לימוד חוכמת הקבלה

$(function(){setImageBanner('1b475dd8-5f01-49d0-8cb5-2ab0c4c81e9b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

חוכמת הקבלה מכונה גם תורת הנסתר, כלומר היא מלמדת את האדם את מה שנסתר ממנו וכיצד לקבל ולהשיג אותו. מהו אותו נסתר שעל האדם לגלות וכיצד הוא יכול לעשות זאת. שאלה זו אינה עולה במוחו או בהרגשתו של כל אדם וגם אם היא עולה, לרוב בני האדם מכבים את החיסרון הזה בגלל התמודדות עם חיי היום יום. השאלה הנשאלת היא מה משמעות החיים שלנו, או במילים אחרות מאין באנו, מה רוצים מאיתנו ולאן אנו הולכים.

freepik

חוכמת הקבלה התגלתה לאדם לפני למעלה מחמשת אלפים שבע מאות שנה, והיא מלמדת את האדם על מטרת הבריאה, על הכוח העליון שברא אותו ועל הדרך בה האדם יכול להשיג את היעוד שלו בעולם. את כל הדברים הללו יכול להשיג האדם עוד במהלך חייו.

לימוד חוכמת הקבלה שונה בתכלית מכל שיטת לימוד המוכרת לנו. חוכמת הקבלה נקראת חוכמת הלב, כלומר, לימודי חוכמת הקבלה אינם מושגים בשכל. כמובן שיש חומר לימוד ויש ללמוד על מערכת הבריאה, אבל הלימוד הזה נועד רק לתת לאדם מסגרת והבנה לגבי העולם בו הוא קיים, הלימוד הזה לא יביא לאדם את היכולת להשיג את העולמות הרוחניים ולא את הכוח שברא אותם.

לימוד חוכמת הקבלה מועבר על ידי מקובלים,  שהם אנשים שהגיעו להשגה רוחנית ויש להם את היכולות להיות צינור מקשר בין הכוח העליון שברא את העולם לאלה שרוצים להשיג את מהות מטרת הבריאה.

במהלך לימודי חוכמת הקבלה נחשף האדם לשתי מציאויות, אחת היא מציאות העולם הזה כפי שהיא נתפסת בחמשת החושים שלנו, והשנייה, מציאות העולם הרוחני כפי שהיא נתפסת על ידי מקובלים בחוש רוחני הנקרא כוח ההשפעה.

הלימוד בארגון בני ברוך, כולל בניית ישות רוחנית הנקראת עשירייה, שהיא למעשה תא רוחני בסיסי שבאמצעותו ניתן להשיג ולגלות את המערכות הרוחניות. עשירייה כוללת עד עשרה אנשים המסוגלים להצליח לייצר ביניהם חיבור רוחני, או במילים אחרות חיבור על ידי תכונת ההשפעה. היכולת להשיג זאת מתרחשת במהלך לימוד חוכמת הקבלה דרך שיעורים, קריאה בספרי מקובלים וניסיונות להתחבר לעשירייה. פעולות אלו מושכות אל העשירייה כוח הנקרא מאור המחזיר למוטב, שזהו כוח המאפשר לאדם להתעלות מעל האגו וליצור את החיבור בעשירייה ככלי רוחני.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה