מהי ההחלקה הטובה ביותר לשיער שלך?

$(function(){setImageBanner('cc986d40-badb-4695-8ad5-266adff88a99','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

זוכרת איך לפני עשרים שנה בערך, נתקלת יותר ויותר בנשים שהעבירו את השיער שלהן תהליך של החלקה? לפתע לכולן היה שיער חלק וארוך, אבל לווא דווקא בריא יותר. השיטות הישנות יותר היו מאופיינות במרכיבים לא טבעיים שלעתים הרסו את השיער, מה שגרם לנשים כמוך למשל, להירתע מהתהליך. כיום, נוצרו שיטות חדשות להחלקת שיער – שיטות טבעיות יותר שמתוך עובדה זו, קיבלו את שמן – החלקות אורגניות שנחשבות איכותיות וטובות יותר לשיער.

pixabay

3 סוגים של החלקות אורגניות מומלצות

בעבר, היה רק סוג אחד של החלקה. לאחר מכן נוצרה שיטה של החלקה אורגנית אחת, ועם הזמן צצו עוד ועוד שיטות – כל אחת מתאימה לסוג אחר של שיער ומציעה יתרונות משלה. עם זאת, החלקות אורגניות חולקות יתרונות משותפים כגון החומרים הטבעיים, המינרלים והוויטמינים הבריאים לתהליך השיקום של השיער וחיזוקו. בנוסף, ההחלקה האורגנית אינה מגבילה, כך שאין כל צורך להימנע מחשיפה לשמש או לביקור בים או בבריכה. כלומר, ניתן להמשיך בשגרה כרגיל!

  • החלקה הודית – זוהי החלקה מעולה שמגיעה אלינו היישר מהודו. הייחודיות שלה נובעת מכך שהיא מכילה חומרים שאי אפשר למצוא בשום החלקה אחרת, חומרים שאופייניים להודו עצמה. למשל, חומצות אמינו, מינרליים ושמן הודי ייחודי. זוהי החלקה קבועה שמתאימה לרוב סוגי השיער, כולל נשים בהריון ושיער מחומצן\צבוע.
  • החלקת קראטין – מדובר בהחלקה שעשויה כאמור, מקראטין. זהו החומר הטבעי שמרכיב את השיער שלנו. המשמעות היא שכאשר נעשה בו שימוש לצורך החלקה, הוא בעצם מעניק לשיער שכבה חזקה ועמידה נוספת, שגורמת לו להיראות מבריק ובריא הרבה יותר. ההחלקה אינה מכילה חומרים מזיקים כגון פורמלין או אמוניה, ותהליך ההחלקה עצמו קל ופשוט.
  • חפיפה – תכירי את השיטה החדשה ביותר להחלקת השיער; היא אינה דורשת המתנה ארוכה (שעה בלבד), 3 שטיפות וזה הכל! יש לך שיער חלק ובריא! כמו כל שאר ההחלקות האורגניות, גם ההחלקה בחפיפה מכילה חומרים טבעיים שעושים רק טוב לשיער; זהב, משי, ועוד רבים ונפלאים.

מעל לכל, היתרון הגדול ביותר של החלקות אורגניות הוא הזמן שנחסך. בניגוד להחלקות אחרות הדורשות ייבוש השיער בפן בכדי לשמור על האפקט, ההחלקה האורגנית אינה דורשת שימוש בפן וכך נחסך לך לא מעט זמן, עול והתחייבות לפן לאחר מקלחת.

תוצאות מעולות לשיער בריא ומרשים

עם הביקוש שהולך ועולה להחלקות שלא רק מציגות תוצאות מעולות אלא גם לא פוגעות בשיער, אין פלא שצצו עוד ועוד שיטות של החלקות אורגניות המציעות אלטרנטיבה יעילה וטובה יותר לשיערך. חשוב לציין שבין המגוון העצום, מומלץ שלא לוותר על קבלת ייעוץ מקצועי ממעצבת השיער שלך, על מנת להתאים לך את ההחלקה המדויקת על פי קריטריונים כגון; מצב השיער שלך, סוג השיער, הצרכים והדרישות שלך כמובן. ככל שההתאמה תהיה מדויקת יותר, כך תוכלי ליהנות משיער בריא, מרשים וחזק יותר לאורך זמן.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה