עסקים בנגב שספגו פגיעה קשה במהלך מבצע "שומר החומות" קוראים לציבור הישראלי לתמוך בהם ולקנות את מוצריהם בשלל מבצעים והטבות

$(function(){setImageBanner('79215672-96e4-4a43-894a-a1c7af06e820','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שכול נגב מערבי בשיתוף נגב תשעשרה ומטרו נגב יוצאים בקמפיין משותף לעידוד רכישה מעסקים בנגב המערבי והצפוני שנפגעו כלכלית במהלך המערכה האחרונה.

חדוה גבריאל, מנהלת תו הנגב ותושבת עוטף עזה לשעבר: "20 שנה העסקים עומדים איתנים כאן בשבילנו – זה הזמן שלנו להחזיר להם בחזרה"

depositephoto יישובי הדרום

רגע אחרי הפסקת האש, ולאחר שהעסקים בנגב המערבי והצפוני ספגו פגיעה קשה במהלך המבצע האחרון יוצאים ארגונים מהאזור בקמפיין לעידוד רכישה מהעסקים המקומיים על מנת לסייע להם להתייצב כלכלית.

 למהלך שותפות מעברים נגב צפוני ומערבי ואשכול רשויות נגב מערבי יחד עם החברות "נגב תשעשרה" באמצעות "תו הנגב", "מטרו נגב" יחד עם המועצות האזוריות שער הנגב ובני שמעון.

מטרת הקמפיין לקדם רכישה מיידית מהעסקים לאחר שפעילותם העסקית הוקפאה למשך שבועיים לפחות, בהם נאלצו לעזוב את האזור או לחיות תחת אש. הפעם, הגיע הסבב האינטנסיבי לאחר שנה לא פשוטה בין כה בה התמודדו העסקים הקטנים והבינוניים גם עם השלכות משבר הקורונה ובפרט עסקי התיירות שספגו פגיעה אנושה ורק החלו להראות סימני התאוששות.

במסגרת הקמפיין יינתנו הטבות על ידי בתי העסק ויתאפשר מימוש הרכישה בטווח של שנה. בין ההטבות והפעילויות תמצאו אטרקציות תיירותיות, קולינריה, סיורים, סדנאות ומוצרי אמנות, מוצרים תוצרת הנגב המערבי, פעילויות לכל המשפחה, אתרי לינה ועוד. השותפים פועלים יחדיו, כל השנה, לעידוד ולפיתוח כלכלה מקומית ותעסוקה איכותית בפריפריה. ארגון מעברים הוא תכנית ארצית הפועלת לפיתוח החוסן הכלכלי-קהילתי במרחב הכפרי באמצעות קידום תפיסה של כלכלה מקומית מקיימת. מטרונגב היא אפליקציה חינמית המחברת תושבים ותיירים לתרבות והפנאי בנגב המערבי.

 תו הנגב הוא אתר שמאגד למעלה מ-150 בעלי עסקים בנגב המערבי והצפוני, יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, שמציעים למעלה מ-350 חוויות תוצרת הנגב. בנוסף לתו הנגב מובילה נגב תשעשרה, הממוקמת באופקים, את קהילת נגב מרקט שפועלת כל השנה לחיזוק העסקים המקומיים ולקידום ופיתוח כלכלי בנגב המערבי.

אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב: "החיבוק של עם ישראל הוא רכיב משמעותי בחוסן של תושבי העוטף והעסקים הקטנים והבינונים באזור הם מנוע הצמיחה העיקרי שלנו. התמיכה בהם חשובה על מנת שנוכל להמשיך להניע את הכלכלה לעבר צמיחה, התרחבות וחיזוק גבולות ישראל על ידי התיישבות.

ניר זמיר, ראש המועצה האזורית בני שמעון: "סבב הלחימה האחרון הכה שוב בבעלי העסקים בנגב המערבי והצפוני. מדובר בעסקים שברובם רק החלו לגלות סימני התאוששות לאחר משבר הקורונה בו היינו נתונים בשנה וחצי האחרונות. אני מברך על היוזמה וקורא לכולם לצאת ולתמוך בעסקים באזור המהווים את אחד מעמודי התווך של התעסוקה האזורית".

לאתר הקמפיין ולחיזוק העסקים המקומיים:

 https://metronegev.co.il/%D7%96%D7%94-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%9F-%D7%9C%D7%A2%D7%98%D7%95%D7%A3/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה