מיתוג עסקים – עשה ואל תעשה

$(function(){setImageBanner('b7cfcedb-aef3-4971-8465-c4d7ea322a1b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כל עסק שנמצא בתחילת דרכו, או כזה שמרגיש שהגיע הזמן להתרענן – ייגש לתהליך של מיתוג עסקים ובהרבה מאוד מקרים, לא יעשה זאת לבד. הסיבה היא שהמיתוג העסקי מטרתו ליצור ייצוג כלשהו מול קהלי היעד של העסק. במקרים רבים מתבצע תהליך מיתוג שלא משרת את המטרה השיווקית של המוצר או השירות ומכאן הדרך להפסד היא מהירה מאוד, שכן ברגע שלקוח פוטנציאלי מרגיש בלבול או שאינו מצליח להבין עד הסוף את המטרה, הוא יימנע מפעולת הרכישה.

.

איך לא עושים מיתוג עסקים

ברוכים הבאים למדריך שילמד אתכם מה לא לעשות או ממה כדאי להמנע בתהליך מיתוג עסקים לביזנס שלכם!

  • אל תחשבו שכל הבעיות שלכם ייפתרו – המיתוג הוא רק האמצעי, הוא התשתית הראשונה עליה ייבנה כל תהליך השיווק. אם הוא לא ייעשה כמו שצריך, כל המגדל שתנסו לבנות עליו יקרוס. מטרתו להגדיר את העסק, את המטרות והיעדים שלו, מה המשמעות שלו עבור הלקוחות הפוטנציאליים ועוד. חשוב להבין שברגע שהמיתוג לא קיים או לא נעשה נכון, גם שאר התהליך לא יתבצע כהלכה.
  • תחקרו את עצמכם – נסו להבין מהו החזון שלכם, הזהות העסקית, מהם הערכים שלכם. כעת, קחו את כל אלו ואזנו אותם אל מול ערכי העסק והערכים של קהל היעד. זהו אחד הכלליים הבסיסיים בעולם העסקים, בעיקר בימינו כאשר הלקוחות חשדניים במיוחד ומעוניינים במערכת יחסים הרבה יותר אישית בינם ובין החברות והעסקים עמן הם מתקשרים.
  • אל תעתיקו – אף אחד לא אוהב שמעתיקים ממנו, בוודאי לא עסקים אחרים. מיתוג עסקים מתחיל במקוריות, להביא משהו חדש לשוק שאיש עוד לא ראה. העתקה משמעותה חוסר מקוריות. לא מדובר בהעתקה של מוצר, אלא בהעתקה של גישה. הרי בכל מקרה את רוב המוצרים והשירותים תוכלו להשיג במספר מקומות, אבל את הרכישה תבחרו לבצע ממי שעשה עליכם את הרושם הטוב ביותר; זה שניגש אליכם בצורה המקורית ביותר, לחץ על הכפתורים הנכונים, הניע אתכם לפעולה.
  • לא רק לעסקים חדשים – העולם שלנו לא מפסיק להתחדש ולהתרענן, ומי שלא עומד בקצב נשאר מאחור ועלול להיעלם בסופו של דבר. בעל עסק שמבין את הדינמיות של ימינו, ידאג להחזיק באמתחתו אסטרטגיות מיתוג עסקים חדשות למקרים בהם יעלה הצורך לשנות גישה. אסור להישאר שאננים, יש לעקוב באופן מתמיד אחר המתחרים ולבחון את התגובות לשינויים שהם מבצעים.

והכי חשוב, אל תחשבו שאתם יודעים טוב יותר

אתם ודאי יודעים מה אנחנו רוצים לומר – איש לא נולד משווק ואף אחד לא מתמצא בכל הנדרש בכדי ליצור אסטרטגיה ודאית. כאן נכנסים לפעולה משרדי הדיגיטל המלווים בכל יום עסקים רבים להצלחה אמיתית. אחד מאפיקי השיווק שפשוט לא ניתן להתעלם מהם בימינו, הוא כמובן פרסום באינטרנט שהוא חלק בלתי נפרד מאורך חיי עסקים בכל העולם. אל תהססו לפנות לשירותיה של חברה שתבנה עבורכם תוכנית לטווח הארוך.

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה