קייטרינג איכותי לברית מילה

$(function(){setImageBanner('3e33a51c-7d94-4d7f-8a4a-0995f68ab8bc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

רבים חוגגים ברית מילה ואירועים משפחתיים חשובים אחרים באופן מיוחד. באירוע ברית יש, למעשה, שני חלקים עיקריים. האחד הוא הטקס שבמהלכו מלים את הרך הנולד, והשני הוא החגיגה שלאחריו הכוללת סעודה, ברכות למשפחה, ברכות מיוחדות של הסנדק לאורחים החוגגים ועוד. נושא האוכל חשוב מאוד בכל אירוע כזה אשר במקרים רבים, נערך בשעות היום ומוזמנים אליו אורחים בגילאים שונים כולל ילדים ומבוגרים. התפריט, לרוב, יכול להתבסס על בשר או חלב בתוספת מנות טבעוניות. ניתן להזמין מבחר מנות מתוך היצע רחב שיש לכל קייטרינג העוסק בתחום. הקייטרינג מסופק, לרוב, מטעם אולם האירועים ובמקרים אחרים מגיע בנפרד.

Pixabay

מנות מגוונות

כל תפריט כולל מנות פתיחה המוגשות בעת קבלת הפנים. אלו הן מנות קלות המוצגות לראווה על הדוכנים השונים. האורחים בוחרים את אלו הנראים להם והטעימים לחיכם. לחילופין, ניתן למצוא פוד פינגר אשר מאופיין במנות קטנות ייחודיות אשר השף יודע להכין ברוב מומחיותו. אלו הם מנות שנוח לאכול בעמידה, ליד שולחנות אירוח גבוהים, או ליד השולחן העיקרי לסעודה. בתפריט בשרי ייבחרו  מיני בשר שונים ובעיקר, בשר עוף, תרנגול הודו, בקר וכבש. לכל בשר טעם אחר, ובדרך כלל, בוחרים שני מינים מהם. לצידם, מגישים מנת דגים המורכבת מסוג דג אחד,  וכן, מנות טבעוניות למבקשים זאת. כך, מספקים את טעמם של מרבית האורחים המגיעים.

שווארמה

מאכל פופולארי, וטעים במיוחד הינו השווארמה. הוא מבוסס בעיקר  על בשר תרנגול הודו או כבש. את הבשר חותכים לקוביות בגדלים קטנים, יחסית, וכאשר הם משופדים על שיפוד או מונחים על מגש בתנור הם נצלים היטב. הצלייה הינה קצרה יחסית וטעם הבשר הופך לרך ועדין מאוד. להגשת שווארמה יש מספר יתרונות באירועי ברית מילה כמו גם באירועים אחרים. הבשר קל לעיכול, טעים ובעל ריח מגרה. ניתן להגישו כמנת פתיחה בצלוחיות קטנות או בפיתות עם רטבים שונים ותוספות בצל מטוגן וירק אחר. הרוטב המזוהה בעיקר עימה הוא "עמבה" המבוסס על מנגו עם תבלין כורכום. אבל ניתן להוסיף לה גם טחינה, ורטבים אחרים.

מנה עיקרית

מנת שווארמה מתאימה גם כמנה עיקרית אותה מגישים לשולחן או על דוכן שווארמה  המוצב באחד מפינות האולם. לצידה בצלחת נוהגים לשים סלטי ירקות לסוגיהם ביניהם: כרוב, חסה, קייל וירק אחר. וכן, תוספות דוגמת: תפוחי אדמה, אורז, שעועית מבושלת ועוד. מנה עשירה כזאת תשביע מאוד את האורחים, מה עוד שתמיד הם יוכלו לגוון עם מיני בשרים ודגים ותוספות אחרות. תפריט האירוע נקבע על ידי השף בעצה אחת עם בעל האירוע אשר מכיר טוב מכולם את אורחיו ואת המנות המתאימות להם. השף יכול להציע תבשיל או מנה מיוחדת אשר הוא מתמחה בהכנתה, ובכך, לשדרג עוד יותר את התפריט הכולל כמובן, גם מבחר משקאות חמים וחריפים ללא הגבלה.

ניהול האירוע

קייטרינג איכותי הינו בעל תשתית מסודרת ומקצועית לאירוח מיני אירועים. במידה ויתבקש הוא יכול לתכנן ולבצע את כל ההפקה הקולינארית כולל הכנת השולחנות, סידורם, הגשה, ניקוי וסידור האתר. כך, יכול המארח להתפנות לטקס עצמו ולאירוח מוזמניו היקרים. הצוות כולל שף וטבחים, מלצרים ונותני שירות אחרים. בעת האירוע יהיה מנהל מיוחד אשר ישגיח שהכול מתנהל היטב ולא תקלות. הוא ידאג לתת מענה לשאלות ובקשות של האורחים ותרומתו להצלחת האירוע גבוהה. המזון המוגש, ובמיוחד הבשר, טרי מאוד ונקנה באותו יום. לקייטרינג יש ספקי בשר ידועים באיכותם ומקצועיותם. כך ייזכר החלק הגסטרונומי באירוע לטובה לאורך זמן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה