יצרתם פודקאסט סופר מעניין? כך תפיצו אותו

$(function(){setImageBanner('ca09b233-11b6-4015-8879-f3a003849ad7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

עבדת כל כך קשה על יצירת פודקאסט שהתחיל בכלל מרעיון שבמחשבה ראשונה נשמע לך אולי נישתי, משהו שלא הרבה אנשים יתחברו אליו. עם זאת, אחרי סקר ובדיקה בין החברים והקרובים הסתבר לך שאולי הדברים מעט שונים, ושיש לא מעט אנשים שישמחו להקשיב למה שיש לך לומר באותו נושא. אז ישבת והקלטת כמה פרקים וכעת הגיע הזמן להתחיל להפיץ את הבשורה – איך עושים את זה? איך מושכים מאזינים והופכים אותם לקהל נאמן?

פודקאסט

כל הדרכים להפצת פודקאסט

  • פרופילים אישיים ברשתות החברתיות – כל הפצה נכונה של פודקאסט מתחילה בפרופילים האישיים, שהרי אין תומכת יותר מהסביבה הקרובה. החברים המשותפים ישמחו לשתף ולהפיץ את הבשורה. אי אפשר לדעת, אולי אחד מהחברים שלהם יהפוך למאזין מושבע!
  • לפתוח עמוד עסקי – אחרי שהפודקאסט תופס תאוצה, כעבור כמה פרקים כדאי לפתוח עמוד עסקי וליצור קהילה של ממש; לאפשר למאזינים ליצור דיונים בהמשך לפרקים, לשאול שאלות, לתקשר ולסייע לך לפתח את הפודקאסט אפילו יותר.
  • קבוצות – אם הנושא בו עוסק הפודקאסט לא נישתי מידי, סביר שישנן קבוצות פעילות בפייסבוק העוסקות בו. שווה להריץ חיפוש ולמצוא אותן, לפנות למנהלי הקבוצות ולהציג את הפודקאסט, בתקווה שיסכימו להעלות לאותה קבוצה פוסט עם קישור לתכנית וליצור עניין בקרב חברי הקבוצה. בלא מעט פעמים מנהלי קבוצות פחות אוהבים לקדם מטרות פרטיות, אבל אם מדובר בהזדמנות ליצירת שיתוף פעולה למשל, ייתכן שיסכימו.
  • אפליקציות – ישנם אתרים ואפליקציות המאפשרים פרסום של פודקאסטים (אפילו ספוטיפיי!). כדאי למצוא את האפליקציה ו\או האתר שמערכת התפעול שלהם נוחה והעלות מתאימה לך, ולהעלות לשם את הפרקים השונים. מדובר בצעד חשוב המאפשר גם לקדם את התוכן ואף לטרגט באופן ספציפי, פרקים מסוימים לקהל מסוים.
  • האורחיםפודקאסט מוצלח הוא כזה שמשלב מידי פעם דיאלוגים ופאנלים בכדי ליצור עניין, דיון ועוד. כשמארחים קולגות ואנשים מהתחום כדאי לבקש מהם לשתף את הפרק בו הם משתתפים, בכדי לעניין את העוקבים שלהם ולצרף אותם בתקווה גם לקהילה של הפודקאסט. מדובר במובילי דעה הסוחפים אחריהם קהילה של עוקבים אדוקים ונאמנים, שסביר להניח יראו בכך שהם משתתפים בפודקאסט שלך כסימן לכך שכדאי לעקוב גם אחריך.

 

משתמשים בכל האפיקים האפשריים

 

אף אחד לא יוצר פודקאסט בכדי לשמור אותו לעצמו, נכון? כעת ידועות גם לך כל הדרכים הטובות והנכונות ביותר להפיץ את הפודאסט עליו עבדת כל כך הרבה זמן, השקעת בו מזמנך על מנת ליצור תוכן מעניין ומרתק. מומלץ שלא לוותר על אף אחד מאפיקי הפרסום האפשריים, ולעשות הכל בכדי ליצור נוכחות בכל אחד מהם. בדרך זו, לא יהיה אדם שיצליח לפספס את הפודקאסט שלך. ושיהיה בהצלחה!

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה