כך תבחרו מיטת נוער בחכמה

$(function(){setImageBanner('0bf7ad3e-ce3d-4409-8290-162944d355cf','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מיטות הילדים המעוצבות וחדרי הילדים הצבועים בצבעי ילדות מרגשים רבים מבין ההורים אך לא תמיד החדרים האלו יתאימו גם לנוער המתבגר שלכם. חדרי הילדים שתכננתם בקפידה מתאימים רק עד גיל 13 ולאחר מכן תצטרכו לפנות זמן ולבחור את מיטת הנוער המושלמת. מיטת הנוער צריכה להתאים לגודלו של ילד מתבגר, להיות נוחה והכי חשוב גם בריאה לגב.

FREEPIK

בוודאי אתם תוהים איך בוחרים את מיטת הנוער המושלמת מבין מבחר מיטות נוער הקיימות בשוק מאמר זה יעזור לכם בכך איך לבחור מיטת הנוער המושלמת וכזו שתוכל להחזיק מעמד שנים רבות ושתצליח להתאים לעיצוב החדר גם לאחר שנים.

כך תבחרו את מיטת הנוער לילדים שלכם

מכיוון שקיימות מגוון רחב של סוגים של מיטות נוער על כל הורה להסתמך על השיקולים הבאים כאשר הוא בוחר את המיטה בסופו של דבר.

מזרון איכותי

שינה טובה היא הגורם הראשון חיים בריאים יותר ובני נוער בייחוד בזמן הרגילה צריכים לישון היטב ולכן הדבר הראשון שצריך לשים לב כאשר בוחרים מיטת נוער הוא המזרון יש להקפיד לבחור מזרון אורטופדי ורצוי כזה היכול להתאים את עצמו לגוף הילד על מנת שהשינה תהיה איכותית יותר.

גודל המיטה

יש להקפיד לבחור מיטה המתאימה לגודל החדר ולכן עוד לפי הרכישה או ההזמנה מחנות האינטרנט יש למדוד את גודל החדר ולבחור את אחת ממיטות הנוער בחנות מיטות הנוער הרבות הנמצאות בחנות כזו שתתאים עבור הילד שלכם.

חומרי הגלם

בזן בחירת מיטות נוער לנערים המתגרים שלכם צריך לדעת כי מיטות נוער הן לא מוצר שמחליפים כל שני וחמישי ולכן לפי הרכישה יש לשים לב לחומרי הגלם שמהם עשויה המיטה.

 יש לשים לב לחומרי הגלם של בסיס המיטה רגלי המיטה וידיות המיטה. חשוב לשים לב שקיימות מיטות נוער העשויות מחומרי גלם שונים עץ מלא המגיע בצבעים יפים ובעל איכות מעולה סנדוויץ' הנחשב לעץ איכותי ועמיד ועוד חשוב להשקיע את עלות ההפרש של חומרי גלם איכותיים על מנת שהמיטה תישמר לזמן רב ולא תצטרכו להחליף אותה לאחר שנים רבות.

עיצוב החדר

בחירת המיטה תוכל גם לעצב את החדר ניתן לבחור מיטת נוער פשוטה מבין מגוון מיטות נוער שבחנות או לבחור מיטת נוער מעוצבת מעץ מלא כעם צבעים ססגוניים ויפים. אין זה משנה כל מיטה שתבחרו תשפיע על עיצוב החדר ניתן להוסיף למיטה גם כריות נוי ופריטי נוי אחרים שיוסיפו לעיצוב החדר.

פתרונות אחסון

מיטות נוער רבות כוללות גם מקום אחסון אם המיטה היא מיטת נוער העשויה מעץ מקום האחסון יהיה בצורת מגירה נפתחת. אם למשל מיטת הנוער היא כמו ספה אז מקום אחסון יהיה בין בסיסי המיטה בארגז המצעים חשוב מאד לא לוותר על מקום אחסון כך ניתן לאחסן את חפצי הילד .

כמה זה עולה לנו?

כל הורה מחשב את במוחו את התקציב שהוא יכול להשקיע בקניית מיטות נוער, לא כדאי לקנות מיטות נוער שעולות עד 1000 שקלים הן בוודאי אינן איכותיות. מיטות נוער מעוצבות עולות עד 5000 זהו לא סכום שקל להשקיע. ניתן למצוא מיטות נוער מעולות עד 3000 שקלים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה