מתי נזדקק לעורך דין לשון הרע?

$(function(){setImageBanner('3c3930e3-3d82-4381-8a4d-6ef5a23e3cf3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לשון הרע הוא מושג מאוד הפכפך מבחינת החוק משום שהוא יכול להיות כזה שבזכותו אפשר לזכות בתביעות בבית המשפט במידה ומישהו חושב שהוא נפגע מלשון הרע - אבל תביעה כזאת יכולה להיות גם חסרת תכלית במידה ונמצא שאין שום קשר בין ידיעה שהתפרסמה/ פוסט פרסום כזה או אחר מכתב שיצא לציבור, לבין לשון הרע. לכן חשוב להכיר את התחום הפכפך של תביעות לשון הרע.

FREEPIK משפט

לשון הרע לפי החוק בישראל המצב שבו הוצע דיבתו של אדם על ידי פרסום בכול מדיה, פרסום שעלול לגרום לאדם פרטי או לבעל עסק נזק. לשון הרע נחשב על פי החוקר כזה שהתקיים במידה ואדם נפגע כלכלית פיזית ורוחנית מלשון הרע ויש לא מעט סיבות שיכולות להיות עילה לתביעה.

מערכת המשפט בישראל מטרתה לא למנוע את חופש הדיבור אלא להרתיע אנשים מפני ביצוע עבירות שעלולות לפגוע באחרים. באמצעות חוק לשון הרע אשר קיים כבר יותר מ-30 שנה, ניתן  מצד אחד להגן על אנשים מפני פגיעה מלשון הרע ומצד שני לאבחן מתי באמת מדובר בלשון הרע ומתי מדובר בפרסום שפורסם בתמימות.

אז מתי תצטרכו עורך דין לשון הרע?

איש מקצוע כזה רצוי שיהיה לצידכם במידה ואתם מרגישים כי נפגעתם מפרסום כזה או אחר כמו למשל מסרטונים שהופצו, פרסומים או תמונות וכדומה. עורך דין יוכל לעזור לכם להבין האם כדאי ומשתלם להגיש תביעת לשון הרע, האם יש עילה לתביעה ומה יהיו התוצאות במידה ותגישו. בין היתר עורך דין המומחה בתחום זה, יוכל לייצג אתכם, לייעץ לכם, להגיש עבורכם את התביעה, להגיע לפשרה בעת הצורך להתדיין מול בית המשפט בנושא שלכם וכולי.

עורך דין לשון הרע מתאים גם במידה ואתם אין לה שנתבעים על לשון הרע. מדובר באיש מקצוע שיוכל לסייע לכם להגן על עצמכם ולהוכיח כי אין קשר בין הפרסום שפרסמתם ובין לשון הרע. עו"ד כזה יעזור להדוף תביעות בבית המשפט ומחות לו ויסייע לכל אדם פרטי שנקלע למצב כזה או אחר.

עו"ד לשון הרע מסייעים גם לגופים תקשורתיים כמו חברות תקשורת, זכייניות הטלוויזיה ופוליטיקאים ולכל מי שמתעסק בפרסום באופן קבוע.

עורך דין לשון הרע חשוב שילווה אותכם בכל מצב - בין אם אתם מאלה שנפגעים לשון הרע ובין אם אתם מואשמים בפגיעה כזאת - לכן חשוב לבחור את הטוב ביותר!

אז כיצד בוחרים עורך דין מקצועי?

כשאתם מבצעים את הבחירה בחרו איש מקצוע מנוסה שיש לו מספר שנים של ניסיון בתחום וכזה שיש לו הצלחות בהגשת תביעות או הגנה על נתבעים.

בחרו איש מקצוע איכותי שהמשרד שלו מאפשר כמה שיותר שירותים החל מייעוץ הראשוני עד ייצוג בבית המשפט בעת הצורך. באמצעות בחירה באיש מקצוע נכון תוכלו כבר עכשיו לצאת מהתסבוכת שנקלטה מלאה או לקבל פיצוי הולם על נזק שנגרם לכם.

אז זה הזמן לבחור עו"ד שלומי וינברג - עורך דין לשון הרע מקצועי, טוב וכזה שיש לו הצלחות מוכחות בבית המשפט ומחוץ לבית המשפט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה