מופעי אמני חושים לאירועים שיבטיחו לכם אירוע בלתי נשכח - שלל מופעים מותאמים לאופי האירוע ולגיל המשתתפים בו

$(function(){setImageBanner('02bc8bbf-e33e-4920-a1ea-c6599052bb5b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כיום יש לא מעט אמני חושים לאירועים מותאמים לכל שכבות הגילאים. עליית הביקוש החדשה שחלה בשנים האחרונות הופעותיהם של אמני החושים גרמה לרבים מהם לייצר הופעות מותאמות לאירועי יום הולדת, בר/בת מצווה, אירועים חברתיים שונים, אירועי חברה, ערב גיבוש ועוד.

freepik

עד לפני מספר שנים לא רבות רוב הציבור בישראל כלל לא הכיר את כל עולם אומנות החושים. אומנות החושים המתינה לתורה שנים ארוכות בצילם של הקוסמים, אותם אנו מכירים מזה עשרות שנים. הפריצה הגדולה של אמני חושים לאירועים בשנים האחרונות החלה עם עלייתה של תוכנית פריים טיים ששידרה תחרות בין כלל אמני חושים בישראל. התוכנית חשפה את כל עולם אמני החושים בפני רבים אשר התרשמו לראות לא מעט אלמנטים עוצרי נשימה. מיד בסיום התוכנית חלה עלייה ניכרת בהזמנתם של אמני חושים לאירועים, שכמובן הצליחו להפוך כל אירוע שגרתי לכזה שפשוט אי אפשר לשכוח.

אם גם אתם מעוניינים להזמין אמני חושים לאירועים, כדאי שתכירו כמה נקודות חשובות אודות מופעיהם והשוני בינם לבין מופעי הקוסמים. אך עוד קודם לכן, חשוב להדגיש כי עם עליית הביקוש להופעות אמני חושים לאירועים, אסף סלומון, אמן חושים ישראלי, ייצר לא מעט מופעים מותאמים לאופי האירוע ולגיל המוזמנים אליו. מופע אמן חושים מקצועי יצליח לרתק את הילדים והמבוגרים כאחד.

שליטה בתשומת לב הקהל, קריאת מחשבות והחדרת שלל מסרים לתת מודע - בין כלל האלמנטים שישולבו בכל מופע של אמן חושים

אז מה זה אמן חושים ובמה הוא שונה מהקוסמים שאנו מכירים מזה עשרות שנים? בשונה מהקוסמים, אמני חושים לאירועים ממקדים את הופעותיהם בטריקים מחשבתיים הכוללים שימוש בתת מודע, הסחות דעת מובנות ומקצועיות ללא אפשרות להתנגד אליהן, ניחושים מדוייקים, העברת מידע מאדם אחד לאחר ללא מילים, סימנים או מגע כלשהו, קריאת מחשבות, יצירת אשליות ועוד. כלל האלמנטים הללו, שעל חלקם נרחיב בהמשך, יוצרים מופע מרהיב במיוחד שישאיר את כל הצופים בו ללא נשימה ובכלל לא משנה בני כמה הם.

בניגוד לעולם קוסמים המזוהה בעיקר עם ילדים, אמני חושים לאירועים מגיעים לא אחת לאירועים הכוללים מבוגרים בלבד ובכל זאת מצליחים להמם את הקהל. כפי שהזכרנו, אמני חושים לאירועים מציעים את שירותם לכל סוגי האירועים ללא יוצא מן הכלל תוך התאמת האלמנטים השונים לאופי האירוע ולגיל המשתתפים בו. אסף סלומון, מציע לא מעט סגנונות שונים של מופע אמן חושים שיהפוך את האירוע שלכם למוצלח במיוחד ובלתי נשכח. אם גם אתם רוצים ליהנות ממופע עוצר נשימה ולהבטיח את הנאתם של כלל המוזמנים שלכם דעו כי אסף סלומון, אמן חושים מקצועי, הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם.

ללא סיועם של אביזרים מפוקפקים הכוללים כיסים נסתרים וחלקים גמישים

לאחר שהבנו שקיימים לא מעט הבדלים בין מופע אמן חושים לבין מופע קסמים ושיש מבחר מופעים מותאמים לכל אירוע ולגיל המשתתפים בו, חשוב להכיר כמה נקודות בסיס אודות עולמם של אמני החושים. הנקודה הראשונה והבסיסית ביותר היא התמקדומותם של אמני חושים לאירועים בפעילותם המוחית של הקהל שלהם. כלומר, אמני חושים ישראלים מבצעים את רוב האלמנטים במופע שלהם תוך שימוש בהיכרות עמוקה עם אופן חשיבתו ופעילותו המוחית של העומד מולם. היכרות עמוקה זה מאפשרת ללא מעט אמני חושים לאירועים לנצל את אופן הפעילות המוחית בכדי להעלים מעיני הקהל לא מעט פרטים או תנועות, להחדיר להם מסרים לתת מודע ללא הבחנתם, ליצור אשליות ותעתועים שונים, להשלים הליכי היפנוזה ועוד. לעומתם, הקוסמים מתמקדים בעיקר בטריקים פיזיים הכוללים שימוש באביזרים שונים ובזריזות ידיים.

מופע של קוסם מקצועי כולל שימוש בלא מעט אביזרים שונים כמו חפיסות קלפים, חבלים, כדורים, כובעים ואף בעלי חיים. כלל האביזרים הללו לא תמיד תמימים כפי שהם נראים ובעזרת כיסים נסתרים, חלקים גמישים ועוד, קוסם מקצועי מצליח לבצע אלמנטים מרשימים רבים. אך חשוב להדגיש כי עצם העובדה שהקוסם עושה שימוש תדיר בכל כך הרבה אביזרים, גורמת לכך שההופעה כולה תהיה הרבה פחות מרשימה. קהל הצופים מנמק לעצמו את הצלחת הטריק של הקוסם בכך שהאביזר בו הוא השתמש לא באמת פשוט כמו שהוא נראה, הוא בטח כולל כיסים נסתרים או חלקים שונים שהקוסם מקפיד להסתיר מעיני הקהל וכך הוא מצליח בהופעתו. נימוקים שונים מעין אלה מורידים את זף ההתלהבות וגורמים להופעה כולה להיות פחות מרשימה.

כך ניתן לשלוט בתשומת הלב שלכם ללא אפשרות להתנגד לכך

לעומת זאת, אמני חושים לאירועים עושים שימוש מועט באביזרים פיזיים ומתמקדים בעיקר בטריקים מחשבתיים שאינם כוללים זריזות ידיים או סיוע של כיסים נסתרים כלשהם. אסף סלומון המציע מופע אמן חושים לכל אירוע, מצליח לרתק גם את הקהל המבוגר או הסקפטי ביותר, אך אם הוא לא נעזר באביזרים שונים או בזריזות ידיים, כיצד הוא מצליח לעשות זאת? ישנן לא מעט שיטות בעזרתן אמני חושים לאירועים מצליחים לייצר מופעים מרהיבים במיוחד המותירים את כל קהל הצופים בהם פשוט המומים, וכעת נגע במקצתן.

אחת השיטות השכיחות ביותר בעזרתה אמני חושים לאירועים רבים מצליחים להשלים אלמנטים רבים היא היכולת לשלוט על תשומת הלב של הקהל. אסף סלומון המציע מופע אמן חושים מכיר היטב את אופן חשיבתו של הקהל כך שהוא יודע לנצל לא מעט פעילויות טבעיות שלא ניתן לשלוט עליהן. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא תנועה גדולה וקולנית במיוחד שתצליח למשוך את כל תשומת הלב של כל היושבים בקהל ללא שהם שולטים בכך. אמני חושים לאירועים יודעים שתנועות גדולות, מפתיעות וקולניות ימשכו את כל תשומת לב הקהל שלהם באופן טבעי ובלתי רצוני וכך הם מצליחים להעלים מעיניהם לא מעט תנועות קטנות ושקטות. אם תתרחש תנועה גדולה וקולנית במיוחד בצידה הימני של הבמה, יוכלו להתרחש לא מעט תנועות קטנות ושקטות בצידה השמאלי של הבמה בהן הקהל לא יצליח להבחין.

ההבדלים בין המודע לבין התת מודע

אם לא די בכך, אסף סלומון, אמן חושים ישראלי המציע לא מעט מופעים מותאמים לכל אירוע יודע להחדיר מסרים שונים לתת מודע של העומד מולו ללא שהוא מבחין בכך. אמני חושים לאירועים יודעים לנצל את הפער בין המודע לבין התת מודע בכדי לעקוף את המודע ולהחדיר מסרים שונים ישירות לתת מודע. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא להציב תמונה במרחק כזה שהמודע יפספס אותה אך התת מודע יקלוט אותה היטב.

המודע שלנו מוסח משלל אירועים, רעשים ומראות שונים כך שפעמים רבות הוא מפספס מידע רב שהתת מודע קולט במהירות. התמונה שהוצבה במקום יחסית רחוק כך שהמודע לא הבחין בה, נקלטה על ידי התת מודע כך שכאשר אמן החושים יבקש מהמתנדב לשלוף מספר, שם, מילה או ציור כלשהו, הוא ישלוף בדיוק את תוכנה של התמונה שהתת מודע קלט היטב. בעזרת שיטה זו אמני חושים לאירועים מצליחים לייצר אלמנטים של ניחושים מדוייקים, העברת מידע ללא מילים, קריאת מחשבות ועוד. אז מה זה אמן חושים אתם שואלים? אמן שיצליח להותיר אתכם ללא מילים!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה