דימרי טאוור

פרויקט "דמרי טאוור" באשדוד: מגדלי יוקרה בלוקיישן מושלם

5 הפנטהאוזים המפוארים בפרויקט היוקרה "דמרי טאוור" במרכז אשדוד מוצעים בימים אלה למכירה. מדובר בפנטהאוזים בקומות 35 עד 39 (!) במגדל יוקרה של חברת דמרי, שבו 32 קומות מגורים מעל בניין משרדים בן 7 קומות וקומת מסחר. כל 114 הדירות האחרות - מתוך 119 יחידות הדיור בפרויקט - כבר נמכרו.

דימרי טאוור

ההצלחה הבלתי רגילה בשיווק הפרויקט נובעת מכמה סיבות:

מיקום הפרויקט - במרכז העיר, קרוב לעורקי תחבורה ראשיים, במרחק נגיעה (פשוט יורדים למטה) ממרכזי בילוי, קניונים, בתי קפה, היכל התרבות, התחנה המרכזית, תיאטרון, מוזיאון, קופת חולים, בנקים וכמובן המרינה והטיילת, שמהוות תוספת נוף מרהיב, כמו גם פארק אשדוד ים הצמוד, שבו שפע אטרקציות.

"מרכז אשדוד הוא כמו תל אביב של מישור החוף הדרומי", מסביר אמיר כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת דמרי. "הביקוש הגבוה ממנו נהנה הפרויקט נובע מהמודעות לאיכות חיים ומגורים במגדלי יוקרה בדיוק כמו בתל אביב. כל הדירות נהנות מנוף פתוח לים והדיירים נהנים ממגורים בלב העיר והעניינים. לאשדוד יש שפע אטרקציות להציע ובראשן המרינה ורצועת החוף המרהיבה, לצד תשואות נדל"ן מהגבוהות בארץ".

פרויקט יוקרה עם פסיליטי שלא מבייש מלונות יוקרה

הדיירים בפרויקט נהנים מאיכות חיים ושירותים ברמה הגבוה ביותר הכוללים לובי מפואר בעל חלל כפול, חדר כושר, קומת ספא הצופה לים בקומה 8 וכוללת בריכה חצי אולימפית, סאונה, מלתחות ועמדת טיפולים - אך ורק לשימוש דיירי הבניין. לגור בדמרי טאוור מאפשר לרדת עם הילדים לפארק הסמוך, לקפוץ לקפה או ארוחה באחת המסעדות שבסמוך, ליהנות מהצגה טובה או מחווית שופינג מדהימה, הכל במרחק הליכה.

דימרי טאוור

הפנטהאוזים של דמרי טאוור: 225 מטר וצפונה, לפני מרפסות

2 פנטהאוזים משתרעים על שטח של 225 מ"ר ב-5 ו6- חדרים ובתוספת של מרפסת בשטח 96 מ"ר; 2 פנטהאוזים נוספים משתרעים על שטח של כ-260 מ"ר הכוללים 6 ו-7 חדרים ועוד מרפסת בשטח של כ-100 מ"ר. פנטהאוז נוסף שטחו 240 מ"ר ומרפסת בשטח 102 מ"ר.
מדובר בפנטהאוזים ענקיים ומפוארים, כולם פונים מערבה לכיוון הים, מעוצבים בידי מעצבת פנים וכוללים שימוש בחומרים משודרגים כמו ריצוף, עבודות גבס ותאורה יוקרתית.

דימרי טאוור

מחירים אטרקטיביים לחודש בלבד

מחיר פנטהאוז בפרויקט דמרי טאוור - החל מ-6 מיליון ₪. בהחלט הזדמנות למי שמעריכים יוקרה, נוף לים ותשואה עתידית משום שאשדוד והפרויקטים הסמוכים לקו החוף רק הולכים ומתייקרים.

לפרטים כנסו כאן 

או השאירו פרטים : 

 

לכל החדשות בדרום לחצו כאן