עדיין מתלבטים בנוגע לניתוח אף? זה מה שחשוב לדעת?

$(function(){setImageBanner('d2476269-55e4-4503-b74d-5ea22a6fc4af','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ניתוחי אף הם בין הניתוחים הנפוצים שישנם. כיום' אנשים בכל רחבי העולם בוחרים ניתוח כזה כדי להנות ממראה פנים נאה ופרופורציונאלי. כן, ממש בכל יום, אפילו בזמן שאתם קוראים את המאמר הזה.

FREEPIK

ניתוח אף הוא פרוצדורה שקיימת כבר יותר מחמישים שנה! הניתוח נפוץ במיותד ומספק שינוי מותאם אישית וכזה שקורה במרכז הפנים. הפנים שלנו הן כרטיס הביקור שלנו והדרך להיראות בעולם, להביע רגש, לתקשר עם אנשים, ולהרגיש טוב עם עצמנו. לכן פעמים רבות הוא יכול לעזור.

אז  בכול הנוגע אל ניתוח אף - מה הכי חשוב לדעת?

בתחילה יש להבין שקיימים היום שלושה סוגים ויותר של ניתוחי אף: האחד אסתטי בלבד ונועד לשיפור מראה הפנים. הניתוח השני כולל ניתוח רפואי כמו פתיחת תעלות או סידור מחיצות ולאחר מכן שיפור מראה האף בהתאם לרצונות המטופל. בנוסף לכך, יש ניתוח  רפואי בלבד כמו במקרה של הסרת פוליפים, סידור מחיצות או כל בעיה רפואית אחרת.

את הניתוחים מבצעים מומחים בתחום אשר יודעים בדיוק כיצד לאפשר התאמה נכונה של מראה האף אל פניו של המטופל ולרצונות שלו. יש ניתוחים שיעשו בשיוף חטוטרת במקרה של אף נשרי, יש מקרים של הצרת נחיריים, שינוי מבנה מן היסוד, שיפוץ אחרי תאונה וכולי.

כיצד מוצאים מומחים בניתוח אף?

אם אתם רוצים לקבל את הטיפול הטוב ביותר, חשוב שתבחרו מומחים ברפואה פלסטית ולא תתפשרו על איכות! כיום יש מומחים בתחום  זה כמו ד"ר מרקוס הראל  שיכולים לספק לכם כמה שיותר מידע על הדרך בה אפשר לנתח את האף. בחרו מנתח פלסטי מומלץ באזור בו אתם גרים או במקום שנוח לכם להגיע. בדקו מהם שלבי הפרוצדורה, כמה זמן התאוששות יידרש, וכיצד תוכלו לבצע את התהליך על הצד הנכון ביותר.

מומחים יכולים לאפשר לכם לבחון את המצב מבחינה רפואית ואסתטית, לבצע עבורכם הדמיות כדי לבחור את מראה האף הנכון ביותר לכם, לנתח אותכם בצורה טובה ויעילה עם כמה שפחות כאב ונפיחות, ולבסוף לספק לכם מראה אף מושלם כמו שתמיד רציתם. אז זה הזמן לבחור את הקליניקה הטובה ביותר לניתוחים פלסטיים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה