שירותי קייטרינג לכל סוגי האירועים

$(function(){setImageBanner('8e40e2d9-30f1-4479-970d-9b66eb253771','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בין אם אתם מתכננים אירוע פרטי או אירוע עסקי ובין אם האירוע המתוכנן הוא קטן או גדול, עליכם לדאוג גם לחלק של הקייטרינג! כאן נסביר על חשיבות הבחירה בחברת שירותי קייטרינג מתאימה.

שירותי קטרינג

סוגי אירועים

ישנם שני סוגים עיקריים של אירועים: אירועים פרטיים ואירועים עסקיים. שני סוגים אלו נחלקים גם הם לשני סוגים עיקריים: אירועים גדולים ואירועים קטנים. המשותף לכל סוגי האירועים הוא, שבכולם נהוג לדאוג להסעדה של האורחים ולכבד את כל מי שכיבד את המארחים בנוכחותו והגיע אל האירוע.

חשיבות הקייטרינג

שירותי קייטרינג הם בעלי חשיבות רבה בכל הנוגע לתכנון אירועים, מפני שנותני השירות הם אלו שישפיעו באופן ישיר על הצלחת הקייטרינג. ולמה לקייטרינג יש חשיבות גדולה כל כך? מפני שכולם זוכרים את האוכל! גם אם האירוע היה נפלא ומשמח, וגם אם האמא של חתן בר המצווה נראתה נהדר, האוכל יהיה נושא לשיחה במשך זמן רב ורצוי שהשיחה תהיה חיובית.

סוגי קייטרינג

בדומה לסוגי האירועים, יש גם סוגים שונים של קייטרינג, המציעים סוגים שונים של מאכלים ושל השירות המוצע ללקוחות על ידי החברה. לדוגמה, ניתן להזמין קייטרינג חלבי או בשרי, ניתן להזמין מזון חם או קר, ניתן להזמין ארוחות המורכבות ממספר מנות או מגשי אירוח, כריכים וכדומה. כמו כן, ניתן להזמין קייטרינג עם שירות מלא או ללא שירות כלל. כלומר, בהגשה עצמית.

מה חברת קייטרינג מציעה?

חברות הקייטרינג השונות מציעות ללקוחותיהן שירותי קייטרינג שונים, תפריטים שונים וכמובן – מחירים שונים בהתאם לצרכי הלקוח. לדוגמה, הצרכים של מארגני אירוע גדול אינם דומים לצרכים של מארגני אירוע קטן. כך גם לגבי מי שמתכנן אירוע עם מזון חלבי ומי שמתכנן אירוע עם מזון בשרי ובעיקר מבחינת הקינוחים.

טווח המחירים

טווח המחירים של שירותי קייטרינג הינו רחב וזאת, בשל המגוון הרחב של סוגי השירותים וסוגי המזונות המוגשים. מן הסתם, גם כמות המזון המוכן ומוגש משפיעה באופן ישיר ומשמעותי על העלויות. למעשה, המחירים יכולים לנוע בין מאות בודדות של שקלים, במידה ואתם מזמינים מזון מחומרי גלם זולים, בכמויות קטנות וללא שירות באירוע, ועד לאלפים רבים במידה ומדובר באירוע גדול ומפנק במיוחד.

בחירת ספקית שירותי קייטרינג

בחירה של ספקית שירותי קייטרינג היא אחד החלקים המשמעותיים ביותר בהצלחה של קייטרינג באירוע. זאת, משום שנותני השירות השונים מציעים תפריטים שונים והם גם בעלי ניסיון שונה האחד מן השני. ניסיון זה של נותני השירות יכול להיות מאוד משמעותי, בעיקר למי שאינו מנוסה בהפקת אירועים וכך ניתן להיעזר במקצועיות והניסיון של אנשי המקצוע ובעזרתם להזמין את הקייטרינג המתאים ביותר לאירוע שלכם עם האורחים שלכם. כמו כן, חשוב לבחור במי שמציע את השירות הנחות לכם ולא רק לפי התפריט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה