מה כל גיימר צריך בזמן שאי אפשר לצאת מהבית

$(function(){setImageBanner('00d31a9a-8516-4728-a1d5-77392fd8f62a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הסגר בבתים עקב נגיף הקורונה הוא תירוץ טוב בעיקר לגיימרים כדי לשחק במחשב, בפלייסטיישן או ב- X-BOX. כדי למקסם את החוויה הם עושים שימוש באביזרים שונים. במאמר זה נציג את האביזרים שכל גיימר מוכרח שיהיו לו

pexels

 

האם המשבר הוא רק תירוץ?

גם כשאין סגר ומוכרחים להיות בבתים, אלפי בני נוער וילדים נמצאים שעות רבות מול המחשב והקונסולות השונות. הם מבקשים מההורים לרכוש להם אביזרים שונים כמו: כיסא אורתופדי, מקלדת גיימינג, אוזניות איכותיות, מיקרופון מקצועי, עכבר אלחוטי, מצלמה מתקדמת, מסך HD גדול עם רזולוציה גבוהה וכרטיס מסך חזק. לפיכך, האביזרים הנלווים מספקים להם חוויה מקסימלית ואופטימלית למשחקים רבי משתתפים ולמשחקים בהם הם משחקים לבד. אז מה צריך גיימר כדי שיוכל לשחק בצורה הכי טובה ומקצועית?

 

מקלדת גיימינג, עכבר מותאם וג'ויסטיק

מקלדת גיימינג איכותית לגיימרים בדרך כלל מגיעה עם תאורת לד ומקשים מכניים שהם איכותיים יותר ממקשים רגילים. ישנם מקשים שגם מפיקים צלילים והתנועה עליהם קלה יותר. כמו כן, המקלדת צריכה להיות נוחה על מנת שנוכל לשנות את הזווית שלה. ישנן גם מקלדות עם משענת ליד אשר מונעות כאבים בשורש כף היד בעת ההקלדה. כמובן יותר נוח לבחור במקלדת אלחוטית ולא באמצעות חיבור של כבל USB, כדי למנוע חיבור של כבל נוסף, אך יש להטעין אותה. ולבסוף, כדאי לבחור במקלדת עם עיצוב לפי הטעם של הגיימר.

גם לעכבר ישנה חשיבות רבה. צריך לבחור עכבר שניתן להפעיל עליו מהירות, עוצמה ודיוק בהתאמה אישית. וכמו כן, חשוב שיהיה עם לייזר מתקדם או לחילופין עם חיישן אופטי. בדרך כלל העכברים האלחוטיים יקרים יותר כי הם מותאמים אישית לכף היד. אך עכברים חוטיים עדיפים לגיימרים מקצוענים כיוון שזמן התגובה שלהם יותר מהיר. בנוסף, על תוכנת העכבר להיות מותאמת לפקודות המאפשרות שינוי בתאורה או בלחצנים ולבצע התאמות למשטחים שלהם. למשל, אם ברצונכם עכבר לירי במשחק בחרו עכבר רחב ולא גבוה הנוח לאחיזה.

כשאתם משחקים בקונסולות או בסימולטר עשו שימוש בג'ויסטיק. בדקו שהוא נוח מבחינת האחיזה, מדויק, עמיד לאורך זמן ומעוצב.

 

אביזרים נוספים חיוניים לגיימרים

  • אוזניות אלחוטיות – חשוב שיהיו מעוצבות עם או בלי מדונה, נוחות ומקצועיות. אפשר לבחור אוזניות עם תאורת לד, מיקרופון גמיש ואפשרויות נוספות. אסור לוותר על איכות הסאונד והצליל ובעיקר על כמות הערוצים. באמצעותם שומעים באופן מדויק ביותר מאין היריב שמשחק נגדכם יורה או תוקף.
  • מסך – רצוי לרכוש מסך עם ניגודיות צבע וזמן ריענון כך שכמות הפריימים תהיה מוגבלת, כדי שתוכלו לראות את היריב לפני שימצא אתכם.
  • כרטיס מסך – עליו להיות חזק כדי להפיק תמונה ברזולוציה גבוהה יותר מ-HD.

באמצעות אביזרים אלו תוכלו לקבל חווית משחק עשירה ומהנה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה