כל מה שצריך לדעת על QA מיקור חוץ

$(function(){setImageBanner('fe5701d9-8bc3-4239-bad8-fa88added554','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תעשיית ההייטק הישראלית הולכת ותופסת תאוצה ואלמנטים מתעשיית ההייטק מתרחבים גם לתחומים אחרים. בטח יצא לכם לשמוע על המושג QA מיקור חוץ אך לא ידעתם בדיוק מה זה אומר? המאמר הזה הוא פה בדיוק בשבילכם.

pixabay

QA מיקור חוץ – מה זה?

QA מיקור חוץ הוא בדיקת תוכנה על ידי גוף חיצוני לחברה. תפקידם של בודקי התוכנה הוא למצוא את הטעויות של המתכנת ולתקן אותן על מנת שהגרסה שתצא לשוק תהיה נטולת תקלות ובעיות ומוכנה לשימוש הקהל הרחב.

מתי מומלץ לחברה לעשות QA מיקור חוץ?

  1. כאשר לא מצליחים לעמוד בציפיותיו של הלקוח – ככל שחברה הולכת וגדלה, כך גדלות גם ציפיותיו של הלקוח, אך קצב הצמיחה של החברה לא תואם את כוח העבודה שיש לה ושאר העובדים נתונים גם הם ללחץ רב. במצבים כאלו השירות שנספק ללקוחותינו לא יהיה השירות המיטבי והאיכותי ביותר, ולכן במקרים כאלו מומלץ QA מיקור חוץ שכן העומס במחלקות ירד באופן משמעותי. בדרך זו מצרפים עוד ידיים עובדות מבלי להתחיל הליך של גיוס וכן מצליחים לעמוד בדרישות ובציפיות הלקוח.
  2. קושי בהתרחבותה של החברה – בסופו של דבר, לכל חברה ישנה שאיפה לגדול ולצמוח. הדבר נעשה על ידי צמצומים של עלויות, פיתוח של טכנולוגיות חדשות, התרחבות לתחומים נוספים, הגדלה של מרחב העבודה, גיוס של עובדים נוספים ועוד. אם דברים רבים מתוך הרשימה לעיל אינם מתאפשרים לחברה, כך גם היכולת שלה לצמוח ולשגשג נפגמת. חברות של מיקור חוץ מתפקדות כשותפות עסקיות לכל דבר ועניין ומטרתן היא לייעל ולתעל את העבודה ואת המשאבים למקסימום, וכן להביא לתוצאות תוך זמן קצר.

מה הם היתרונות של QA מיקור חוץ?

  1. חיסכון בכסף – לגייס עובד לחברה שלך הוא תהליך ארוך שיכול להיות מייאש ומייגע, וגם בסופו של תהליך זה לא בטוח שהעובד הוא אכן המועמד המתאים שיחזיק מספיק זמן בחברה על מנת שיספק לה תפוקה ו"יחזיר את ההשקעה". שימוש בQA מיקור חוץ מספק לכם אנשים שמתעסקים בתחום מבלי להוציא את הכסף על גיוס עובדים, וכן אינכם אחראים לתשלומים נוספים כמו ביטוחים, פנסיה וזכויות סוציאליות.
  2. חיסכון בזמן – שימוש בQA מיקור חוץ הוא מעולה כפתרון מיידי המצריך תגובות ופעולות מהירות אל מול הלקוח, וכן הוא מסייע בהפחתת העומס והשחיקה הטבעית של העובדים האחרים בחברה.
  3. שיקוף – שימוש בQA מיקור חוץ מסייע לעסק שלנו לראות את הדברים בפריזמה קצת שונה מהפריזמה שנתקבעה בחברה, ובעצם הוא נותן לנו אפשרות לראות את הדברים מזווית קצת אחרת שאולי לא ראינו לפני כן, בעין מקצועית וניטרלית. כפי שציינו קודם, חברת מיקור החוץ היא שותף עסקי לכל דבר המעוניין גם הוא בצמיחתו של העסק ובמתן שירות איכותי.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה