מתנות לעובדים להוקרת תודה והערכה

$(function(){setImageBanner('6ddf9f38-7afd-4a46-9d9d-f04402474709','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שוק התעסוקה של ימינו שונה, העובדים מרגישים חלק מהצלחתו של הארגון, תורמים מעצמם ומתוגמלים על כך. אטרקטיביות של מעסיק נמדדת לא רק בתנאי השכר אלא גם בתנאים הנלווים אליו. ארוחות, בונוסים ומתנות בחגים. מעסיקים רבים מבינים שכדי לשמר את העובדים ולדאוג למוטיבציה שלהם עליהם להשקיע בהם. מתנות לא חייבות להיות יקרות. להפך, דוקא מחוות קטנות ואישיות ייקרו את מעמדם של העובדים ויגרמו להם לתחושה טובה.

pixabay

אז איך בוחרים מתנות לעובדים?

סכום כספי, מתנה אישית, או אולי דוקא מוצר לבית? מעסיקים רבים שוברים את הראש בכל פעם בו הם נדרשים לבחור מתנה עבור העובדים שלהם. אנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר ולהבחין בין סוגי המתנות השונות. ישנם מתנות המחולקות בחגי ישראל כדוגמת מתנות לט"ו בשבט או לראש השנה. וכאן על המתנה להיות תואמת לרוח החג כדוגמת כלי לדבש. באירועים מיוחדים כדוגמת לידה או חתונה על המתנה להיות אישית ותואמת לאירוע. מתנה לתגמול עבור עבודה יכולה להכיל פרס כספי שווה.

 

איך לגשת לבחירת המתנה?

אז אחרי שהבנו מה לתת ניגש לאיך? ראשית יש לחשוב על התקציב. לאחר הגדרת התקציב הרצוי למתנה, ניגשים  לבחור אותה. כאשר יש כמה אופציות ורוצים לדייק את הבחירה, אפשר לערוך סקר קצר בקרב העובדים. לדוגמא איזה מתנות לט"ו בשבט הייתם רוצים לקבל? קערה לפירות יבשים או עציץ נוי. לאחר מכן ניתן לגשת לספק המתאים (לבדוק שהוא אכן יכול לספק לכם את כמות המתנות הנדרשת) ולבחור את המתנה הפופולארית ביותר (זו שרוב העובדים שלכם בחרו).

 

אריזת המתנה.

מתנות צריכות להיות שימושיות, אך לא פחות חשוב ארוזות יפה ובטוב טעם. בין אם מדובר בנייר צלופן קשור בסרט או קופסת קרטון מעוצבת. האריזה הופכת את המוצר לאטרקטיבי הרבה יותר. אפשר למתג את האריזה בלוגו החברה, מה שייצור תחושת שייכות והכי חשוב לצרף ברכה אישית החתומה על ידי המנכ"ל.

 

מתנות לכל עת.

כיום כל מעסיק מבין שמתנות לעובדים משמשים ככלי יעיל להבעת הוקרה והערכה על מאמץ והשקעה. באמצעות מתנות ניתן להשתתף איתם בשמחות השונות. לחגוג חגים חתונה או לידה. המתנות הן חלק בלתי נפרד מניהול השכר של העובדים.

כשהעובד נותן מעצמו ומשקיע הוא מצפה ליחס ולתגמול, מעבר לשכר. כשהוא לא יזכה לכך הוא ירגיש לא מוערך ולכן לא יתאמץ יותר. תרד לו המוטיבציה ופריון העבודה ידעך. איזה מעסיק רוצה שעובדיו יהיו כאלו?  לכן, אסור לוותר על מתנות והוקרה. כשיש התלבטות ולא יודעים במה לבחור ניתן לרכוש כרטיס גיפט קארד נטען שיכול לסגור את הפינה (ניתן להטעין את הכרטיס באיזה סכום שתרצו). הכרטיס מאפשר לעובד לבחור את המתנה שהוא אוהב מתוך מבחר רשתות קיימות. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה