רשימת ציוד לקראת מעבר דירה: לגזור ולשמור

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('174eb4c5-26d5-4a25-9a6a-65cfed57f246','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('174eb4c5-26d5-4a25-9a6a-65cfed57f246','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

מעבר הדירה קרב ובא ולמעשה נמצא ממש מעבר לפינה? קבלו את רשימת הציוד האולטימטיבית שתעשה לכם סדר בראש ותקל עליכם את אחד השלבים המתישים ביותר במעבר דירה

Shutterstock

גם אלו שנוהגים לעבור דירה בתדירות גבוהה יחסית, נוטים לעשות שורה ארוכה של טעויות כאלו ואחרות, הנוגעות לשלב האריזות. חלק מהטעויות בסך הכול מסרבלות את התהליך בעוד שאחרות, עשויות לעלות לכם ביוקר. אם כך ללא הקדמות מיותרות, קבלו את כל הדברים שחשוב להפנים לפני שמתחילים לארוז את הדירה לקראת המעבר.  

הגיע הזמן להפסיק לארוז ארגזים בשכונה

אחת הטעויות הרווחות ביותר שרבים מאתנו נוהגים לעשות לקראת מעבר דירה, היא לחפש ארגזים ברחבי השכונה, בדגש על קרטוניות שממוקמות סמוך לסופרמרקטים. מדובר בטעות כיוון שקרטונים המיועדים לאריזת מזון, לא בהכרח מתאימים לאריזה של פריטים כמו ספרים או מכשירים חשמליים. כפועל יוצא מכך, בסופו של דבר ישנו סיכוי לא רע שהארגזים יתפרקו או יקרסו למובילים בידיים ביום ההובלה.

כמו כן ארגזים שנמצאים במתקנים ייעודיים ליד סופרמרקטים, לעיתים קרובות מכילים ביצי תיקנים, שישמחו מאוד לבקוע בדירה החדשה שלכם. כל זה מבלי להזכיר את העובדה שמדובר בדרך כלל בארגזים לא נקיים במיוחד.

לכן ההמלצה הטובה ביותר היא פשוט לעדכן את חברת ההובלות שאתם מעוניינים שתספק לכם קרטונים למעבר דירה. רוב חברות ההובלה מחזיקות מלאי גדול של קרטונים למעבר דירה וקרוב לוודאי שאפילו לא תצטרכו לשלם עבור השירות (כל עוד תחזירו את כל הארגזים לאחר שתסיימו לפרוק אותם בדירה החדשה). לחילופין, תמיד ניתן לרכוש מספר ארגזים למעבר דירה בעסקים כמו הום סנטר לדוגמה.

לא מתקמצנים על סרטי הדבקה

כשאתם מרכיבים את הארגזים, חשוב ביותר שתזכרו לחזק אותם עם מסקינטייפ (סרט דביק). לצורך כך עליכם להצטייד במספיק גלילים של סרט דביק מבעוד מועד. שימו לב – אם תרכשו מעט מדי גלילים, תצטרכו לקפוץ פעם נוספת לחנות. לעומת זאת אם תרכשו יותר מדי גלילים, בסך הכל יישאר בידיכם מלאי של גלילי סרט דביק שתוכלו להשתמש בו בהובלה הבאה שלכם. לכן אם אתם מתלבטים כמה גלילים לרכוש, קחו בחשבון שתמיד עדיף להגזים מאשר להתחרט שלא רכשתם מספיק.

כיצד הכי מומלץ לארוז חפצים שבירים?

הדרך הטובה ביותר לארוז חפצים שבירים לקראת העברת דירה היא באמצעות ניילון בועות (פצפץ). עם זאת, ניילון בועות עולה לא מעט כסף ולכן ניתן לבחור במספר אלטרנטיבות. כך למשל ניתן לתת עדיפות לניירות עיתונים לעטיפה של צלחות, כוסות וכיו"ב ובנוסף ישנה אפשרות להשתמש בחולצות כותנה, במטליות, מפות שולחן או באופן כללי מוצרי טקסטיל למיניהם כדי לעטוף חפצים שבירים ובאופן כללי כדי לרפד את הארגזים.

הפריטים הקטנים שאנחנו תמיד שוכחים

סכין יפנית היא בין הפריטים החשובים ביותר, שכולנו נוהגים לשכוח לרכוש בכל הובלה מחדש. למעשה ההמלצה הטובה ביותר היא להצטייד לא בסכין אחת אלא בשתיים ואפילו בשלוש. את הסכינים זכרו לשים בתיק האישי שלכם וזאת על מנת שתוכלו לפתוח את הארגזים בקלות בדירה החדשה, ברגע שבו המובילים יעזבו את המקום.  

כמו כן חשוב מאוד להצטייד מבעוד מועד בטוש עבה ככול האפשר. זאת כיוון שחשוב לציין על כל ארגז לאיזה חדר הוא מיועד. מומלץ ביותר גם למספר את הארגזים ולהכין רשימה הכוללת פירוט מלא של תכולת הארגזים. מדובר ביופי של דרך להקל עליכם את תהליך הפריקה של הארגזים וכן ביופי של דרך לוודא שכל הארגזים הגיעו לדירה החדשה. כעת רק נותר לאחל לכם אריזה מהנה ושתהיה לכם העברת דירה מוצלחת וקלה מאי פעם. בהצלחה!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה