מה מיוחד בטבעת החדשה של מייגן מרקל?

$(function(){setImageBanner('7f2292af-99da-41b3-bcdf-60e4f6fa8082','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

את מייגן מרקל כולנו מכירים. את הטבעת החדשה שקיבלה מבעלה, גם כן כולנו מכירים! האינטרנט מלא בתמונות של טבעת איטרניטי האייקונית, והיא הולכת ונעשית פופולארית יותר בקרב זוגות בכל רחבי העולם.

.

טבעת האיטרניטי מסמלת אהבה לנצח נצחים, ונראה שהיא אידאלית עבור מי שמעוניין להצהיר על חוזק אהבתו; בעזרת המתכת היקרה, היהלומים המשובצים והעיצוב הייחודי. כל אחד יוכל לבחור את אבני החן, האודם, ספיר, אחלמה, זירקון ועוד, האהובות עליו ביותר. מובן שכידוע לכל אבן השפעה שונה על התקציב ועוד.

על ההבדלים בין טבעות איטרניטי

מתלבטים? בואו לקבל השראה מסוגי טבעות האיטרניטי הנפוצים:

  • טבעת איטרניטי מלאה – טבעת זו משובצת אבנים אלגנטיות לכל אורכה של רצועת הטבעת. טבעת זו תתאים בעיקר לגברים ונשים שאוהבים לענוד תכשיטים ואם אפשר, כמה שיותר מנצנצים, יקרים ובעלי נוכחות. חשוב לציין שכגודל הטבעת והנוכחות שלה, כך המחיר שלה יגדל בהתאם.
  • טבעת משובצת חלקית – טבעת זו תהיה משובצת אך ורק בחלקה העליון. סוג זה נפוץ יותר בקטגוריית טבעון האירוסין מכיוון שהוא הרבה פחות מסורבל והרבה יותר אלגנטי. בנוסף, טבעת זו תתאים גם כאשר עונדים אותה עם טבעות אחרות, שכן הן משלימות ומאזנות זו את זו. טבעת מלאה משתלטת על מראה היד ופחות תתאים לטבעות נוספות.

איך בוחרים טבעת איטרניטי?

לפני שאתם רצים לבחור את הטבעת הראשונה שתמצאו, כדאי להתייחס למספר קריטריונים. בראש ובראשונה יש לבחון את המתכת ממנה עשויה טבעת האיטרניטי – רובן ישובצו על גבי מתכת של זהב צהוב או לבן, אך במקרים אחרים השיבוץ הוא על מתכת פלטינום. כאן ההבדל הוא במשקל הטבעת, מה שכמובן ישפיע על המחיר שלה.

בנוסף, כדאי לברר על האבן הגדולה. אם בחרתם ביהלום, יש לבקש תעודת גמולוג על מנת להיות בטוחים שאיש המקצוע אמין. בנוסף לכך, יש לבקש את פרטי האבן; על המשקל, הצורה, הצבע, החיתוך והניקיון. ככל שהפרמטרים הללו יהיו גבוהים יותר, כך איכות הטבעת ומחירה יעלה.

מלבד אלו, האפשרויות הן רבות; טבעת איטרניטי מגיעה במנעד רחב של צבעים ועיצובים, וכל אחד יוכל למצוא את זה שיתאים לו בצורה הטובה ביותר. אם אתם מעוניינים בטבעת בעלת נוכחות תוכלו לבחור בטבעת חצי משובצת עם שלוש שורות של יהלומים קטנים. אם המראה הסולידי מתאים לכם יותר, ישנם שילובי אבנים עדינים.

בואו גם אתם להפתיע את האהובים עליכם עם טבעת איטרניטי חדשה ואלגנטית, ממש כמו האצולה הבריטית. אם אינכם בטוחים מאיפה להתחיל, נשמח לייעץ לכם ולסייע בבחירת הטבעת המושלמת עבורכם.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה