יתרונות של טלוויזיה חכמה

$(function(){setImageBanner('be710ef9-1c63-41bc-aa4e-ed0cd526953f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

היום כמעט כל הטלוויזיות – ודאי בדגמים חדישים – מגיעות כבר עם יכולות מובנות של טלוויזיה חכמה ועם שלל מערכות הפעלה שונות, כך שנקודה זו הופכת פחות ופחות להתלבטות כי קשה יותר למצוא טלוויזיה שהיא לא Smart TV. אך עדיין משתמשים רבים שואלים את עצמם מה היתרונות של טלוויזיה חכמה והאם עדיף לקנות מסך חכם?
אז אם גם אתם לא בטוחים מה המשמעות של טלוויזיה חכמה, אם אתם מתלבטים האם לקנות טלוויזיה חכמה או "טיפשה" – המדריך הבא בשבילכם.

freepik

מהי טלוויזיה חכמה?

לפני הכל, נסביר מהי בכלל טלוויזיה חכמה. בתמציתיות, טלוויזיה חכמה משלבת בין היכולות של טלוויזיה רגילה לשדר תכני וידאו שונים לבין חיבור לאינטרנט והתממשקות לאפליקציות שונות.

כך, טלוויזיה חכמה בעלת חיבור לאינטרנט – לרוב באמצעות כבל רשת וגם באמצעות חיבור אלחוטי דרך WiFi – מאפשרת להתחבר בקלות לאפליקציות לשידור תכני וידאו בסטרימינג, כמו נטפליקס ויוטיוב וגם לאפליקציות ייעודיות של ערוצי וספקי תוכן ישראלים. בנוסף יש עוד מגוון רחב של אפליקציות ייעודיות לטלוויזיות חכמות, למשל כאלו המאפשרות צפייה בתכנים מסוימים, אפליקציות למשחקים, דפדפני אינטרנט, השמעת מוזיקה דרך שירותי אונליין (ספוטיפיי למשל) וגם חיבור ישיר למדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם וכיוצא באלו.

טלוויזיות חכמות חדשות ומתקדמות מאפשרות ביצוע שלל חיפושים אינטרנטיים דרך הטלוויזיה, למשל אחר תוכן מסוים שאתם רוצים לצפות בו, כולל מאפיין שימושי למדי של חיפוש קולי דרך שלט הטלוויזיה.

בצורה של חיבור הטלוויזיה לאינטרנט והתממשקות לשלל אפליקציות ייעודיות, אתם מקבלים גישה להמון תכני וידאו בסטרימינג אינטרנטי ועוד שלל יכולות מתקדמות המתאימות למציאות הדיגיטלית של ימינו – שידור תכנים מהסמארטפון ישירות לטלוויזיה למשל. בעוד שטלוויזיות "טיפשות" שהיו נפוצות בעבר הלא רחוק יכלו לשדר תוכן רק מחיבור אנטנה או מחיבור למקור חיצוני כמו ממיר, מכשיר DVD או מחשב, טלוויזיות חכמות משדרות אינסוף תכנים, גם בלי להתחבר בכלל לאף מכשיר חיצוני מלבד חיבור אלחוטי למודם הביתי שלכם.

נסביר בקצרה שטלוויזיה חכמה מתחברת לאינטרנט דרך הרשת הביתית שלכם, לרוב בחיבור אלחוטי קל ומהיר להגדרה אך אפשר לרוב גם לחבר את המסך ישירות למודם/ראוטר באמצעות כבל רשת.

מה אנחנו מקבלים בSmart TV -

  • חיבור לאינטרנט ולשלל אפליקציות – מאפשר צפייה במגוון אדיר של תכנים ישירות מהאינטרנט, באיכויות שידור גבוהות ובקלות.
  • התממשקות בין הטלוויזיה לטלפון החכם שלכם בקלות ובמהירות.
  • בדגמים חדשים של טלוויזיות חכמות יש חיבור לשירותי עוזרים דיגיטליים כמו אלקסה של אמזון או גוגל אסיסטנט.
  • טלוויזיה חכמה מאפשרת לבצע בטלוויזיה משימות ודברים שעד לא מזמן יכולתם לבצע רק דרך מחשב או סמארטפון – חיפושי גוגל, בדיקת עדכוני מזג אוויר, חדשות וכן הלאה. חיפוש קולי הופך אלמנטים אלו לזמינים וקלים אפילו יותר.
  • טכנולוגיות טובות ומתקדמות יותר לצורך גיימינג (משחקי וידאו) על גבי מסך הטלוויזיה שלכם – מבחינת קצב שידור, איכות צפייה וכן הלאה.
  • הטכנולוגיה העדכנית של טלוויזיות חכמות משמעותה חיבורי אינטרנט יציבים מאוד המאפשרים שימוש רציף ואמין בשלל שירותי סטרימינג – נטפליקס, יוטיוב, אפליקציות ייעודיות לשירותי "כבלים" ישראליים ועוד.

השורה התחתונה: הלכה למעשה היום כמעט כל טלוויזיה חדשה שתבקשו לקנות, תהיה כבר מראש טלוויזיה חכמה – וזה לרוב חוסך את ההתלבטות האם בכלל לקנות טלוויזיית SMART או לבחור טלוויזיה "טיפשה" ללא יכולות אינטרנטיות. מעבר לכך, טלוויזיה חכמה היא בהחלט עדיפה באינספור היבטים ומשדרגת את השימושיות ואת איכות השימוש במסך שלכם – עם יתרונות טכנולוגיים ופונקציונאליים שרק הולכים ומשתפרים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה