פתרונות אבטחת מידע

$(function(){setImageBanner('5bfdf175-248e-4430-ad56-5705a00b1306','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

פתרונות אבטחת מידע נחשבים לאזורים הטכנולוגיים המעניינים והצומחים ביותר. מגמה זו צמחה במהירות עקב הצורך של חברות למניעת אירועי התקפות אבטחת סייבר, ואילוצי עמידה בתקנים המחמירים יותר ויותר בנושא הגנת נתונים אישיים ואבטחת מידע ארגוני. מה בדיוק עושים יועצי פתרונות אבטחת מידע?

אבטחת מידע

יועצי שירותי אבטחת סייבר מחפשים נקודות תורפה במערכות IT תוך שימוש במשאבים וטכניקות כגון ביקורת אבטחת IT שדומה מאוד לטכניקות שמשמשות את עברייני הסייבר, ומזהים את אזורי ההתקפה האפשריים הקיימים ברשת המחשוב של החברה, לשם יישום שיטות ההגנה המתאימות.

יועצי אבטחת מידע חושבים כמו האקרים

אמצעים למניעת התקפות אלה, וחיזוק אבטחת החברה באמצעות שירותים וכלים לאבטחת מידע, הם חלק ממערך פתרונות אבטחת מידע, שכולל גם ניתוח כל השיטות האפשריות בהן האקרים יכולים להערים על משתמשים כדי להשיג את הסיסמאות שלהם או כדי למצוא נקודת גישה לרשת המחשוב בארגון.

זהו שירות מתגמל היטב לחברות שמקבלות פתרונות אבטחת מידע שכוללים תכנון ותקשורת מתקדמת, בנוסף לביצוע ביקורת אבטחת מידע והבנת המידה בה ניתן לחדור לרשת המחשוב של הארגון על מנת למצוא נקודות תורפה מבלי להפר מדיניות אבטחה כלשהי במהלך ביקורת אבטחת IT. מחקר, תיעוד וניתוח הם חלקים מהותיים משירותי אבטחת מידע.

למה אפשר לצפות מפתרונות אבטחת מידע?

מה שבעלי עסקים מצפים לקבל משירות שכולל פתרונות אבטחת מידע הוא שיפור תהליכים ופרוטוקולים שכוללים:

  • מניעת חדירה למערכות המחשוב של הארגון.
  • ביקורת על המבנה העסקי.
  • תכנון תהליכי אבטחת מידע.
  • התמודדות עם פריצה למחשבים.
  • התאוששות מהתקפות סייבר.
  • ניתוח פגיעות, בדיקת חדירה והערכת סיכונים.
  • ביקורת אבטחת מידע.
  • ביקורת אבטחת IT פנימית-חיצונית כנגד התקפות הנדסה חברתית.
  • ועדכון מדיניות אבטחת מידע בהתאם למגמות הנוכחיות בתחום.

אבטחת רשת

ביקורת אבטחת מידע כוללת הערכה מלאה של אבטחת החברה ונחשבת לחלק בלתי נפרד ממערך פתרונות אבטחת מידע. ביקורת אבטחת מידע מאפשרת לכם להעריך את רמת הבשלות של התהליכים הטכניים והלא טכניים של החברה שלכם.

בתום הביקורת לאבטחת מידע, מוצג לכם דוח על רמת אבטחת המידע הנוכחית בחברה, על פי הסיכונים שזוהו, כמו גם המלצות מעשיות. שירותי פתרונות אבטחת מידע הם חלק בלתי נפרד משירותי אבטחת סייבר ומספקים לא רק ניתוח אבחת סייבר ברמת פירוט של תשתיות הרשת שלכם, אלא דגש מוגבר על תוכניות הפחתת סיכוני אבטחת הרשת.

באמצעות ביקורת אבטחת מידע תוכלו לסווג ולהעריך את הסיכונים למערכות המחשוב בחברה וליישם אסטרטגיית הפחתת סיכונים.

בשורה התחתונה, אתם מקבלים אנשי מקצוע שיש להם הסמכה והכשרה מתקדמת בתחום

השירותים והפתרונות גמישים ומגיבים לצרכים המשתנים של העסק, וצוותי המומחים עובדים בתחומים שונים של שירותי אבטחת מידע, ולכל מומחה יש הסמכה וניסיון ברמת התעשייה.

צוותים אלו מתפתחים כל הזמן עם תוכניות מחקר מתקדמות, מסלולי הכשרה, שירותים ופתרונות אבטחת מידע חדשניים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה