מס הכנסה לשכירים – חברת זכותך

$(function(){setImageBanner('e4cef2bd-5f47-4e6f-a22d-b949732f1874','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

רבים חושבים שרק עצמאים, עוסקים פטורים או עוסקים מורשים זכאים ליהנות מהחזר מס. אך למעשה גם שכירים זכאים להחזר מס הכנסה לשכירים! באופן עקרוני זה נכון שהמעסיק במקום העבודה הוא זה שצריך לדאוג להפרשות הפנסיה, ביטוח הבריאות, ימי המחלה וכל הוצאה אחרת שהשכיר צריך לשלם, ולהעביר בתלוש את כל הנתונים ולשלם לעובד רק את שכר הנטו. מהבחינה הזאת מס הכנסה לשכירים קל יותר להבנה וחישוב.

freepik

יחד עם זאת שכירים רבים לא יודעים לקרוא את תלוש השכר החודשי שלהם מקבלים ולא מבינים ממה הוא בנוי, מה הן נקודות הזיכוי למס, מה אחוזי ההפרשה העצמית שהמעסיק מוריד להם מהברוטו וכדומה. קל אמנם להיות שכיר יותר מאשר עצמאי מהבחינה הזאת שהמעסיק מטפל בכל ענייני המס שלכם אך זה לא אומר שאתם צריכים לשבת מהד ולא להבין כתוב בתלוש שלכם!

החזר מס הכנסה לשכירים - בדיקה והגשת בקשו להחזר מס - זכותך

מניסיון שלנו עם מספר לא מבוטל של לקוחות, למדנו שדווקא לשכירים, אשר חושבים שהבוס שלכם מטפל בענייני המס שלהם בצורה מסודרת, נופלות לא מעט טעויות בתלוש השכר החודשי שהם מקבלים. לא מדובר בטעויות חישוב או טעויות מספריות בלבד כי כל טעות שווה הרבה כסף לאותו עובד. נקודת זיכוי למס שווה כ-220 שקלים בחודש ואם הרישום של כמות נקודות הזיכוי למס המגיעות לכם שוגי במחשבי רשות המס בעקבות מילוי תלוש שגוי על ידי הנהלת החשבונות במקום העבודה שלכם, תקבלו פחות כסף כל חודש ראו יותר נכון תשלמו יותר מדי מס הכנס כל חודש!

מס הכנסה לשכירים – בדיקה וגילוי טעויות בחישוב תלוש השכר והחזר מס מידי! חברת זכותך

עכשיו כאשר אתם מבינים כיצד מס הכנסה לשכירים יכול להיות מקור להפסד כסף ותשלום מס גבוה מדי לאורך שנים, ברור שעליכם ללמוד לקרוא את תלשו השכר ולוודא שאתם לא משלמים יותר מדי מס הכנסה כל חודש! חברת זכותך בודקת שיעור מס הכנסה לשכירים, מלמדת אתכם כיצד לקרוא את התלוש ועל מה לשים דגש ואפילו יכולה לתת לכם טיפים מעשיים כיצד לחסוך כסף כל חודש על ידי בקשות לגיטימיות ממקום העבודה לגביי הפרשות לימי חופשה, לפנסיה, לקרן מנהלים ועוד. אנו מטפלים בכל מקרה של מס הכנסה לשכירים שנפלה טעות בחישוב ומסדרים זאת מול רשות המס או מספקים לכם את המידע לסידור העניין מול המעסיק שלכם במקום העבודה. בנוסף חברת זכותך מתמחה בהגשת בקשה לקבלת החזר מס הכנסה לשכירים, עבור עצמאים או עבור שכירים אשר עובדים בכמה מקומות עבודה במקביל או עבדו בכמה מקומות עבודה שונים לאורך 6 השנים האחרונות או כאלו שפתחו בנוסף עסק עצמאי ומוודאים שתקבלו את החזר המס המגיע רטרואקטיבית!

איך מחשבים מס הכנסה לשכירים - זכותך

מס הכנסה לשכירים מחושב לפי מדרגות המס הקבועות בחוק פקודת מס הכנסה. רבים מתבלבלים וחושבים שמס הכנסה לעצמאים ושכירים שונה במהותו אך לא כך. למעשה אין זה משנה אם אתה שכיר או עצמאי מבחינת מדרגת המס בה את נמצא. אמנם יש הבדלים בין תשלומי השכיר לעצמאי שכן העצמאי מגלם נפסדים והוצאות ומשלם מס הכנסה רק על הרווח למעשה אך אופן החישוב מתבסס על אותן מדרגות כפי שמחושב עבור מס הכנסה לשכירים רק שעבור שכיר, המעסיק מפריש כספים אך אל תתבלבלו גם כאן: גם המועסק מפריש כספים מהברוטו! לכן חשוב מאוד עבור כל שכיר המתקבל למקום עבודה להבין כמה כסף בדיוק הוא יקבל כל חודש: שכר הנטו פלוס התוספות המופרשות עבורו על ידי המעסיק ועל ידו עצמו! מי שחותם על חוזה עבודה חדש ללא ידע בתחום  יכול לחשוב שהוא מרוויח סכום מסוים ובפועל חלק מאותו סכום יופרש בכלל על ידו, לכן חשוב לקבל את המידע הרלוונטי ולהכיר את הנושא לפני שחותמים על חוזה עבודה חדש כדי לדעת מה לבקש ממקום העבודה ועל מנת לדעת איך להשיג שכר נטו גבוה יותר בסופו של דבר, פלוס תוספות שלא צריך לשלם עליהם מס עודף!

בודקים וחוסכים מס הכנסה לשכירים - חברת זכותך

בדקו עוד היום את סטטוס המס שלכם, כמה מס הכנסה לשכירים אתם משלמים, האם מגיע לכם החזר מס הכנסה לשכירים וכדומה. חברת זכותך מעמידה לרשותכם את שירותי יעוץ המס שלה ומתמחה בהגשת בקשות לשינוי סטטוס מס, בקשות לקבלת החזר מס שלילי, מענק עבודה, החזר מס הכנסה לשכירים ועוד. מוזמנים לקבל יעוץ ללא עלות בטלפון או להשאיר הודעה ונחזור אליכם לאחר בחינת המקרה האישי שלכם.

הגשת בקשה לקבלת החזר מס הכנסה לשכירים ולעצמאים – חברת זכותך

חברת זכותך מתמחה בהשגת החזר מס הכנסה לשכירים, עצמאים וחברות ועושה זאת בהצלחה עבור לקוחותיה הרבים מהסקטורים השונים. אנו יודעים לטפל בכל סוג של בקשה לקבלת החזר מס עד שש שנים אחורה משנת ההמס הנוכחית. כל שכיר או עצמאי שפוטר, התפטר, יצא לחל"ת, שינה מקום עבודה, שינה את מדרגת המס שלו וכדומה, זכאי לבדיקה ללא עלות שתגלה האם מגיעים לו כספים מהמדינה, החזר מס או הטבת מס חד פעמית או קבועה!

אל תוותרו אל זכותכם לשלם פחות מס הכנסה ממה שאתם צריכים! הבדיקה קצרה ויעילה ב-100% ומבוצעת ללא עלות! במידה ונמצא שאתם זכאים לקבלת החזר מס הכנסה, נגיש עבורכם בקשה מסודרת לרשות המיסים תוך הגשת כל המסמכים והטפסים הדרושים, טפסי 106, טפסי בקשה להחזר מס מסיבות שונות והשוואה מול הדוחות שנתיים, על מנת להבטיח שלא שילמתם יותר מדי מס ושלא תשלמו יותר מדי מס בעתיד!

החזר מס לשכירים, עצמאים וחברות – חברת זכותך!

עבדתם בצורה לא רצופה ב-6 השנים האחרונות? פדיתם קרן פנסיה או קופת גמל לפני המועד המותר? התגרשתם ואתם משלמים דמי מזונות חודשיים? חברת זכותך מטפלת במקרים אלה ובעוד שורה ארוכה של מקרים בהם מגיע לכם החזר מס! יכולת להיות לכך סיבה אישית, משפחתית, בריאותית או תעסוקתית או טעות שחלה בסטטוס המס שלכם במשרדי רשות המס.

חברת זכותך בודקת ומאתרת כל טעות וממליצה לכם כיצד לנהוג על מנת להשיג לכם את מלוא הזכויות שלכם להטבות מס או החזרי מס בהתאם לגילכם, המצב המשפחתי שלכם, המצב הכספי שלכם ועוד.

רבים כבר קיבלו את החזר המס שלהם אך יש עוד רבים אחרים שזכאים להחזרי מס, הטבות מס ומענקים מסיבות שונות, שטרם ביררו זאת וטרם נהנו מהחזרי מס אלו. במיוחד לאחר משבר הקורונה, נוצרו מצבים מיוחדים עבור אזרחים רבים במקום העבודה שלהם ומס הכנסה ישמח להחזיר לכל אחד ואחת את הכסף המגיע לו או לה ואף מפרסמת באתר רשות המס הודעות לגביי מקרים אלה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיות קשובים ולבדוק את מצבכם מול רשות המס. מתקשים בכך? חברת זכותך מטפלת בכל מקרה כזה ותגיש עבורכם בקשה להחזר מס בגין כל סיבה שהיא! מוזמנים ליצור קשר לפרטים ומידע נוסף. בהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה