שלומי ויינברג - עורך דין לשון הרע: מתי נצטרך כזה?

$(function(){setImageBanner('d1eb2bea-5035-4467-8ab9-db9b60800682','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לשון הרע היא הסוג הנפוץ ביותר של הוצאת דיבה, וזו פשע. ניתן להגדיר זאת כהצהרה כוזבת מכוונת על אדם או ישות אחרת.

FREEPIK

אמירות כאלה נאמרות בדרך כלל כדי לפגוע במוניטין של מישהו או כדי לגרום לו נזק, והן בדרך כלל מתפרסמות באופן שגורם לנזק ממשי.

המונח "לשון הרע" בא מהלטינית "defendere", כלומר "להגן", אשר שימש במערכת המשפטית כדי להתייחס לפעולה של הגנה על המוניטין של מישהו כאשר הוא הואשם או הותקף כוזב.

חוק לשון הרע הוא נושא מאוד רגיש. אם מישהו אומר עליך משהו שהוא שקרי, זו יכולה להיות דרך מצוינת לפגוע במוניטין שלך. בגלל זה, אנשים רבים

לשון הרע היא עבירה חמורה. המשמעות היא שהאדם שהוא היעד להצהרה מכפישה היה נתון למעשה של עלבון, פגיעה או פגיעה. ההצהרה המשמיצה יכולה להיאמר על ידי כל אחד, בכל צורה, והיא יכולה להיות בדיבור או בכתב.

עו"ד לשון הרע קווים לדמותו

עורך דין לשון הרע יעשה מה שצריך כדי להבטיח את הצדק ללקוח שלו. הוא ייאבק על זכויות מרשו וידאג שהאדם המואשם בלשון הרע יגיע עם ראיות על מנת להוכיח את חפותו.

עורך דין לשון הרע ייקח על עצמו כל פעולה משפטית הדרושה על מנת להגן על המוניטין של הלקוח שלו מפני פגיעה בהצהרות כוזבות או מצגי שווא שהושמעו נגדו.

זה כולל נקיטת הליכים משפטיים נגד אנשים שמפיצים שמועות זדוניות עליהם באינטרנט, כמו גם כאלה שהמציאה ראיות שיש להם

על לשון הרע ומשמעותו

המושג לשון הרע הוא מושג רגיש מאוד. זהו פשע שניתן להגדיר כהצהרה פומבית של מידע כוזב ומזיק על מישהו אחר. אם ההצהרה נאמרת מתוך כוונת זדון, היא יכולה להיחשב כפשע.

למשל החוק בהודו מגדיר לשון הרע ככל צורת תקשורת הפוגעת במוניטין של אדם אחר או גורמת לו להיראות רע בעיני הציבור ובכך יוצרת נגדו עבירה. עוולת לשון הרע זמינה רק לאנשים פרטיים ולא לחברות, אך ייתכן שהם ייאלצו להתמודד עם השלכות משפטיות אם הם מוציאים הצהרות לשון הרע על אנשים פרטיים או חברות.

עורך דין לשון הרע: מתי נצטרך כזה?

ישנן דרכים רבות ושונות בהן נוכל להתמודד עם תיקי לשון הרע ולא תמיד קל לדעת כיצד להמשיך.

מה אנחנו צריכים לדעת על עורכי דין לשון הרע? כמו עו"ד שלומי וינברג אשר  הם אנשים מומחים למשפט, יודעים לדאוג שהאמת תצא לאור, ויכולים לעזור לנו במצבים שהאמת לא תצא לאור בקלות. הם גם יודעים להתווכח על הצד שלנו בדברים.

אם הואשמתם בלשון הרע או שאתם טוענים שמישהו מוציא את דיבתכם עו”ד לשון הרע הוא הגורם שיוכל לעזור לכם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה