תביעת תאונות עבודה - איך זה עובד?

$(function(){setImageBanner('d5d001ec-888a-4d49-9597-7d5bf53c2a9e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כולנו מכירים את הפרסומות האלה השואלות אם נפצעתם במקום העבודה, ומסבירות לאחר מכן שאפשר לקבל פיצוי. אם תמיד שמעתם את הפרסומת הזאת, וכעת אתם באמת נמצאים אחרי תאונת עבודה או מחלה: חשוב שתעדו כי כל מילה שנאמרה היא אמת, וכי אתם יכולים ואפילו חייבים! לתבוע את הזכויות שלכם כדי שתוכלו להתפרנס בכבוד, גם במידה ואינכם עובדים.

FREEPIK

כיום יש לא מעט אנשים שאינם מודעים לזכויות הבסיסיות שלהם. אבל מי שרוצה להשתכר בכבוד, גם לאחר תאונה או מחלה תאונת עבודה או מחלת מקצוע - יכול להגיש תביעה גם מול המוסד לביטוח לאומי, וגם מול חברות הביטוח הפרטיות ושל המעסיק. לכן חשוב שתדעו כי יש לכם זכויות שתוכלו לממש כאשר אתם מגישים תביעת תאונות עבודה.

אז מה עושים במקרה של תאונת עבודה?

בתחילה חשוב להיכנס לאתר של המוסד לביטוח לאומי כדי להבין את הזכויות שלכם ומה הסיכוי שתוכלו לקבל פיצוי וגמלה חודשית או דמי נכות. באתר תמצאו מידע טפסים, מידע שימושי, טפסים שאפשר למלא ולשלוח אונליין, באתר תמצאו קישורים למידע חשוב ואת כל מה שצריך על מנת להגיש תביעה.

לאחר הגשת הטפסים תוכלו לתבוע את הזכויות שלכם לקבלת גמלה או קצבה זמנית (או קבועה), ותוכלו לקבל ימי מחלה שאינם על חשבון המעסיק. פקיד של המוסד לביטוח לאומי או האתר, יסבירו לכם כיצד תוכלו לקבל פיצוי על הזמן שלא עבדתם. בעזרת האתר או פקידים, אפשר לדעת יותר.

אבל מה תעשו אם אתם נתקלים בקשיים מול המוסד לביטוח לאומי?

קשיים אותם מערימים המוסד לביטוח לאומי או חברות הביטוח, הם כאלה שקורים לא מעט. במידה ואתם נתקלים בקשיים, חשוב שתדעו כיצד לפעול במקרה של חוסר מיצוי זכויות. במקרים כאלה כדאי לפנות לחברות מקצועיות כמו חברת זכות ויוזמה המעסיקות מומחים ועורכי דין תאונות עבודה שיוכלו לסייע לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם.

עורך דין טוב ומקצועי יוכל להוביל אתכם בדרך לקבלת הפיצויים, יעזור לכם למלא טפסים ולמצוא מסמכים חיוניים, כמו למשל דוחות וסיכומים רפואיים. המומחים יספקו לכם ייצוג מול הביטוח הלאומי, מול חברות הביטוח הפרטיות, וגם במקרים של צורך בוועדה הרפואית.

לסיכום, אין זה משנה מה קרה לכם בעבודה - מה שחשוב הוא ליווי של אנשי המקצוע שיוכלו לסייע לכם להגיש תביעה ולקבל את מה שמגיע לכם על פי החוק.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה