רפידות נרסיקר והשפעתן ביחס להנקה

$(function(){setImageBanner('20cb7dfd-9b01-4fe2-870a-8d3893e4e797','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

נשים אשר בוחרות להניק את תינוקן, עלולות לסבול מסדקים או פציעות בפטמה כתוצאה מפעולת היניקה אשר יוצרת לחץ מתמיד על הפטמה. כאשר אישה סובלת מפטמה סדוקה, חוויית ההנקה, הופכת להיות מכאיבה מאוד לאם ובלתי אפשרית לביצוע.

אחת התשובות לכאבים ולסדקים השונים אשר עלולים להיווצר בפטמות תוך כדי ההנקה, היא רפידות נרסיקר אשר תפקידן הוא להפחית את אי הנעימות והכאבים בפטמות. 

מדובר על רפידות אלסטיות אשר קלות לשימוש ומונחות על גבי הפטמה בהפסקות בין ההנקות ובכך מאפשרות לפטמה להחלים לקראת ההנקה הבאה.

המטרה בשימוש ברפידות נרסיקר, היא להחזיר את הפטמות למצבן הטבעי ולאפשר חווית הנקה חיובית ואיכותית אשר תאפשר קשר חם ורגוע בין האם לבין התינוק ותמנע כל כאבים אשר עלולים להעיב על האיכות, הנוחות והרוגע בזמן תהליך ההנקה אשר תורמים לקשר בין האם לתינוק ולביצוע חיובי של ההנקה. 

 FREEPIK

חומרים התורמים לריפוי פצעים

רפידות נרסיקר עשויים מחומרים איכותיים אשר נועדו בראש ובראשנה לסייע בריפוי פצעים באופן מידי ולמנוע כל אפשרות של תהליך זיהומי או דלקתי אשר ימנע את אפשרות ההנקה. רפידות נרסיקר מסייעות כבר עם תחילת השימוש, בהורדת עוצמות הכאבים אשר נוצרים בפטמה כתוצאה מההנקה ומסייעת לגוף להתמודד עימם ולהצליח להמשיך לתפקד בזמן ההנקה. רפידות נרסיקר עשויות מחומרים אשר מקנים גמישות ואלסטיות מרבית ולכן ניתן להלביש אותן על גבי הפטמה ביתר נוחות וקלות בכל זמן ובכל עת ולתת לפטמה להחלים תוך הפחתת הכאבים. 

 

לפתרונות נוספים בכל מה שקשור להנקה תוכלו להיכנס לאתר : https://mamabear.co.il/

רפידות נרסיקר, הינם מוצר מהפכני אשר פותר את הבעיה של פטמה סדוקה כתוצאה מהנקה. רפידות נרסיקר מתאימות לרוב הנשים ולרוב סוגי הפטמות ואין ספק כי מדובר במוצר אשר מסייע באופן המרבי והיעיל ביותר לריפוי פצעים שכן הן מיוצרות מחומרים עתירי טכנולוגיה רפואית הנמצאת בשימוש יומיומי בחדרי הניתוח בארץ ובעולם ומטרתם לתת את הטיפול המהיר ביותר להיווצרות פצעים וסדקים בפטמה.   

 

מונעות הידבקות וכאבים

אחד היתרונות היותר גדולים של רפידות נרסיקר, הוא בכך שהן מונעות הידבקות אל הפצע שהתגלה בפטמה ובכך מעניק תחושה נוחה וללא כאבים גם בזמן שהרפידה מונחת על הפטמה וגם בזמן ההסרה של הרפידה לקראת ההנקה. מדובר במוצר אשר בהחלט פורץ דרך בכל הקשור לנושא ההנקה ומגן באופן מושלם על הפטמה ומונע כל חיכוך של הפטמה אשר מלווה בכאב מטריד.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה