שלושה דברים שחשוב לדעת על ביטוח נסיעות לחול

$(function(){setImageBanner('42e39d1b-9875-4f20-ba54-9a53125b0af7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חלק בלתי נפרד מההכנות ומהרכישות ההכרחיות לנסיעה אל מחוץ לגבולות ישראל. החברות שלנו בקופת חולים אינה מסייעת לנו בחו"ל, שם אנחנו משלמים על כל טיפול רפואי מביקור קצרצר אצל רופא ועד אשפוז, חלילה ואף חילוץ ופינוי רפואי. והעלויות של כל אחד מאלו מפתיעות בגובהן. מאות שקלים על ביקור במרפאה, אלפי ועשרות אלפי שקלים על טיפול בחדר מיון ועד מאות אלפים במצבי קיצון.

freepik

ובתקופתנו, שמתנהלת לצד או תחת מגפת הקורונה, ביטוח רפואי לחו"ל הוא בגדר חובה ואף נדרש כתנאי לכניסה לרבות ממדינות העולם. ממשלות מתמודדות עם עומסים בבתי החולים וגירעונות תקציביים של שנה וחצי של מגפה, הן מבקשות לוודא בכניסה אליהן כי כל תייר שידרשו לטיפול רפואי, כולל טיפול בהידבקות בקורונה, יציג למעשה אישור לכך שיוכלו לשלם עליו ויש לו כתובת למשלוח החשבונית, לכשיידרש לכך.

3 דברים שצריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל

  1. מה כולל ביטוח נסיעות?

החלק העיקרי בביטוח הנסיעות הוא הביטוח הרפואי. הכיסוי לתשלום בעבור טיפולים רפואיים שנעשים בחו"ל. הפוליסה מפרטת אילו טיפולים נכללים בה, אילו טיפולים כוללים החרגות או תנאים אחרים, אילו כיסויים נדרשים לדמי השתתפות עצמית וכו'. אלה סעיפים שעושים את ההבדל ברגע האמת, כך ששווה לשים לב אליהם.

 חלק מחברות הביטוח אינן מציבות תקרת כיסוי כספי לטיפולים רפואיים וחלקן מציגות את סכומי התקרה בפוליסה. חלק מחברות הביטוח דורשות דמי השתתפות בסעיפים שאחרות אינן דורשות זאת, כך ששווה לבצע השוואה בין כמה חברות ולעיין היטב בתנאי הפוליסות

לצד ביטוח הנסיעות, כולל הביטוח הבסיסי גם כיסויים בעבור אובדן או גניבה של כבודה או של מסמכים. בכל אחד מסעיפי הכיסוי בעבור כבודה תמצאו שמפורטים הפריטים המבוטחים, מהם התנאים לזכאות לפיצוי או שיפוי ומהי תקרת הכיסוי בעבור כל אחת מהם.

אם אתם לוקחים אתכם פריטים מיוחדים ויקרי ערך כמו מחשבים ניידים, מצלמות וציוד היקפי, משקפות וכדומה, כדאי לברר אודות הכיסויים הייחודיים שמוצעים לכם בעבורם. כך גם לגבי ציוד ספורט אתגרי כמו גלישה, צלילה, ווקבורד( מה זה?) וכדומה.

  1. ביטוח נסיעות לתקופת קורונה

בכדי שנוכל לתכנן נסיעה לחו"ל בראש שקט גם בתקופת הקורונה, מציעות חברות הביטוח הרחבה ייחודית להגנה מפני שינויים בנסיעה בעקבות הידבקות או חשש להידבקות במחלה. הרחבת ביטוח מגן קורונה לפוליסת הפניקס Smart Travel ומספק הגנה רחבה ביחס לשאר חברות הביטוח בישראל.

מגן קורונה הוא כיסוי למקרים של ביטול  הנסיעה בעקבות הידבקות במחלת הקורונה במהלך השבוע שלפני הטיסה או כניסה לבידוד ב14 יום לפני הנסיעה וכל עוד עברו 3 ימים מלאים מתאריך רכישת הפוליסה בפועל  . במקרה כזה, מכוסים כרטיסי הטיסה, התשלומים למלונות ולרכבים שכורים ששולמו מראש ושאינם מוחזרים ללקוחות. כיסוי זה תקף גם במקרה של הופעת תסמינים בשדה התעופה וסירוב עליה לטיסה, כל עוד הוכח כמובן שמילאתם אחר כל ההנחיות ואת כל הטפסים הנדרשים לעליה לטיסה מישראל בתקופת הקורונה.

עוד כולל מגן קורונה כיסוי בעבור הארכת השהות בחו"ל עקב הידבקות במחלה או דרישה לבידוד במדינת היעד. במקרה כזה, יקבלו המבוטח או המבוטחת 100$ בעבור כל לילה שהייה נוסף וללא הגבלת לילות. כשמדובר במשפחה שלמה או אחד מבני המשפחה ( רלוונטי למשפחה גרעינית ) שנאלצת להישאר בחו"ל מעבר למתוכנן, מדובר ב-100 דולר למבוטח במכפלת מספר המבוטחים באותה הפוליסה ללילה וזאת בנוסף לכיסוי בעבור השינויים בכרטיסי הטיסות והנסיעות לכל המשפחה (עד 3,000 דולר לכל מבוטח).

כיסוי נוסף וחשוב שמציעה ההרחבה הייעודית לתקופת הקורונה הוא מצב של הכרזה על סגר מתקרב במדינת היעד וצורך לקצר את הטיול ולצאת בבהילות בחזרה לישראל. הביטוח יספק כיסוי בעבור השינויים בכרטיסי הטיסה.

  1. השוואת מחירי ביטוח טיסה

הכיסויים של פוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל השונות דומים עד זהים בין חברות הביטוח, הפערים טמונים בהגבלות וההחרגות, בעלויות הנלוות בתקרות הכיסוי ובשירותים הניתנים ע"י חברת הביטוח. השוואה בין חברות הביטוח תציג לכם תמונה מלאה של התמורה שלכם בעבור מה שאתם משלמים. היכנסו לאתרי חברות הביטוח השונות, הכניסו פרטים ותקבלו את הצעות המחיר ישירות למייל. קחו לכם זמן מה לעיין בפוליסות ולהבין את הפערים ביניהן. תקרת כיסוי לטיפולים רפואיים או לא, דמי השתתפות עצמית או ביטול שלהם, תקרות הכיסוי לכבודה ועוד.

בנוסף, בעיקר בתקופת הקורונה המאופיינת בחוסר ודאות גבוהה הן בשגרה כאן בארץ והן במהלך ביקור בחו"ל, כדאי לבדוק את הכיסויים הייעודיים לקורונה כמו מגן קורונה בהפניקס ואחרים וגם בהם לוודא שאתם בוחרים בפוליסה שמעניקה לכם את הכיסוי הרחב ביותר בעבור הפרמיה.

ואחרון, אך לא פחות חשוב, חברות הביטוח הישראליות התקדמו מבחינה טכנולוגית בשנים האחרונות ומציעות שירותים דיגיטלייים מתקדמים לנוסעים לחו"ל. בדקו איזו חברת ביטוח מספקת את הערוצים הישירים המתקדמים ביותר ואת המוצרים המתקדמים ביותר שיכולו לסייע לכם במקרי חירום בחו"ל.

אפליקציית הפניקס באמצעות  חברת אייר-דוקטור מספקת את השירות הרחב ביותר היום בשוק , האפליקצייה לא רק  מסייעת במציאת רופאים ורופאות בסביבה, מרפאות, בתי חולים  ,אלא באמצעותה ניתן לקבוע תור בלחיצת כפתור , לבחור את אופן קבלת השירות הרפואי ( במלון, במרפאה או בשיחת וידאו עם רופא מקומי לקבלת מרשם או הפנייה ) ולקינוח הפניקס משלמת באמצעותה  באופן ישיר לרופא ללא כל צורך בתשלום ובקשת החזר מהלקוח. בנוסף ניתן באמצעותה לשוחח עם רופא אונליין וכמובן לשוחח ישירות עם נציגי חברת הביטוח בישראל ובזמן אמת. מוצרים דיגיטליים מעין אלה, שנכנסו לשימוש ע"י רבות מחברות הביטוח, הופכות אותן לגוף שמעניק לכם ערך רב בדיוק במצבים שאתם זקוקים לו ביותר.

חברת הביטוח שלכם לנסיעה לחו"ל הופכת לגוף שמסייע ממש ברגע האמת ומפשט את מצבי החירום עבורכם עד כמה שניתן. חברת הביטוח, בעזרת האמצעים הדיגיטליים שהיא מעניקה לכם, מקלה עליכם בקבלת כספי פיצוי או שיפוי ומאפשרת לכם לנהל את התביעות באופן דיגיטלי ויעיל.. 

עכשיו אתם מוכנים להזמין חופשה בחו"ל.

 

                                                                                                                                                        

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה