מערכות מולטי: איך הן עובדות ומהם היתרונות ברכישת מערכת מיזוג אוויר מולטי?

$(function(){setImageBanner('ac9ea6f0-2bd5-4292-855b-d84a319a7cdc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הטכנולוגיה המודרנית מציעה דרך חדשנית לנצח את החום המכביד בקיץ הישראלי, עם מגוון רחב של אפשרויות מיזוג אוויר שמאפשרות הפעלת מיזוג אוויר נוח ללא קשר לטמפרטורות הרותחות בחוץ.

freepick

מערכות מולטי נחשבות לחידושים פופולריים ומאמר זה מסביר את הטכנולוגיה שמערכות מיזוג אוויר אלו מבוססות עליה, כך שתוכלו לבחור את המערכת המתאימה לכם וליהנות מסביבה פנימית נוחה וקרירה.

מהן מערכות מולטי?

מערכת מיזוג אוויר רב מפוצלת, שנקראת גם מערכת מרובת פיצולים, היא שיטה רב-תכליתית ויעילה לקרר מספר חדרים או אזורים בבניין. בניגוד למערכות מיזוג מרכזיות קלאסיות המקררות את כל הבית בבת אחת, מערכות מרובות פיצולים מספקות בקרת אקלים עצמאית לכל חדר או אזור.

בגישה זו, ניתן להגדיר טמפרטורות שונות באזורים שונים בבית או במשרד, על מנת לספק את העדפות הנוחות של כולם.

איך זה עובד?

הקסם של מערכות מולטי טמון בעיצוב שלהן, מכיוון שהן מיוצרות משני מרכיבים עיקריים: יחידה חיצונית ויחידות פנימיות מרובות.

היחידה החיצונית אחראית על דחיסה ומחזור של נוזל קירור, בעוד שהיחידות הפנימיות ממוקמות באופן אסטרטגי בחדרים או באזורים אותם רוצים לקרר. יחידות פנימיות אלו מחוברות ליחידה החיצונית באמצעות קווי קירור וחיווט חשמלי.

הנה אופן הפעולה שמאפיין מערכות מתקדמות אלו:

קירור

כשהמטרה היא לקרר חדר מסוים, ניתן לשלוט ביחידה הפנימית של אותו חדר באופן עצמאי. היחידה הפנימית שואבת אוויר חם מהחדר, מעבירה אותו על סליל מאייד קר, ואז מחזירה את האוויר המקורר בחזרה לחדר.

חימום

מערכות מולטי מתאימות גם לחימום, באמצעות היפוך זרימת הקירור, ספיגת חום מהאוויר החיצוני והפצתו בבית, כתכונה שימושית במיוחד לאזורים שמאופיינים במזג אוויר קר במיוחד.

בקרת אזורים

היתרון האמיתי של מערכות מרובות פיצולים הוא היכולת להגדיר טמפרטורות שונות באזורים שונים, כך שניתן, למשל, לקרר את הסלון תוך שמירה חום בחדר השינה, וכל הפעולות האלו מבוססות על הפעלת יחידה חיצונית אחת.

יעילות אנרגטית

מערכות מולטי חסכוניות מאוד באנרגיה, ומאפשרות לקרר רק את החדרים שנמצאים בשימוש, לצד הפחתת צריכת האנרגיה שמובילה להפחתת חשבונות החשמל.

היתרונות של מערכות מרובות פיצולים

מערכות מיזוג אוויר מגיעות עם כמה יתרונות חשובים:

נוחות מותאמת אישית. אין צורך יותר להתווכח על הפעלת התרמוסטט, מכיוון שבכל חדר ניתן להגדיר את הטמפרטורה המועדפת, כך שכל אחד יכול ליהנות ממיזוג האוויר האידיאלי שלו.

התקנה קלה. מערכות מרובות מפוצלות הן קלות יחסית להתקנה, ונחשבות לאפשרויות מצוינות לבתים או למבנים שבהן אי אפשר להתקין צינורות.

פעולה שקטה. מערכות אלו מבוססות על פעולה שקטה, כך שאין הפרעה לפעילות היומיומית.

עיצוב קומפקטי. היחידות הפנימיות מעוצבות באלגנטיות, בגודל קומפקטי, עם אפשרות שילוב מעולה בכל סגנון עיצוב פנים של כל בית.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה