צריך לדעת מה לדרוש גם מבית הדפוס שלך

$(function(){setImageBanner('7493da16-75b3-40d1-8da0-ff53ec97e0cb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לקוחות עסקיים רבים משתמשים בשירותי דפוס למגוון מטרות. כיצד ניתן לייעל את יחסי העבודה ומה ואיך לדרוש מבית הדפוס על מנת למקסם תוצאות?

Credit: shutterstock

אם אתם לקוחות עסקיים סביר להניח שאתם עדיין נעזרים בשירותים של בית דפוס. גם אם חלק גדול מהמוצרים שלכם כבר דיגיטלי ואון ליין ברשת, אתם עדיין צריכים מדי פעם מוצרים פיסיים ואז רצוי שהם יהיו ממותגים וקשורים לעסק שלכם. בהתאם לגודל העסק שלכם אתם יכולים לאמוד את כמות המוצרים שתצטרכו ואת מספר ההעתקים מכל מוצר וכך תוכלו לבחור בית דפוס. גם אם אתם מרוצים מהשירותים שבית הדפוס הנוכחי שלכם מספק עבורכם תמיד כדאי לדגום ולבדוק את השוק בכדי להשוות מחירים ושירותים באופן קבוע.

לדגום את השוק באופן קבוע:

בוא ניקח לדוגמא עסק ותיק בעיר באר שבע, מן הסתם הוא משתמש בשירותיו הקבועים של בית דפוס בבאר שבע וסביר להניח שהוא ממשיך לצרוך את שירותיו ולהדפיס אצלו מוצרים מכיוון שהוא מרוצה מהשירות שניתן לו ומהאיכות של המוצרים הסופיים או שהוא לא מכיר בית דפוס אחר בבאר שבע והאזור ולכן הוא נשאר עם השירותים האלה.

גם אם אתם בטוחים שאתם מקבלים את השירות הכי טוב ומשלמים את המחירים הכי אטרקטיביים על שירותי הדפוס השונים חשוב שתמיד תבדקו ותדגמו את השוק. הכוונה היא לא לעבור כל פכם מספק אחד לספק השני ובכל פעם למצוא בית דפוס אחר, אבל אם תגלו שאתם מדפיסים מוצרים מסוימים בבית דפוס קבוע ובתי דפוס אחרים מספקים את אותם המוצרים בדיוק במחירים נמוכים יותר- כדאי לכם לגשת לבית הדפוס הקבוע שלכם ותבקשו שיעשו לכם הנחה במחיר. זה בסדר גמור לדרוש שירות טוב ומחירים אטרקטיביים ולהעיר ולהאיר את תשומת לב הספקים שלכם אם אתם לא מקבלים אחד מהשניים.

מה אתם צריכים לדרוש מבית הדפוס שלכם?

זה לא באמת משנה איזה מוצר אתם מייצרים או רוצים להדפיס בבית הדפוס, חשוב שתקבלו את כל המידע לגבי אותו מוצר ותדעו מה הם האפשרויות שעומדות בפניכם. אם לדוגמא אתם מעוניינים להדפיס כרטיס ביקור עסקי עדכני ואתם לא יודעים מה אתם בדיוק צריכים או רוצים תפקידו של בית הדפוס לתת לכם סקירה של כל האפשרויות שעומדות בפניכם מבחינת עיצוב, גודל, כמות, סוג נייר ועוד. כמו כן חשוב שתקבלו מידע בנוגע לטווח המחירים שכן ברוב המקרים אם מדפיסים כמות גדולה של כרטיסי ביקור משלמים יחסית מעט לעומת אם מדפיסים כמות קטנה יותר של כרטיסים. זה לא אומר שאתם חייבים להדפיס כמות גדולה של כרטיסי ביקור אם אתם לא צריכים אותם או אם אתם עושים בהם שינויים בתדירות גבוהה אבל כדאי שתדעו את הבדלי המחירים וטווחי המחירים להדפסת כרטיסי ביקור בכדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה.

דוגמא נוספת ורלוונטית לתקופה של החגים היא הדפסה של לוחות שנה. אם אתם עסק שמעוניין להדפיס מספר גדול של לוחות שנה בכדי לחלק אותם ללקוחות שלכם כמתנה לתחילת השנה אבל אתם רוצים להיות מיוחדים מבחינת עיצוב חשוב שתוודאו שבית הדפוס שאתם עובדים איתו מספק גם עיצוב כללי של לוחות שנה שניתן לבחור מתוך אופציות קיימות וגם עיצוב מקורי שתוכלו לעצב עבור העסק שלכם ולא לדאוג שעסק נוסף ישתמש באותו העיצוב.

אלו כמובן דוגמאות בלבד, אבל הרעיון הכללי הוא תמיד לבדוק, לוודא ולברור!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה