מה זה הדברה ירוקה?

$(function(){setImageBanner('2c6f0f03-80eb-4eff-b0b5-ab93c0dbe285','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הדברה ירוקה הוא מונח המדבר על שיטות הדברה אקולוגיות, שיטות שממנפות חומרים חכמים שיכולים לפגוע בחרקים הפולשים, ולעיתים התוקפניים (כמו צרעות למשל), מבלי לייצר נזקים בסביבה וסכנה לאדם. אין ברירה, הדברה זה שימוש בחומרים שנועדו להרוג. אבל עם הטכנולוגיה המתקדמת של האדם אנחנו מצליחים לייצר חומרים חדשים, חכמים יותר, ירוקים יותר, אשר יודעים להתמקד בצורה חדה וישירה במזיק, תוך הפחתה משמעותית עד ביטול מלא של הסכנה לאדם.

freepick

מדבירים מקצועיים ומוסמכים, המדבירים היחידים שאתם צריכים לעבוד איתם, עוברים הכשרות ועדכונים באופן שוטף, וזאת כדי לשמור על זכאותם לתעודה ולעבודה במסגרת החוק. העדכונים הם בנוגע לשינויים בהליכי ההדברה השונים, מחרקים ועד חולדות וכל מה שבאמצע. השינויים כוללים לעיתים קרובות הכרות עם חומרי הדברה חדשים ועם טכניקות הדברה חדשות, טכניקות ירוקות.

להישאר ירוקים ועם בית נקי וחף ממזיקים

איך עובדות שיטות ההדברה הירוקות וכיצד הן מאפשרות לנו לחיות בנחת בלי מקקים, נמלים ושאר מזיקים בבית? ובכן, כיום ישנה עלייה משמעותית בשימוש בחומרים על בסיס פירתרואידים, חומרי הדברה המיוצרים על בסיס חומר שהתגלה כאפקטיבי מאוד להדברת חרקים, ונמצא באופן טבעי בחרצית שנפוצה עד מאוד בארצנו.

חומרים אלו אפקטיביים מאוד בקטל של בעלי חיים שאינם יונקים, והרעילות שלהם לבני אדם נמוכה בצורה יוצאת דופן. במילים אחרות, השימוש בחומרים אלו מאפשרים הדברה איכותית כאשר האדם אינו חשוף לסכנה במידה ונחשף לחומרי ההדברה.

חומרים אלו גם מתפרקים מהר, וזמן הפעולה שלהם מהשימוש ועד לפירוקם המלא הוא עד שלושה ימים. בגלל תכונות החומרים הללו ניתן בעצם לרסס מקומות בהם בני אדם חיים, עובדים, לומדים ושוהים לפרקי זמן ארוכים בלי חשש לפגיעה בבריאות האדם. לרוב כל מה שתתבקשו לעשות זה לעזוב את המרחב המרוסס למשך שעה אחת בלבד.

שוב, מן הראוי לציין כי אתם חייבים לוודא כי המדביר שמגיע לבצע את עבודת ההדברה אצלכם בבית או במשרד הוא מדביר עם רישיון, שכן אז זה אומר שהוא אכן מעודכן על כל החומרים החדשים והתקנות העדכניות ביותר בישראל, כמו גם שהחומרים שהוא משתמש לצורך ההדברה הם אכן חומרים ירוקים על בסיס פירתרואידים.

שימוש במכשירים ולא בריסוס

מדביר מקצועי אמיתי, עם ניסיון, ידע נרחב והבנה של התחום יידע להתאים את אופי ההדברה בצורה מושלמת לסיטואציה. בפעמים רבות אין כל צורך בריסוס, או שיש צורך בריסוס ובשילוב אמצעים אחרים של הדברה אקולוגית, כמו למשל אמצעים מכניים שונים וטכנולוגיות שונות מהתחום.

לעיתים ביצוע פעולות פשוטות למדי כגון חסימת פתחים ומחילות למכרסמים או הרחקת יונים באמצעות דוקרנים זה כל מה שתצטרכו כדי לבצע הדברה ירוקה בלי לרסס שום דבר, ירוק או לא ירוק. יתושים אפשר לקטול בעזרת מנורה חכמה המושכת אותם באופן טבעי, וטרמיטים ניתן להדביר כיום עם מערכת חדשה וחכמה בשם נמסיס.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה