שאלות נפוצות על ניתוח להגדלת החזה והתשובות עליהן

$(function(){setImageBanner('83c253ef-fbf6-4226-8ccf-83586a67a92b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אם החלטת לשנות את מראה החזה שלך עלייך לדעת כי מדובר בניתוח מקובל מאד. בשנים האחרונות ישנה גדילה במספר הנשים (והגברים) אשר עוברות את הניתוח ולאחר תקופת החלמה מהירה ניתוח להגדלת החזה יעניק לך את המראה שחלמת עליו. על מנת לעזור לך ריכזנו כאן את השאלות הנפוצות על הנושא.

יחצ

מי מבצע ניתוחי הגדלת חזה?

מנתח פלסטי הוא רופא אשר התמחה בתחום הכירורגיה. עלייך לשאול לא רק מי יכול לנתח אותך אלא גם אל מי כדאי לפנות. חשוב לשים לב כי מדובר במרפאה ועל כן כל הצוות שיעמוד לרשותך צריך להיות שם בשבילך, מרגע השיחה הראשונה, לאורך הפגישה בה מתבצע תיאום ציפיות ועד לניתוח ואחריו. ניתוח הגדלת חזה הוא תהליך שצריך להתבצע במקצועיות ורגישות יחדיו.

מהו הגודל של החזה בתום הניתוח?

אין גודל אחד שניתן להשיג בביצוע ניתוח להגדלת החזה. המטרה הכללית היא לסיים את התהליך עם חזה שמוצא חן בעינייך. לכן ישנה חשיבות גדולה לשיחה הראשונה עם הרופא המנתח. בשיחה זו ניתן לבקש לראות תמונות ניתוחי "לפני ואחרי", לתאר את הבקשות שלך ולשמוע מהרופא מה ההצעה שלו. עלייך לזכור כי בסופו של דבר החזה החדש יהיה הגוף הפרטי שלך ולכן באפשרותך לשאול שאלות, לבקש בקשות ולהתייעץ עד שתקבלי תחושה נוחה ואז לקבוע את מועד הניתוח.

באילו שתלים משתמשים בעת ניתוח להגדלת חזה?

ישנם סוגים שונים של שתלים וטכניקות ניתוחיות. גם כאן, כל החלטה היא אישית ומתקבלת לאחר הפגישה הראשונית עם הרופא. הניסיון האישי, היכולות של הרופא והרצונות שלך יקבעו גם את סוג השתלים. עם זאת, בוודאי יהיה לך חשוב לדעת כי כל השתלים בניתוחי הגדלת חזה הם שתלים שעברו מבחנים רבים ואישורים משלל גורמים רפואיים בכירים בארץ ובעולם.

למה יש להתכונן מבחינת הניתוח עצמו?

מעבר לשלב תיאום הציפיות חשוב להבין מה מצפה לך. כמובן, הרופא והמרפאה יעמדו לרשותך ויכינו אותך לימים שמצפים לך. בימים הראשונים שלאחר הניתוח להגדלת החזה ייתכן ותחושי כאב אותו ניתן יהיה להעביר בעזרת משככי כאבים (אפשר לשאול מראש את הרופא באילו הוא ממליץ להשתמש ולרכוש אותם מראש). לאחר מכן יהיה עלייך להימנע מפעילות גופנית ונשיאת משאות ולחזור לשגרה מלאה בהדרגה. ניתוח להגדלת החזה דורש תשומת לב בכל שלב והקשבה להוראות ההחלמה תקל עלייך בימים שלאחריו.

איך אפשר לבחור את המנתח?

ישנם מנתחים רבים שיכולים לבצע ניתוח להגדלת החזה, אך בוודאי חשוב לך לעבור את הניתוח אצל רופא בעל ניסיון רב כמו דר' וולף. מעבר לניסיון הרב, מומלץ גם להתרשם מפגישה פנים אל פנים בה ניתן לבצע תיאום ציפיות, לשמוע את הדיעה של המנתח ולקבל מידע על התהליך הניתוחי וההחלמה ממנו וכל זאת מתחיל בשיחה וקביעת פגישה ראשונית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה