קידום אתרים בגוגל – למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

$(function(){setImageBanner('2de77cfe-0005-4aab-9869-2e836d4df374','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מתעניינים לגבי קידום אתרים בגוגל? כאן נסביר למה חשוב לעשות את זה ובאילו דרכים זה מומלץ.

Pixabay

מטרת האתר

כל אתר נבנה כדי לשרת מטרה כלשהי, לעתים מדובר על תדמית עסקית, לעתים על חנות וירטואלית, לעתים על אתר לגיוס המונים או קבלת תרומות ועוד מטרות רבות ושונות. המשותף לכל האתרים הוא, שהם מהווים אמצעי בשירות המטרה לשמה הם נבנו, כאשר הם נועדו להפיץ את המטרה ברבים בדרך היעילה ביותר – האינטרנט.

משמעות הקידום

בניית אתר לכשעצמה איננה מספיקה. אחרי הבנייה שלו, צריך להפיץ אותו ולחשוף אותו בפני גולשים רבים ככל האפשר. כמובן, החשיפה צריכה להיות חכמה. הכוונה היא לכך, שהאתר צריך להיות חשוף למי שהוא באמת רלוונטי אליו ופחות למי שהאתר והתוכן שלו פחות רלוונטיים אליו.

כדי לעשות זאת צריך לעשות קידום אתרים בגוגל ולעשות אותו כמו שצריך. זאת, במטרה להפיץ את האתר מצד אחד ולדייק את החשיפה מן הצד השני. כך האתר יוכל לקדם את המטרה שלו ולהגיע למספר גדול של גולשים רלוונטיים. זהו בדיוק הזמן להסביר על גישות הקידום שעומדות לרשותכם.

הגישות של קידום אתרים בגוגל

לקידום אתרים בגוגל יש שתי גישות אפשריות: קידום אורגני וקידום ממומן. לכל אחת מהדרכים האלו יש יתרונות וחסרונות בהשוואה לגישה השנייה וכמובן, גם חסרונות. הבשורה הטובה היא, ששתי הגישות לא סותרות האחת את השנייה ובהחלט ניתן להשתמש בשתיהן במקביל.

הקידום האורגני

קידום אתרים בגוגל בדרך האורגנית אומר, שהקידום נעשה על פי הפרמטרים הנדרשים על ידי גוגל ובהתאם לאלגוריתם שלו. לדוגמה, האלגוריתם בוחן את התוכן שבאתר, עד כמה הוא רלוונטי לנושא שהגולשים חיפשו, ותק האתר, קישורים נכנסים ועוד. היתרונות הגדולים ביותר של הקידום האורגני הם, שהתוצאות שלו נשארות לאורך זמן והעלויות שלו נמוכות מאוד בהשוואה לקידום הממומן.

הקידום הממומן

קידום ממומן או בשמו הלועזי והמוכר יותר - PPC (Pay Per Click), הוא קידום באמצעות תשלום ישיר לגוגל תמורת חשיפת האתר במקומות הראשונים ברשימת תוצאות החיפוש של המילים הרלוונטיות. בנוסף, ניתן לבחור תנאים מסוימים לקידום מלבד מילות המפתח. לדוגמה, ניתן להגדיר שהמודעה תופיע בשעות היום או הלילה וכדומה. היתרונות הבולטים ביותר של הקידום הממומן הם האפשרות לראות תוצאות באופן מידי וההבטחה שהמודעה תופיע בשלושת המקומות הראשונים.

יתרונות השילוב

כאמור, ניתן לבצע קידום אתרים בגוגל על ידי שלוב בין שתי הגישות. כך ניתן ליצור מצב, שבו בזמן שאתם מחכים שהקידום האורגני יתחיל להראות תוצאות, הקידום הממומן כבר עושה את שלו וכשהקידום האורגני כבר מתחיל לתפוס תאוצה, אפשר להוריד הילוך עם הקידום הממומן ופשוט להמשיך לתחזק את הקידום האורגני. כמובן, כדי להתאים את הקידום הטוב ביותר לאתר ולצרכים שלכם, מומלץ לפנות לאנשי מקצוע מנוסים!'

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה