למה כדאי לכם להכיר את תוסף יוסט?

$(function(){setImageBanner('40857e4b-2373-4a7d-aa8b-404e1b2ab3d0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ב-2021 אין כמעט עסק שאין לו אתר. כולנו מבינים היטב שבעידן הדיגיטלי שבו אנחנו חיים נוכחות משמעותית באינטרנט היא חובה, ושאתר איכותי הוא גם כרטיס ביקור מרשים וגם דרך אפקטיבית מאוד לחשוף את העסק לקהל היעד שלו – בכל תחומי הפעילות. בהתאם כדאי מאוד לא רק לבנות אתר אלא גם לקדם אותו, כך שיופיע במיקום בולט לעין בדפי תוצאות החיפושים בגוגל.

תוסף יוסט

אם גם האתר שלכם מבוסס על הפלטפורמה הנוחה והיעילה של וורדפרס, יש תוסף שיעזור לכם מאוד לבצע את המשימה הנ"ל – תוסף יוסט (Yoast).

איך תוסף יוסט עוזר לקידום האתר?

תוסף יוסט עוזר לכם לקדם את האתר בשתי דרכים עיקריות:

  1. הוספת תגי מטא לכל דף באתר, ובפרט כותרת ותיאור
  2. בדיקה מעמיקה של כל תוכן שמועלה לאתר

למה חשוב להוסיף תגי מטא לכל עמוד באתר?

תגי המטא הנ"ל – הכותרת (Title) והתיאור (Description) – קובעים את הנראות של כל עמוד באתר שלכם בדפי תוצאות החיפושים בגוגל: הכותרת היא השורה הראשונה והבולטת והתיאור הוא שתי השורות הנוספות שמתחת לכותרת.

כשהאתר שלכם מגיע למיקומים גבוהים בתוצאות החיפושים הרלוונטיים מבחינתכם, הוא כמובן מושך תשומת לב – אבל זה לא מספיק. על-מנת שהנוכחות הבולטת תתורגם לכניסה לאתר, הכותרת והתיאור חייבים להיות מסקרנים, וכדאי גם שתהיה בהם הבטחה, כלומר שהגולשים ידעו מהי התמורה שמצפה להם אם ילחצו דווקא על הלינק שלכם.

Yoast עוזר לכם להוסיף בקלות את התגיות החשובות הנ"ל, ובכך מבטיח מקסימום כניסות לכל עמוד באתר.

איך Yoast בודק את התכנים שאתם מעלים לאתר?

הפעולה החשובה השנייה של תוסף יוסט היא כאמור לבחון את הטקסטים שמועלים לאתר. במסגרת הבדיקה הזו נבחנים בעיקר שני מרכיבים: מידת ההתאמה של הטקסט לדרישות העדכניות של גוגל (בהתאם למלות המפתח החשובות לכם) ועד כמה הטקסט קריא.

הפידבק של Yoast ברור וקל להבנה: אור ירוק מעיד על קריאות תקינה, אור כתום הוא אינדיקציה לכך שניתן לשפר את הטקסט ואור אדום הוא כבר נורת אזהרה ומומלץ לשפר את הטקסט. הבעיות שיוסט יודע לזהות הן משפטים ארוכים מדי (עם יותר מ-15 מילים), שימוש בכתיב חסר, מספר משפטים ברצף שמתחילים באותה מילה, שימוש יתר בפעלים פסיביים ועוד.

כמו כן בוחן התוסף את אורכי הפסקאות ואת הפיזור של כותרות המשנה, כך שבסך הכל הוא מספק פידבק מפורט ומועיל.

כמה עולה התוסף?

תוסף יוסט הוא אחד מהתוספים החינמיים שמוצעים עם וורדפרס ושהופכים את הפלטפורמה הזו לפופולרית כל כך.

השימוש בתוסף כאמור מומלץ בחום, אבל כדאי גם לזכור שכשמנסים ללמוד איך להביא תנועה לאתר אין תחליף לתשומת לב אנושית – ובפרט מבחינת התוכן: רק טקסטים שיש בהם ערך אמיתי לגולשים מבטיחים חוויית משתמש מיטבית ובהתאם סיכוי גבוה במיוחד להפיכת אותם גולשים ללקוחות. את מידת העניין של התוכן, העדכניות שלו והאמינות שלו התוסף כמובן לא יודע לבדוק, ולכן חשוב במקביל לבדיקות הטכניות החשובות להקדיש תשומת לב גם לסוגיות אלה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה