למען שחרור החטופים: רשת 'ביג' מחליפה את הלוגו המוכר לצהוב

$(function(){setImageBanner('cc120ec1-748a-44d3-adde-3009ead1e2db','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

המהלך בהובלת הנהלת החברה ובראשם המנכ"ל חי גאליס, נועד להשאיר את נושא שחרור 129 הישראלים בשבי החמאס בכותרות ובשיח הציבורי: "חזרה מלאה לשגרה לא תוכל להתבצע עד שכלל החטופים יחזרו הביתה"

קרדיט - ביג מרכזי קניותהנהלת מרכזי המסחר של רשת 'ביג" בהובלת המנכ"ל חי גאליס , הודיעה שכחלק ממחויבות החברתית של החברה לחיזוק העלאת המודעות לנושא שחרור החטופים והשארתו על סדר היום הציבורי, החליטה להחליף את כל התקשור והפרסום של לוגו החברה מזה האדום הוותיק והמזוהה עמה, אל הצבע צהוב המזוהה עם המאבק של מטה משפחות החטופים ועם סלוגן המאבק: BRING THEM HOME. הלוגו החדש יופיע בכל פרסומיה בכל אמצעי התקשורת והמדיה שלה ובכללם עמודי הסושייאל בכל הארץ מקרית שמונה עד אילת.

"על אף חזרת פעילות המשק, חזרה מלאה לשגרה לא תוכל להתבצע עד שכלל החטופים יחזרו הביתה", כך אומר גאליס אשר ידוע במעורבות ובפעילות חברתית ענפה: "התרגלנו בישראל לחיות עם זה שיש אזעקה. אנחנו רואים את העוצמה של הישראלים כשהם נכנסים לממ"ד ואז חוזרים וממשיכים כרגיל, אבל עם המציאות שיש יותר מ-120 ישראלים בשבי החמאס לא ניתן להשלים".

היוזמה מצטרפת אל פעילויות נוספות שקיימה ביג בשבועות ובחודשים האחרונים לטובת הנושא ובהם הקרנה של שמות החטופים על המסכים שבמרכזים ברחבי הארץ, ההארה של מרכז ביג בגלילות בצהוב, פרסום מודעות סוף שבוע של 'ביג' למען החזרת החטופים ועוד שלל יוזמות. הנהלת החברה הבהירה כי היא תמשיך במאמציה לטובת שחרור החטופים עד להשבתם.

קבוצת BIG, מפתחת קונספט מרכזי הקניות הפתוחים הגדולה בישראל, מפעילה מרכזי קניות פתוחים מהצפון ועד הדרום עם למעלה ממאה אלף מבקרים העוברים במרכזיה מידי יום. מיקומם של המרכזים בצירי תנועה מרכזיים, עם אפשרות גישה נוחה ותמהיל חנויות מגוון ועשיר. מיטב הרשתות הארציות והבינלאומיות מיוצגות במרכזי הקניות של BIG עם שטחי חנייה מרווחים, כל אלו משלבים בילוי וקניות תוך דגש על חווית לקוח.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה