עד כמה משתלם לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

$(function(){setImageBanner('12347ab2-680f-4a75-83d7-ce97e7a96149','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הוצאות בלתי צפויות, מינוס חוגג ורצון לרכוש הכל כאן ועכשיו, הם רק חלק מהסיבות שגורמות לנו לארוז הכל ולפנות לסניף הבנק כדי לקבל הלוואה. אבל מסתבר שכיום אין כל צורך לפנות לבנק ולעבור סבב בירוקרטי מתיש, אלא ניתן לפנות לחברות פרטיות שיכולות להעניק לכם הלוואה חוץ בנקאית בזמן קצר, במינימום התעסקות ואפילו מבלי לצאת מהבית.

Depositphotos

מהי הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית כשמה כן היא, היא ניתנת על ידי גופים חיצוניים שאינם בנקאיים כדוגמת גופים פיננסיים, חברות גדולות, חברות אשראי, חברות ביטוח, קרנות ועוד. בשנים האחרונות שוק ההלוואות החוץ בנקאיות שבר את השוק ונמצא בפריחה מתמדת, מה שגרם לשבירת המונופול בתחום זה. רק לסבר את האוזן, אם בעבר רצינו לקחת הלוואה, היה עלינו לגשת לסניף הבנק בו מתנהל החשבון שלנו, לחתום על שורה של טפסים ולהמתין בשקיקה לאישור הבנק. כיום הדבר שונה לחלוטין, וזאת תודות לגופים הפרטיים ששברו את המונופול בתחום.

כיום שוק ההלוואות החוץ בנקאיות נאמד ביותר מ – 100 מיליארד שקלים, כלומר כ-30% מבתי האב בישראל לקחו בשנים האחרונות הלוואה חוץ בנקאית. הסיבה לשגשוג של תחום זה ידועה מראש, היעדר הבירוקרטיה, הסכומים הקטנים שעשויים "לסגור חורים", אין צורך בערבים ומהירות קבלת הכספים. לכל אלה מצטרף גם היתרון הבולט – שהוא אי פגיעה במסגרת האשראי שלנו בבנק. אין ספק שנתונים אלה מצביעים על הפופולריות של ההלוואות החוץ בנקאיות, מייד נראה גם אילו יתרונות יש בלקיחת הלוואה שכזאת.

האם משתלם לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

ראשית, יש לציין שכל  הלוואה יש לקחת בשיקול דעת, שהרי הלוואות יש להחזיר במלואן בתאריכים שסוכמו. במידה ויש באפשרותכם להחזיר את ההלוואה, בררו לשם מה תרצו ליטול אותה לדוגמה לצורך רכישת רכב, לכיסוי המינוס (שזוהי סיבה פופולרית, משום שריבית המינוס גבוהה ביחס לריבית ההלוואה), לצורך מימון הוצאה לא צפויה, שיפוץ הבית, לצורך טיפול שיניים, ניתוח פלסטי, מימון אירוע, נסיעה לחו"ל ועוד. בכל מקרה, יש לקחת הלוואה חוץ בנקאית רק מגופים מפוקחים ומורשים.

מה הופך הלוואות חוץ בנקאיות לכל כך משתלמות?

אין השפעה על מסגרת האשראי

כאשר אנו לוקחים הלוואה מהבנק, באופן אוטומטי מסגרת האשראי שלנו נפגעת. כאשר לוקחים הלוואה חוץ בנקאית, חשבון האשראי ממשיך להתנהל כרגיל, ולכן נוכל ליהנות מחופש תנועה פיננסי, מאיזון כלכלי ואף פתרון לצאת מהמינוס.

הלוואה מהירה, לרוב תוך 24 שעות או ימים ספורים

הלוואה חוץ בנקאית ניתנת במהירות שיא, מכיוון שכיום ניתן לבצע חיתום ובדיקות על נוטל ההלוואה על ידי מערכות מתקדמות. בדרך זו תוכלו לקבל את הכסף ישירות לחשבון הבנק, לעיתים אפילו תוך כמה שעות בודדות מבלי להגיע לסניף פיזי כדי לחתום על טפסים, הכל נעשה באופן ממוחשב ומהיר. 

תנאי החזר גמישים

הלוואה חוץ בנקאית גמישה מאוד מבחינת תנאי ההחזר שלה, ולכן תוכלו לבחור בעצמכם כמה תרצו להחזיר מידי חודש וגם את מספר התשלומים. למעשה, הגמישות מאפשרת לכם להתנהל לפי יכולת ההחזר שלכם.

ריביות נוחות

הלוואות חוץ בנקאיות מוצעות בריביות נמוכות ביחס לבנקים, מה גם שהתחרות הקשה בשוק מאפשרת לכם לבצע השוואות בין החברות, להתמקח מעט ולזכות התנאים הטובים ביותר. אין ספק שכל אלה מאפשרים לכם ליהנות מנוחות בלתי מתפשרת.

לסיכום, הלוואות חוץ בנקאיות הן פתרון נהדר לאנשים הזקוקים לסכומי כסף נמוכים שיכולים להיות בין 50-100 אלף שקלים באופן מידי וללא פרוצדורות ארוכות. מלבד זאת, הלוואות אלה גמישות מאוד מבחינת ההחזר שלהן, הן אינן תופסות את מסגרת האשראי ומאפשרות לכם לשמור על איזון כלכלי.

 

* אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה