מומחים מסבירים: כך הכניסה של אמזון לישראל תקפיץ את חשבון הבנק שלכם

$(function(){setImageBanner('23116e54-a64c-403b-bd51-d8933d4c7046','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

חברת אמזון העולמית נכנסת לארץ, במהלך שיוצר ביקוש מיידי לסוחרים באמזון ישראל הן מצד הנהלת אמזון העולמית והן מצד קהל הרוכשים המקומי (שרוכש מדי יום באמזון מוצרים ב-1.2 מיליון שקלים).
מומחים מסבירים מדוע מדובר בהזדמנות היסטורית לכל ישראלי לתקוע יתד בתחום שעומד להמריא גבוה, בליגה של הגדולים

החדשות המסעירות של עולם התעסוקה והקריירה בישראל מגיעות מארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, עם מתנה ענקית שהדוד מאמריקה מביא עימו, כזאת שתספיק להרבה מאוד אנשים שמחפשים להתפתח כלכלית. ב-21 באוגוסט 2019 הכריזה רשמית חברת אמזון, ענקית המסחר העולמית, על כניסה לישראל ופתיחת זירת מסחר מקומית בארצנו הקטנטונת. צעד משמעותי וחשוב עבור ציבור חדש של עובדים מקומיים שעומדים להתוודע בקרוב לתחום מרתק ורווחי במיוחד.

.

הזדמנות שלא תחזור, ההודעה מטלטלת את שוק הקמעונאות הישראלי ובתגובה צונחות מניות הקניונים

מומחים מגדירים את השקת אמזון ישראל כ"אירוע" שיוצר טייפון בעולם התעסוקה. יגאל רז, מומחה ותיק למסחר באמזון, יוצר סדרת הסרטונים מדוברת  המלמדת על ההזדמנות של אמזון ישראל, מסביר: "מדובר בהזדמנות היסטורית. אני נמצא שנים בתחום ויכול להעיד שהשטח רועש וגועש. בחודשים האחרונים רואים קצב גידול מכירות משמעותי שהולך וגדל. ולכאן, לצד המוכרים הגדולים בארץ ובעולם, עומדים להתברג סוחרים ישראלים נוספים.  בכירי אמזון כבר החלו בפעילויות לאיתור סוחרים ישראלים לאייש את החנויות באמזון ישראל. הבשורה הטובה למי שעוד לא נמצא שם – מדובר בהזדמנות  ליהנות מהראשוניות של כניסת אמזון לארץ ולהיות חלק מהקפיצה המטאורית הצפויה, במקום שמציע לכם את הגב החזק של אמזון הגדולה".

.

אפקט אמזון בחדשות 12, שולטת בכ-44% מהסחר המקוון בארצות הברית, בקרוב תשלוט גם בשוק הישראלי

אמזון בקרוב תשלוט בשוק הישראלי

אמזון, ענקית המסחר העולמית, משרתת קונים מ-180 מדינות. כעת היא בחרה להקים בישראל את בסיסה ה-11 בעולם., מאחר ובחברה הבינו שקיים בסיס עסקי חזק ויציב בארץ. ב-2019 פורסם שבכל יום מתבצעות רכישות של צרכנים מישראל באמזון בשווי 1.2 מיליון שקלים לכן, במשרדי החברה העולמית החליטו להתקרב עוד יותר לקהל המקומי עם אתר נגיש בעברית ופתרונות לוגיסטיים שיוסדרו בקרוב להתייעלות המשלוחים.

 

כשמדברים על הזדמנות היסטורית, מצביעים על אפקט "יתרון ראשוניות" - ניצול העובדה שאמזון הגדולה מתחילה את דרכה בישראל, ומאפשרת לסוחרים שיתחילו את דרכם יחד איתה לתפוס נישות מיוחדות, ולקבל עליהן תיעדוף או בלעדיות. רז מסביר: "אני משווה את זה לסוחרים שהחלו את דרכם עם אמזון בארה"ב ב-2010, והחלו למכור מוצרים נישתיים כמו מזרן ליוגה, סוחט לימונים או מברשת לאיפור, ונהנו מכך שתפסו את הנישה בחיתוליה. יש כאן הזדמנות לפרנסה נחשקת למגזרים רבים – לאנשים באמצע החיים שמחפשים שינוי עם משרה טובה שתבטיח להם רווחה כלכלית מהנה, לצעירים בוגרי צבא טריים ומלאי מוטיבציה, לסטודנטים, דור ה-Y, לאנשים שמתקשים להתקבל לעבודה, וגם לכל מי שמחפש שינוי ורענון לצד תעסוקה שמאפשרת הנאה, חופש ועצמאות. הכול בדיל אחד".

 .

אמזון פנתה למוכרים ישראלים והזמינה אותם למכור ללקוחות בארץ באתר אמזון מקומי בעברית

 

מגיעים להצלחה רגע לפני נקודת "התפוצצות" ו"רתיחה"

ההצלחה של אמזון טמונה בהיותה אטרקציה לצרכנים - קניון אדיר שמציע בממשק אינטרנטי נוח מגוון מוצרים: גאדג'טים, אלקטרוניקה, אקססוריז, מוצרים למטבח, ריהוט, עיצוב ועוד. כולם נמצאים תחת קורת הגג של אתר אמזון שדואג למשלוח מוצרים במהירות שיא לבית הלקוח עם פתרונות שילוח מהירים באופן חסר תקדים, ושמעמיד שירות לקוחות מקצועי עם מדיניות החזרת מוצרים פשוטה וקלה, על חשבון החברה. בנוסף דואגים באמזון לימי מבצעים ופינוקים מיוחדים ללקוחות.

רז משמש כסוחר באמזון למעלה מ-7 שנים, ומפעיל שם מספר חנויות פעילות ושוקקות שמניבות לו הכנסה חודשית של 5 ספרות בדולרים. מדובר, הוא מסביר, בתחום שדורש למידה ותרגול, ושמצריך בעיקר מוטיבציה והשקעה כלכלית  מינימאלית. הוא גם מוסיף בפשטות שכניסתה של אמזון לישראל רק תעשה את העבודה שלו ושל שאר הסוחרים קלה יותר.

 

הסיבה להקלה - כחלק מכניסתה של אמזון לשוק הישראלי, היא ביצעה מספר צעדים משמעותיים: לפי הצפי אמזון תשלים את הקמת מחסני החברה בישראל וכך היא תשבור את השוק בכל הקשור להתייעלות מנגנון השילוח המקומי שהתבצע עד היום מארה"ב ואירופה. אתר האינטרנט של אמזון תורגם לעברית, מה שהופך אותו לנגיש, נוח וידידותי מאוד למשתמשים. האפשרות לקנות את הסחורה והמוצרים בשפה העברית, והגדלת החשיפה של המוכרים הישראלים באמזון לקונים בארץ – מקפיצה במידה רבה את היקף הפעילות הצפויה לסוחרים וגם את מספרם של הצרכנים הישראליים באתר. שוק המסחר האינטרנטי בישראל נמצא, אם כך, רגע לפני נקודת רתיחה והתפוצצות.

"מנהל המכירות הגלובליות של אמזון, רולף קימייר, הודיע לישראלים שיש להם פה הזדמנות ייחודית וזמן שלא יקבלו בחזרה. הוא 'קצת' יודע על מה הוא מדבר, ממדינות אחרות שהשירות כבר הושק בהן. אז אם זה מה שהוא אומר, איך אפשר להתעלם מזה?". שואל רז בחיוך.

 depositephoto

   ברחבי העולם כבר התמכרו מזמן לאמזון. עם שווי שוק של 964 מיליארד דולר ויותר מ-300 מיליון לקוחות

 

 

כשאתה שומע "גלינג" של מכירה, גם בנעלי בית או בזמן חופשה

ועכשיו, הקורא הממוצע מקבל הזדמנות להיות במרכז העניינים ולהפוך סוחר אמזון מן המניין.

יגאל, מה זה אומר בתכלס להיות סוחר באמזון?

"זה אומר שאתה מתחיל מהשקת מוצר אחד, או יותר, בכיף שלך. אתה יכול למכור מטען לטלפון, רצועה לכלב, ומה שמדליק אותך. ברגע שהחנות שלך דופקת כמו שעון, אתה עובד הרבה פחות. החנות תייצר לך הכנסה כשאתה בחופשה או בילוי, בנעלי בית על הכורסה מול הטלוויזיה, ואפילו כשאתה ישן. אתה שומע 'גלינג' כל פעם כשיש מכירה. האמת, זה כיף וממכר! שמע, לפתוח חנות באמזון, זה להצטרף למקום הכי משמעותי באינטרנט מבחינת חשיפה. אם אתה אחד שמחפש הזדמנויות - אז פתיחת חנות באמזון היא ה-הזדמנות בשבילך.
ואני מסביר ומלמד איך כל אחד יכול להפוך לסוחר אמזון בסדרת סרטונים חדשה מדוברת שיצרתי לאחרונה. כרגע הסדרה ניתנת לצפייה בחינם.

וואו, איזה בטחון...

"הביטחון שלי מגיע מניסיון. אני סוחר באמזון כבר הרבה מאוד זמן. יש לי כמה חנויות וירטואליות שמגלגלות מחזורים עסקיים של 5,000$ וגם 10,000$ ביום ולפעמים יותר. ובחודש יש 30 יום, כן?...".  מי שלא מאמין לי יכול לראות דוגמאות והסברים על השיטות שלי בסדרת הסרטונים שהוצאתי לאחרונה.

נשמע כמו חלום. השאלה אם ניתן להגשים אותו.

"לא להיבהל. היתרון של הסוחרים הישראלים החדשים שלומדים אצלי את התחום כיום זה שאני מסביר כיצד להימנע מטעויות שאנחנו עשינו בהתחלה.

יתרון גדול נוסף, שכיום עומדים לרשות הסוחרים המקומיים המתחילים תוכנות ותוספים, חלקם חינמיים לחלוטין, שמייעלים מאוד את העבודה. לנו לא היה את זה בתחילת הדרך".

 


     יגאל רז, מומחה למסחר באמזון, מנהל מביתו אימפריה של חנויות באמזון

 

התחום דורש ידע מראש?

"זה לא מורכב ומסובך, ולא דורש אנגלית מקצועית. מבחינתי, הרווח הכי גדול שלי הוא עצם העובדה שאני לא צריך לנסוע בפקקים הלוך וחזור לעבודה יומית מעייפת עם בוס מעצבן. אפשר לחיות אחרת. כבר בשנים הראשונות שלי במסחר האלקטרוני, כשהייתי יותר צעיר והיה בא לי לנקות את הראש, קניתי כרטיס לתאילנד ועבדתי מישם עם הלפטופ שלי מעל לחצי שנה, ניהלתי את הפעילות שלי בשקט, בזמן שלי, ובקצב שבחרתי".

 

     יגאל רז בתאילנד, בתקופה בה ניהל פעילות של מסחר באמזון בראשית דרכו



לתפוס טיפה מתוך ים הכסף הגדול

 

אמזון בעולם ובישראל צפויה להתרחב בקצב אימפריאליסטי בזמן הקרוב לענפים נוספים שלא עסקה בהם עד כה - מזון, הלבשה, תרופות ושירותי משלוחים. רז מתלהב: "מספיק לתפוס טיפה בים של הכסף הגדול המתגלגל שם, כדי להבין שזאת העבודה שסוגרת לך את כל הפינות לחיות כמו מלך בכיף. ויש מקום לכולם! וצריך לזכור שאמזון בישראל היא רק הזדמנות ענקית כיוון שהיא רק בתחילת הדרך, כבר אמרתי?”.

אבל השוק בארץ מצומצם ומוגבל.

"אז תדעו שמהמדינה הקטנטונת שלנו לבדה מתבצעות בכל יום באמזון עסקאות בשווי של 1.2 מיליון שקל. זה מוגבל? המסחר באמזון ישראל מתאים גם למי שמחפש התעשרות, וגם למי שרוצה להביא עוד כמה אלפי שקלים הביתה. למי שמחפש לפרוץ קצת את הבינוניות הזאת, זה בדיוק בשבילו".

אבל איך מתחילים ופורצים את הדרך הזאת?

"אני מנהל  קבוצות ופורומים שבהם אני מנחה סוחרים להצלחה.

למי שמתחילים מאפס, וגם למי שהעולם הזה מדבר אליו, יש לי כמה טיפים, עצות ותובנות לכל מי שרוצה להכיר היטב את העולם הזה ולקחת חלק בהצלחה.

 

ריכזתי אותם בסדרת סרטונים מיוחדת

מה יש שם?

"אני מלמד מהן הטעויות שעושים סוחרים בראשית הדרך, מראה איך נכון לאתר מוצר מנצח, פותח חלון לקבל טעימה מהעולם הזה. ישמח אותי כל אדם חדש שיבין את הפוטנציאל ולא יפספס את ההזדמנות הזאת. למי שייכנס לתחום, אני כבר שולח את ברכת הדרך שלי.

מי שרוצה ומוכן לעבוד בשביל זה – עם כמה טיפים טובים שאני נותן –  יצליח בטוח.
עם גב חזק של אמזון, עם שיטות וטכניקות מסחר של סוחרים ותיקים שכבר הפכו לכרישים, עם תוכנות קלות שמנגישות את כל התחום - ההצלחה נמצאת בכיס... ומדובר בכיס שהולך להתמלא בהרבה כסף", הוא מחייך.

 

זה הקישור לסדרת סרטונים מיוחדת

 




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה