שחזור מידע - למי זה מתאים?

$(function(){setImageBanner('c66682f9-6037-4143-aa6b-814f38d552f8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בימים של טכנולוגיה מתקדמת - קשה שלא לשמור קבצים ותמונות, תוכניות עבודה, סרטונים וכל מידע אחר על מכשירים ניידים כמו גם על גבי סמארטפונים, מחשבים מערכות מידע וכולי. למעשה ברוב הפעמים הקבצים התוכניות הסרטונים והתמונות נשמרים באופן אוטומטי על המכשיר והם זמינים לנו מכל מקום. מי שאין לו גיבוי בענן ששומר על המידע באופן מושלם ומאפשר גישה אל הנתונים מכול מקום, או מי שחווה מתקפה או וירוס שגרם לאבדן נתונים ומידע, חשוב שיכיר את הדרך לשחזר מידע וגם יבין אם שירות כזה מתאים עבורו.

FREEPIK

מה עושים כאשר נעלמים החל ממקרים של מחיקת מידע בטעות עד לתקלות שנגרמות בשל גורמים זדוניים או במקרים של הרס ואבדן של אותם מכשירים?

זה נכון, אנשים פרטיים וגם חברות וארגונים שומרים באופן אוטומטי את המידע שלהם ואת כל הנתונים על מכשירים מסוגים שונים - מה שיכול לגרום לו פעם ואובדן מידע. יש את מי שלא מבצע גיבוי של הנתונים והמידע שלו ובכך מוצא כי נעלמו לו קבצים, סרטונים, תמונות קבצים ומסמכים חשובים.

אבדן נתונים יכול לקרות ברגע אחד של התקפה על המחשב, במקרה של סמארטפון שנרטב או נהרס וניזוק, זה יכול להיות בעת בעיה או קריסה של מערכות ממוחשבות וכן רשימת המקרים בהם אנחנו יכולים לאבד מידע עוד ארוכה וכמובן מצטערת.

אז מה עושים במקרה כזה?

במקרים של אובדן מידע חשוב יש לפנות אל אנשי מקצוע ומומחים שיש להם מעבדה שמספקת שיחזור שחזור מידע. מומחים בתחום משתמשים בטכנולוגיות מיוחדות כדי לשחזר 90% מהמידע שאבד והם יודעים לעשות זאת במקצועיות.

אבל מי זקוק לשירותים האלה

בכל הנוגע לאנשים, לעסקים או לגופים אשר להם שירות שחזור מידע מתאים - מדובר על כל מי שאבדו לו נתונים מכל מכשיר מחשב או מערכת. זה יכול להיות הסטודנט שאיבד את העבודה האקדמית שלו , זה יכול להיות חוקר במשטרה שעובד על תיק חקירה משמעותי והחומרים אבדו או כזה שצריך שחזור ממחשב שנלקח מחשוד. זה יכול להיות המהנדס שאבדו לו תוכניות בניי חשובות או מי שחווה מתקפת סייבר על המחשב שלו, והשירות מתאים גם לסבים שאיבדו את התמונות של הנכדים על הנייד שאבד בטיול פנסיונרים.

שחזור מידע מבצעים רק באמצעות מומחים שיש להם ניסיון בתחום,  ויש לפנות את אנשי מקצוע שיודעים לתת שירות לכל אדם או חברה עסק ומוסד החל מהאדם הממוצע עד לגופים גדולים ממשלתיים, משרדים ממשלתיים וציבוריים.

בחרו את מי שיכול לספק שחזור של יותר מ90 אחוזים ולעזור לכם במקרים של צורך בשחזור מידע מטלפון סלולרי, במקרים של וירוסים, בעת הצורך בשחזור תמונות או מידע מכרטיס זיכרון. בחרו מעבדה שתספק שחזור דיסק קשיח, קבצים, קלטות גיבוי ושאר סוגי המדיה. באמצעות בחירה במומחים שמבטיחים תוצאות ואם לא, אינם מחייבים בדמי שירות - תוכלו כבר עכשיו לקבל את התוצאות הטובות ביותר בהחזרה של מידע שאבד לכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה