מחפשים דרך לשדרג את הלוק? אלה כמה רעיונות ששווה לכם לנסות!

$(function(){setImageBanner('2c8ae4ee-f754-4d37-8c43-84012de8e8c7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

freepik

משמעותי לא רק ברושם אלא גם בתחושה
הסטייל שלנו ללא ספק משמעותי ברושם הראשוני שאנחנו משאירים על הסובבים אותנו, אבל משמעותי לא פחות – הוא גם משפיע על הדרך שבה אנחנו תופסים את עצמנו. מחקרים רבים הראו כי השקעה בסגנון הלבוש מקושרת לתחושת ביטחון עצמי גבוהה יותר ובמקרים רבים גם בהצלחה עסקית וזוגית. ולכן, זה לא ממש מפתיע שסגנון הלבוש שלנו כל כך משמעותי עבורנו ושרבים מאיתנו כל בוקר נעמדים מול הארון ומתלבטים דקות ארוכות מה ילבשו הפעם. סגנון הלבוש שלנו כתוצאה מהשגרה העמוסה, הטיפול בילדים ומחסור משמעותי בזמן לעיתים מוזנח ובמקרים רבים, אנחנו נשארים עם קולקציית ביגוד ותכשיטים שאנחנו לא יותר מידי מרוצים ממנה. בשביל לעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה לשדרג את סגנון הלבוש שלכם, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שיאפשרו לכם למצוא את עצמכם מחדש. בהצלחה!

תפתיעו את עצמכם בחולצה שעיצבתם לבד
בסופו של דבר, אף אחד לא מכיר את העדפות הסטייל האישיות שלכם טוב כמוכם. מעצבי אופנה רבים כמובן מנסים להעניק לציבור הרחב מגוון אדיר של אפשרויות לבוש וסגנון שונות אבל האמת היא, שבמקרים רבים הם לא מצליחים לקלוע. כיום בתי עסק רבים מציעים שירותי עיצוב אישי של חולצות, סווטשירטים, בגדי ספורט ואפילו כובעים ובחלק מהם השירות אפילו ניתן אונליין. בעיצוב החולצה האישית שלכם תוכלו להביע את האג'נדות שלכם, תחומי העניין שלכם וכמובן – את הסגנון האופנתי שמאפיין אתכם. מגניב, לא?

תשתדרגו בשעון יוקרתי במיוחד
אם אתם מחפשים דרך פשוטה לשדרג את הסגנון היומיומי שלכם מבלי להתאמץ יותר מידי – יכול להיות ששווה לכם להתחדש בשעון יוקרתי משלכם! שעוני גברים ונשים מגיעים בשלל סגנונות ועיצובים שיכולים בקלות להוציא מסגנון הלבוש היומיומי שלכם תחושה של יוקרה וסטייל. תוכלו לבחור בשעון מוכסף ואלגנטי, זהוב ובוהק או בשחור ומסתורי – הכל תלוי בכם!

בעדן שעונים תוכלו למצוא מגוון אדיר של שעוני יוקרה במחיר אטרקטיבי ונגיש לכל כיס. מוזמנים לבחון את קולקציית השעונים שלהם בקישור הבא: watched.co.il

תתחדשו בארנק איכותי
ארנק כבר מזמן עבר את גבולות הפריט השימושי והפך לפריט עיצובי מן המניין. ארנקים כיום מגיעים במגוון אדיר של סגנונות ועיצובים ובגדלים שונים שיכולים להתאים לכל אופן שבו תרצו לבצע בו שימוש. תוכלו לבחור בארנק עור עשיר בתאים למזומן, בארנק כיס קטן ואלגנטי שיתאים בדיוק לכרטיסי האשראי שלכם או לחילופין בארנק מבד שתוכלו להכניס אליו גם מסמכים ודברים אחרים שהייתם רוצים לשמור קרוב. הדבר המגניב בארנק זה שנוסף על כך שהוא יפה ויוקרתי, הוא גם נועד בסופו של דבר למטרה פרטית – לשמור לכם על הכסף. ככה תוכלו גם להתפנק בפריט יוקרתי ועל הדרך, להרגיש קצת יותר אחראיים.

תעשו סדר רציני בארון
אל תגידו לנו שזה לא נכון – כנראה שגם אתם לא יודעים מה נמצא לכם באחורי הארון. אנשים רבים מזניחים את החלק האחורי של הארון שלהם לטובת הבגדים הקבועים שנמצאים בקדמתו וחוזרים אליו לאחר כל כביסה. אם אתם רוצים לשדרג את הלוק שלכם, נוסף על מסע שופינג יכול להיות ששווה לכם פשוט לסדר את הארון. בסופו של דבר הייתה סיבה לכך שקניתם את פרטי הלבוש האלה – יכול להיות שעם הזמן איבדתם בהם עניין בלי סיבה משמעותית ובמקרים רבים תוכלו אפילו למצוא בגדים ששכחתם שעשיתם בהם שימוש!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה