כיצד מונעים פריצה לבית צמוד קרקע - צוות 3

$(function(){setImageBanner('579b6389-dd1e-4c61-887f-22d4c9a34ec6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

התקנת מצלמות אבטחה היא אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע פריצה לבית צמוד קרקע. בנוסף, רצוי להוסיף מערכת אזעקה המגנה על הדלתות, חלונות ואזורים פגיעים נוספים. את המערכת כדאי לחבר למוקד אבטחה - השילוב של מצלמות, אזעקה ומוקד אבטחה מרתיע את רוב הגנבים.

FREEPIK

חיבור למוקד אבטחה מאפשר יצירת קשר אוטומטית עם אנשי אכיפת החוק והקפצת סיירים של חברת אבטחה לבית. כדאי גם להציב שלטי אבטחה שמציגים את חיישני ההתראה או מצלמות האבטחה. כולל שלט המציין שהותקנה מערכת אזעקה. הבלטת אמצעי אבטחה יכולה להרתיע פורץ פוטנציאל, שיעדיף לבחור מטרה קלה יותר.

תהיו שכנים טובים

שווה להיות ידידותי עם השכנים ולא רק בשביל לקפוץ לקפה מידי פעם. שכנים שאכפת להם, יכולים להזמין חברת אבטחה, משטרה או לצלצל אליכם, בכל פעם שנצפת פעילות חשודה.

החלפת מנעולים

ברגע שאתם עוברים לנכס חדש, לצד התקנת מצלמות אבטחה, חשוב להחליף את המנעולים מיד. בקשו החלפת מנעול ממנעולן מקומי או בחנות לחומרי בניין, וודאו שלאף אחד אין מפתחות נוספים לדלתות, כולל למחסן. השאירו עותקים אצל חברים או בני משפחה שאתם סומכים עליהם.

הסתרת דברי ערך

אם אתם מחזיקים בבית דברי ערך או כמות גדולה של מזומן, הסתירו אותם ככל הניתן.  בנוסף, וודאו שיש לכם מצלמות, כולל כאלו המצלמות את החלקים בבית בהם יש דברי ערך. עדיף מצלמות נסתרות. אם אין, בצעו התקנת מצלמות אבטחה. רצוי גם להתחבר למוקד אבטחה של חברת אבטחה מקצועית. אם יש דברי ערך בבית, הנזק הפוטנציאלי יכול להיות גדול יותר מהתשלום על שירותי אבטחה.

תאורה חיצונית

תאורה מרתיעה פולשים, כך שהקפדה על תאורה חיצונית תהפוך את הבית שלכם להרבה יותר בטוח. התקינו נורות עם חיישן תנועה, שכן כל פורץ שייתפס על ידי אור רגיש לתנועה צפוי לשקול צעדיו מחדש. התקנת מצלמות אבטחה יכולה לספק מעגל הרתעה נוסף לתאורת חוץ.

טכנולוגיית בית חכם

טכנולוגיית בית חכם, כולל מנעולים חכמים, פעמוני דלת חכמים ועוד, הן אפשרויות מצוינות לשיפור האבטחה הביתית. על ידי היכולת לשלוט במערכת האבטחה מהסמארטפון, יש שקט נפשי לא משנה היכן אתם נמצאים. התקנת מצלמות אבטחה חכמות יכולה גם היא לתרום לאבטחת הבית. מצלמות אבטחה חכמות יכולות להתריע למוקד אבטחה של חברת אבטחה, ולאפשר למוקדן לצפות באירוע ולהקפיץ סיירים אם נדרש.

שטחים ״מתים״

בבית קרקע ישנם לעיתים שטחים ״מתים״ - כאלו שקשה לראות אם מישהו מסתתר בהם. בדיוק את השטחים המתים הללו, גנבים מחפשים. התקנת מצלמות אבטחה טובה, מוודאת שרואים את כל השטח של הבית מבחוץ. עשו סיבוב בגינה ומסביב לבית וחפשו שטחים שלא רואים במצלמות האבטחה. אם צריך, הסירו את המכשולים או הצמחים המפריעים לשדה הראייה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה