מטבחים מעוצבים עם אי שיש עליו שיש - מטבחי דניאל

$(function(){setImageBanner('c393c5cc-275f-4938-b08b-b364f041a79f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מטבחים עם אי נחשבים למטבחים נוחים במיוחד. האי הוא מזנון אשר במקום שהוא יהיה ממוקם בצד המטבח כמו עמדת השיש, הוא ממוקם במרכז המטבח ומכאן נגזר שמו: אי מטבח. מטבחים עם איים נחשבים נוחים מאד לתפעול ומהנים ביותר בהתנהלות הביתית השוטפת. במטבחים כאלו ניתן לייצר עמדת ארוחות נוספת, עמדת עבודה נוספת להכנת מזון ואפילו עמדת בילוי בסגנון בארים בישיבה מוגבהת. ניתן להוסיף למטבח עם אי כסאות מטבחים אותנטיים שישתלבו עם מראהו ויבטיחו נוסחת עיצוב מן המעלה הראשונה, כזו שתקשה עליכם לרצות לעזוב אותו. להלן מספר פריטי מידע חשובים על אי המטבח שלכם.

אי עם שיש – ייעודי להכנת מזון וגם לישיבה לצרכי בילוי

השיש הוא אבן ייעודית להכנת מזון. משתמשים בה בעמדות הכנת המזון הסטנדרטיות במטבח ולכן ניתן להשתמש בה גם באי המטבח. ניתן לבחור שיש קרמי או מאבן טבעית. היתרונות של שיש מאבן טבעית: חזק, עמיד, יציב, מספק הרגשה של חגיגיות בשל העיצוב המיוחד. שיש מסוג כזה עשוי להצריך פוליש תקופתי לתחזוקה שוטפת. היתרונות של שיש קרמי: ניתן ללטשו במגוון צבעים עבור הלקוח, לרוב מופיע במרקם דק שמעשיר את נוסחת העיצוב במטבחים קטנים ואינו מצריך פוליש או תחזוקה מקצועית אחרת למעט ניקיון תקופתי שלכם. ניתן לבחור במטבחי דניאל מגוון עיצובי שיש קרמי או מאבן טבעית עבור אי המטבח שלכם.

  קרדיט  מטבחי דניאל

אבזור שיש אי המטבח כהכנה לשימוש שוטף

את השיש ואת העמדות שמסביב לו מומלץ מאד לדעת לאבזר. אם זה שיש עבודה שנעשים בו מהלכי חימום בגז, מומלץ לשים מעליו מנדף חשמלי שיבטל את נוכחותם של האדים. אם השיש משמש לבילוי שלכם ולאר רק להכנת מזון, מומלץ להכין את שגרת הבילוי כמו שצריך ולרכוש כסאות בר אותנטיים שיתאימו למראה המטבח שבחרתם לרכוש. את ההכנות הללו מאד מומלץ לדעת כיצד לעשות, ולכן במטבחי דניאל אתם מקבלים את המענה המלא לאבזור אי המטבח שלכם גם באופן פונקציונאלי וגם כך שהעיצוב הסופי יתאים לציפיות שלכם.[

  קרדיט  מטבחי דניאל

מטבח עם אי מבית מטבחי דניאל – המטבח הבלתי נשכח

מטבח עם אי של מטבחי דניאל הוא אחד מדגמי המטבח המבוקשים ביותר עבור צרכנים רבים. אי המטבח אינו רק עמדת ישיבה וסעודה אלא מכיל גם פתרונות אחסון נוספים לארון הקבוע שלכם, ולכן מאפשר לכם להגדיל את הצריכה התקופתית במטבח תוך מציאת פתרונות מלאים לכך. מטבח עם אי למעשה משדרג את המטבח הרגיל והופך אותו לחדר חלומי עבור כל משתמש, אינטנסיבי או מי שממעט להשתמש במטבח שלו. במטבחי דניאל מספקים עבור כל צרכן מטבח עם אי בהתאמה אישית, תוך שימת דגש על עיצובים מתאימים ושימושים חיוניים על פי הגדרותיו. מטבחי דניאל הוא המקום בשבילכם לשדרוג או החלפת המטבח לדגם מתקדם מבוסס אי למטבח.

קרא עוד: מטבחים כפריים אותנטיים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה