עכשיו זה אפשרי: להשכיר את גג החממה למערכת סולארית, מבלי לפגוע בגידולים

$(function(){setImageBanner('83ae5cac-8b41-45c8-8e45-82663d116961','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הטכנולוגיה של E.D.I אנרגיה, מאפשרת לבעלי חממות להשכיר את שטח הגג לצורך התקנת מערכת סולארית, ליהנות מדמי שכירות יציבים וארוכי טווח, לתרום ליצירת אנרגיה ירוקה והכל מבלי לפגוע בגידולים שבחממה

מהן מערכות סולאריות ולמה הן חשובות?

מערכות סולאריות (הנקראות גם פוטו-וולטאיות) מאפשרות לנצל את קרינת השמש ולהמיר אותה לחשמל. מדובר בייצור אנרגיה שהפקתה אינה מזיקה לסביבה ולא פוגעת במשאבי טבע מתכלים. על רקע זה, מערכות סולאריות הן תחום מוביל בעולם האנרגיה החדש, והן הלכו והתפתחו בשנים האחרונות.

לצורך פעילותן, מערכות סולאריות נפרסות על שטחים נרחבים וגלויים לשמש, ועל כן הותקנו לרוב על גגות מבנים, שטחים פתוחים ומאגרי מים.

החברה היזמית E.D.I אנרגיה שמה לה למטרה להרחיב את סוגי המרחבים שיכולים להשתלב ולהוות בסיס למערכת הסולארית. החברה פיתחה שיטה ייחודית להטמעת המערכת על גבי חממות, מבלי לפגוע בגידולים.

למה כדאי לבעלי חממות להשכיר את הגג למערכת הסולארית?

חברת E.D.I אנרגיה מאפשרת לבעלי חממות ליהנות מאפיק הכנסה נוסף, בלתי תלוי, יציב ובטוח לשנים רבות. החברה מובילה, מנהלת ומממנת את כל התהליך, מפגישת היעוץ עם בעל החממה, דרך התכנון והפקת כלל האישורים הרגולטוריים ועד ההתקנה. E.D.I אנרגיה גם אחראית לתשלומים החודשיים הקבועים, שישולמו לבעלי החממה לאורך 25 השנים הבאות.

המערכות הסולאריות של E.D.I אנרגיה ותהליך ההתקנה שלהן, הותאמו במיוחד לחממות, כך שלא נגרמת כל פגיעה בגידולים או בשגרת העבודה בחממה. המערכת בנויה כך שאינה חוסמת את קרני האור או את נתיבי האוויר ואינה משנה את תנאי הגידול בחממה.

התקנת המערכת הסולארית על גבי החממה מהירה מאוד ואינה מייצרת שום סיכון או הפרעה לשטח ולאזור. מדובר במערכת בטוחה לאדם ולצומח אשר עמידה בכל תנאי מזג האוויר.

חברת E.D.I אנרגיה נשארת אחראית על תפקוד המערכת ותחזוקתה לאורך כל תקופת ההסכם, לכל דבר ועניין.

החשמל שמייצרת המערכת הסולארית, נמכר לחברת החשמל או משמש את המבנה החקלאי שמתחתיו (ניתן גם לשלב בין שתי האפשרויות, בהתאם לדפוס הצריכה במקום).

Shutterstock

בעלי החממה יכולים ליהנות מהחשמל המיוצר על הגג שלהם, אך הם אינם נדרש להתנהלות כלשהי מול רשויות החשמל! ההליכים מנוהלים בידי E.D.I אנרגיה, ואינם מטרידים או מטריחים את בעלי החממה.

חממות קנאביס למשל, הן צרכניות חשמל כבדות יחסית. לכן בגידולי קנאביס, החיסכון בצריכת החשמל הוא משמעותי במיוחד ועשוי להשפיע מהותית על הרווחיות של החממה.

מערכות סולאריות כבר מותקנות על חממות בהצלחה

בראשית ימיה, E.D.I אנרגיה התמקדה בהקמת מערכות סולאריות על גגות מפעלים, לולים, רפתות, מגרשי ספורט ומאגרי מים. מנכ"ל החברה, עדי לוי, נולד וגדל בקיבוץ, ובאופן טבעי הוביל את התפתחות החברה בסביבה הקהילתית, הכפרית והחקלאית.

לאחר צבירת ניסיון רב והשלמה של פרויקטים מוצלחים, התבססה בחברה ההבנה שחממות הן כר אידיאלי להפקת אנרגיה סולארית, תוך הבטחת רווח מיידי לכל בעל חממה.

החברה החלה לפתח את האינטגרציה ואת שיטות ההתקנה שמאפשרות לפרוס את המערכת ללא כל פגיעה בגידולים, וייסדה פתרון ייחודי להתקנת מערכות סולאריות על גבי חממות. מאז שיצאה לדרך, כבר התקינה בהצלחה מערכות בחממות מסוגים שונים, עם גידולים מגוונים.

בעלי החממות ממשיכים בשגרת עבודה רגילה ללא כל הפרעה, ונהנים מדמי שכירות קבועים ויציבים מדי חודש.

Shutterstock

איך עובד התהליך ולמי הוא מיועד?

מבחינת בעלי החממה, התהליך פשוט; ראשית, מקיימים במקום פגישת יעוץ והיכרות. לאחר מכן נבנה מודל כלכלי ותנאי השכירות והעסקה מוצגים לבעלי החממה באופן פשוט וקל להבנה. לאחר שמחליטים לצאת לדרך, E.D.I אנרגיה מנהלת את כלל ההליכים מול חברת החשמל והרשויות, פועלת לקבלת ההיתרים, מייצרת תכנית הנדסית ומוציאה לפועל את ההקמה במהירות וביעילות. בעלי החממה ממשיכים בשגרת עבודה רגילה לאורך כל התהליך, וגם אחריו. למעשה, השינוי היחיד שמרגישים בעלי החממות, הם דמי השכירות החודשיים המשולמים להם מדי חודש.

התהליך מתאים לכל מי שמחזיק חממה, מכל סוג, ומעוניין באפיק הכנסה פאסיבי, יציב וקבוע לטווח ארוך.

יש לכם חממה, מבנה או שטח חקלאי? רוצים לבדוק אפשרות להשכיר אותו למערכת סולארית, לתרום לאנרגיה ירוקה וליהנות מדמי שכירות יציבים? פנו אלינו ונשמח לסייע בכל שאלה!

www.edi-energy.com

050-2733559 – דניאל

לעמוד הפייסבוק של E.D.I אנרגיה לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה