתם לצבוע את הבית? תוכלו להזמין באופן מקוון עם דמי משלוח צבעים ומברשות עד הבית. גם מכשירי חשמל תוכלו לרכוש בהנחה של 10% ולקבל אותם בפתח הדלת. בא לכם להירגע? חברות הכבלים פותחות ערוצים בחינם לצפייה. בנוסף, תוכלו גם להפתיע את המשפחה במבצעים מיוחדים.

 

הטבות ליוצאים לחל"ת הרוצים להפתיע את המשפחה

אם החלטתם להפתיע את בת הזוג ולעבוד על הזוגיות בתקופה קשה זו, תוכלו להזמין משלוחי פרחים באמצעות שובר בשווי של 200 ₪ עליו תשלמו 89 ₪ בלבד. וגם הילדים יוכלו ליהנות משוברים לערכות יצירה בהנחה של 10% ומשלוח עד הבית וגם 25% הנחה על משחקים. רכישת גיפט קארד אונליין הוא רעיון מצוין למתנה מפתיעה לרגל יום הולדת בהסגר שיהיה ניתן להשתמש בה לאחר שהמשבר יחלוף. בא לכם להתחדש במכשיר סוללרי חדש או להפתיע את בן/בת הזוג? – בדקו את המבצעים של חברות הסוללר השונות וקבלו את המשלוח הביתה. הפתעה נוספת היא הזמנת שובר לאוכל טרי וטעים בבית העסק יאמי שישלחו לכם ארוחה עד הדלת עליה שקדו בשלנים מקצועיים.

 

מה בא לכם לאכול?

בתי העסק מציעים הטבות מיוחדות לתקופה זו בעיקר של משלוחי אוכל. תוכלו להזמין ללא עלות המשלוח וללא מגע מגוון של סוגי אוכל עד הבית. אוכל טרי ואיכותי לכם ולילדים. ממשלוחי פיצה ועד למשלוחים ממסעדות שף. בשל המשבר וסגירת המסעדות, בתי עסק רבים המוכרים מזון הסבו את שיטת המכירה באמצעות משלוחים ובנוסף יוצאים במבצעים חסרי תקדים. מבצעים כמו 1+1, בקבוק שתיה בחינם, ארוחות עסקיות וכדומה. חשוב מאוד לתת לשליחים הרגשה טובה ולהשאיר טיפ בשקית התלויה מחוץ לדלת או לכלול אותו בהזמנה באמצעות כרטיס האשראי.

כמו כן, גם רשתות הסופרמרקט השונות ורשתות הפארם עושים משלוחים עד הדלת ומציעים מבצעים במחלקת הבשר, הירקות והפירות, חומרי ניקוי ובעיקר מבצעי אלכוהול ג'ל וחומרי חיטוי אחרים. לסיכום, מגוון ההצעות של בתי העסק רב ונותן פתרונות לכם ולעוסקים בדבר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה