מתנות סוף שנה - הדרך שלכם להגיד תודה

$(function(){setImageBanner('ef526d63-d266-4ea1-b6ca-9a63ba083ffc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

FREEPIK

שנת הלימודים עומדת להסתיים ובימים אלה כל הורה ממוצע בעל דופק מתחיל לשבור את הראש בשאלה החשובה מכל – איך בוחרים מתנה למורים לסוף שנה  ?

סיום שנת הלימודים הוא מעין תאריך חגיגי שכזה שבו חשוב לנו ההורים, להביע את תודתנו על כל מה שעשו ועמלו אנשי החינוך לאורך כל השנה בעבודה החשובה בעולם - חינוך וטיפוח ילדנו. כדי לחסוך לכם מרץ וזמן מצאנו עבורכם 7 דרכים שונות לומר תודה:

מכתב תודה מרגש

כן, אנחנו יודעים שבעידן הדיגיטלי מכתבים הם כבר לא משהו שמשתמשים בו בחיי היום יום. דווקא בגלל זה מכתב אישי המפרט את מחשבותינו ומלוא הערכתנו יכול להיות משהו ממש מיוחד. אפשר להקפיץ את רמת לחלוחית העין הפוטנציאלית של המורה/גננת אם הילד המתוק שלכם יכתוב בעצמו את המכתב או יצרף איזה ציור מעלה חיוך.

סרטון ברכה

האלטרנטיבה המודרנית למכתב – סרטון שבו הילד שלכם או אפילו שניכם יחד, מישירים מבט למצלמה ואומרים למורה/גננת את כל מילות האהבה והערכה שיש לכם עבורה בלב. מבטיחים שהיא לא תוכל להישאר אדישה!

שיר שנכתב במיוחד כדי לומר תודה

פרויקט מדליק היכול לחבר את כל התלמידים יחד, ליצור מזכרת מיוחדת ומרגשת וגם לגבש אותם על הדרך. והאמת? זה הכי פשוט שיש! פשוט לוקחים שיר מוכר, כותבים לו מילים רלוונטיות ומופיעים מול המורה עם השיר בלייב כמקהלה עם ליווי של גיטרה ע"י אחד מההורים.

"מסיבת הפתעה" בכיתה

דמיינו כמה כיף יהיה למורה/גננת אם פתאום, באמצע היום, תפתיעו אותה בביקור קצר ומפנק בכיתה או בגן? ברור לנו שלהפריע באמצע יום לימודים זה ביג נו נו, אבל לעשות את זה בשבוע האחרון של הלימודים זה לגמרי חוקי לעניות דעתנו. בטח אם אתם מגיעים עם פינוקים בדמות קפה ומאפים סופר שווים!

שיתוף ברשתות החברתיות

עמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלכם יכול להיות כר פורה לפירגון למורה/גננת החביבה עליכם. פוסט מרגש שבו אתם מפרטים על ההיכרות עם המורה ומה היא עשתה למען ילדכם לאורך השנה יכול לעשות דברים מדהימים בלב של כל מורה.

מגש מאפי הום מייד שווה

מי לא תשמח לקבל מיני מאפים, עוגה או עוגיות תוצרת בית שנאפו עם המון אהבה, משתלב מעולה לצד מתנות סוף שנה שקניתם, מאוד אישי ומראה המון השקעה וגם פה תוכלו להוסיף טוויסט מרגש ולהכין הכל עם הילד שלכם שידאג להוסיף את אבקת הקסמים המיוחדת שלו לתוצאה הטעימה.

מתנות, מתנות, מתנות

בואו נודה באמת, בעולם המהיר והתובעני שבו אנחנו חיים לא תמיד יש זמן לעמוד ולהכין דברים וזה הכי לגיטימי בעולם. מה גם, שבפעמים רבות אנחנו רוצים להעניק ולפנק יותר מאדם אחד. בדיוק בשביל זה יש את אופציית המתנות שהיא אופציה זמינה, נוחה ועם מגוון ענק. בכלל, מתנה שאנו קונים עבור מישהו אחר היא הדרך המושלמת להראות שחשבנו עליו ושהוא חשוב לנו מספיק כדי שנעצור הכל, נבין מה מתאים לו ספציפית ונקדיש את הזמן הראוי כדי לבחור את הדבר שישמח אותו יותר מכל. יתרון נוסף במתנות - במידה ואתם לא באמת מכירים את אנשי הצוות, מבחינת העדפות אישיות וכו', אתם יכולים לבחור משהו כללי שיקלע לטעם כולם ויהיה נתון לבחירת מקבל המתנה (כמו גיפט קארד למשל). עשו חשיבה מראש והחליטו מה נראה לכם מתאים ומה ישמח את הנפשות הפועלות שאותן תרצו להפתיע ורכשו או הזמינו מתנות סוף שנה לצוות בקלות ובמהירות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה