מה חשוב לדעת על בחירת עורך דין מקרקעין

$(function(){setImageBanner('d42cd48e-ba9e-4b55-ae2d-2e525bec484d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כאשר בוחרים עורך דין מכל סוג חשוב תמיד לבחור איש מקצוע מיומן ומקצועי, וכמובן להתמקד בבחירת משפטן מומחה בתחום בו אתם זקוקים לייעוץ וסיוע. כאשר מבצעים בחירת עורך דין מקרקעין חשוב שיהיה לצידכם אדם מומחה בעסקאות מכר גדולות.

freepik

עסקת מקרקעין היא עסקה בשווי מאות אלפי שקלים ולעיתים מיליונים! לכן מומלץ שילווה אתכם איש מקצוע איכותי, אמין, מנוסה וטוב. אבל כיצד מוצאים את כל אלה באדם אחד? כאשר אתם בוחרים את המשפטן המנוסה מתוך מגוון רחב של עורכי דין שיציעו את השירותים שלהם, יש לשים לב לכמה דגשים:

תחומי התמחות

עורך דין מקרקעין חייב להיות מומחה במגוון נושאים שקשורים לתחום החל מעריכת הסכמי נדלן ומקרקעין עד ניסוח של חוזה מכר, ביצוע בדיקת חוזים, כדאי שיהיה לו ידע בהגשת תביעה לפירוק שיתוף במקרקעין ובשאר נושאים.  כדאי לבחור עורך דין מומחה בביטול חוזה מכר במידת הצורך, מומחה בתחום של דיני תכנון ובניה, כמו גם עורך דין מושבים ונחלות בעת הצורך ובשאר נושאים. הכרות ומומחיות עם מגוון תחומים הקשורים לנדל"ן וקרקעות קריטית במיוחד לבחירה בייצוג טוב והולם.

ניסיון ומקצועיות

וודאו כי אתם בוחרים עו"ד שיש לו ניסיון רב בתחום האמור ובדקו באיזה פסקי דין הוא מופיע זאת תוך בדיקה קלה שאפשר לבצע בגוגל. הקלדת שמו של עורך הדין ובחינת פסקי דין באתרים ייעודים - יולידו מידע חשוב על חוזים ועסקאות פסקי דין והחלטות. כך תוכלו לבדוק האם לעורך הדין יש הצלחות בתחום. את המומחיות אפשר לבדוק גם עם כניסה לאתר של עורך הדין וקריאת חומר חשוב, מאמרים, טיפים ודוגמאות לחוזים ופסקי דין בתחום האמור.

ליווי ושירות

בחרו עורך דין מקרקעין שיכול לספק לכם שירות מעולה עם זמינות בכל שעות היום. בין היתר וודאו כי הוא מספק שירות מהיר וליווי מקצועי ונכון - גם בבית המשפט במידה ויהיה בכך צורך, כמו עורך דין ניר אביבי. חפשו המלצות על עורך דין מקרקעין טוב ותוכלו למצוא חוות דעת בפורומים העוסקים בייעץ משפטי.

זכרו: ליווי בכל צעד בעסקת מקרקעין הכרחית עבור ביצוע עסקאות טובות ובכך קבלת הגנה משפטית בכל צעד ומניעת טעויות הרות גורל. אז זה הזמן לבחור את איש המקצוע הנכון והמתאים ביותר לצרכים שלכם. בהצלחה!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה