לטייל עם הילדים בקיץ

$(function(){setImageBanner('e3237014-cf34-4ef1-a10f-0e236d50c535','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ימי הקיץ מהנים במיוחד. זוהי עונה בה השמש נמצאת כל היום בשמיים, אין הפתעות מיוחדות עם מזג האוויר (לעיתים יש ימים שהם פשוט חמים יותר), והימים ארוכים יותר כך שניתן לנצל את היום עד שעות הערב המאוחרות.

Pixabay

לטייל עם הילדים בקיץ זה כיף. לא צריך להיסחב עם המון בגדים כבדים כמו מעילים, מטריות, כפפות ועוד. מכנסיים קצרים, חולצה קצרה ולא לשכוח כובע כמובן. חשוב מאוד להצטייד עם כמות מספקת של מים שיספיקו לכל המשפחה, עדיף לבחור מסלולי טיול שיש בהם נקודות עצירה והתרעננות.

ריכזנו עבורכם מספר אטרקציות לילדים והמלצות למקומות טיול שווים עם הילדים בימי הקיץ החמים, כך שתוכלו גם ליהנות ממזג האוויר החמים בזמן הטיול:

מסלולי מערות מרעננים

אל תתנו לחום ולשמש סיבה לא להוציא אתכם מהבית. עם הציוד והאבזור הנכון של כובע, משקפי שמש, נעליים נוחות והרבה מצב רוח תוכלו לצאת לטיולים מרעננים במיוחד בימי הקיץ החמים. אחד מהמסלולים המומלצים לטיול הוא מסלול שיש בו סיור במערה היסטורית ומרתקת.

ביקור במערה יגן עליכם מפני החום השורר בחוץ, ובזכות האבן הטבעית שתהיה מסביבכם תוכלו להצטנן ולהתרענן מהשמש בזמן שאתם חוקרים ומגלים אתרים מיוחדים וקדומים. באזור הרי יהודה תוכלו ליהנות מיופייה של מערת התאומים, הנמצאת בסמוך למעיינות ומבצר עתיק.  זו אטרקציה מהנה שמתאימה גם בתור אטרקציה למשפחות.

תצפיות שקיעה וקמפינג בשטח

במידה ואינכם מעוניינים לצאת לטיול בשעות היום בגלל החום השורר בחוץ, מומלץ לצאת לטיול בטבע בשעות הערב הנעימות. בשעות האלו תוכלו ליהנות מצפייה חווייתית בשקיעה במספר נקודות תצפית שונות ברחבי הארץ. מתאים גם בתור אטרקציה לזוגות.

באזור הגליל המערבי קיימת נקודת תצפית מרהיבה המשקיפה על כל האזור. בשעות הערב כשהשמש שוקעת תוכלו לראות כיצד היא יורדת אל הים וצובעת את כולו בצבעים מהפנטים. תוכלו להמשיך את החוויה הלילית עם לינת שטח באוהלים יחד עם כל המשפחה. זכרו להצטייד מראש באוהלים גדולים ומרווחים שיספיקו לכולם, וגם ערכת בישול ניידת כך שתוכלו לערוך בבוקר ארוחה משפחתית ומיוחדת בחיק הטבע.

טיולי מעיינות ונחלים

מומלץ לנצל את מזג האוויר החמים בקיץ עם טיולים אל מסלולי מים כיפים שיעזרו לכם להתקרר מעט מהחום. תוכלו לקפוץ לטיול באזור המעיינות בירושלים היפה, כמו מעיין "עינות בוקר" השוכן סמוך לרמת רזיאל. תוכלו למצוא במקום מעיינות בגדלים שונים המאפשרים טבילה קצרה ונעימה, לאחר מכן תוכלו להמשיך ולטייל באזור המדהים עם הנוף עוצר הנשימה. מרענן, כיפי, מתאים בתור אטרקציה לחופש הגדול, לילדים ולמבוגרים.

בנוסף לטיולי מעיינות, מומלץ לקפוץ לביקור גם בנחלים השונים הפזורים ברחבי הארץ. לא צריך לנסוע עד לצפון הרחוק כדי ליהנות מזרימת נחלים והשתכשכות במימיהם. בסמוך לרמות מנה, הנמצא ליד זיכרון יעקב, ניתן ליהנות מנחל מקסים ויפיפה הנקרא "נחל שופט". בנחל זה ניתן ליהנות ממים זורמים ונעימים במהלך כל השנה, וגם מנקודות צל נעימות בהן מומלץ לערוך פיקניק בחיק הטבע יחד עם כל המשפחה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה