תביעת תאונות עבודה: מה חשוב לדעת?

$(function(){setImageBanner('419e4ba9-3287-4ebf-b64e-b296720a4d9a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בכל הנוגע לבטיחות בזמן העבודה לא כולם שמים לב למה שהם עושים במקום העבודה - מה שמוביל פעמים רבות לתאונה במקום העבודה. בלבד זאת תאונות עבודה יכולה לקרות גם בשל חוסר תשומת לב או תקלה או אפילו בצירוף מקרים מצער - מקרים כאלה ואחרים נחשבים תאונות עבודה - לכן חשוב לדעת כיצד מתמודדים עם סיטואציה כזאת, כדאי להבין מי נחשב כזה שנפגע בתאונת עבודה ואין זה משנה אם מדובר בפגיעה שקרתה בדרך הביתה בדרך או בדרך ללקוחת או במרחב התעסוקתי.

FREEPIK

איזה תאונות נחשבות תאונות עבודה?

תאונה כל שהיא החל משבר באצבע או חתך, עד מחלת מקצוע או נכות שקורית עקב תאונה - כולן נחשבות תאונות עבודה. כדי להוכיח כי יש קשר בין הפעילות במרחב התעסוקה לפציעה, חשוב למלא את כל הטפסים של המוסד לביטוח לאומי ולצרף מסמכים רפואיים רלוונטיים.

את הגשת תביעת תאונות עבודה מומלץ להגיש בליווי של עורך דין שיוכל לספק את המידע הדרוש לכם להגשת התביעה, כך שתוכלו לקבל את סך הפיצויים והזכויות הגבוהים ביותר והמותאמים לכם להמשך החיים ופרנסה בכבוד.

עם זאת המוסד לביטוח לאומי לא מקל על קבלת הזכויות ודורש לא מעט התעסקות במסמכים ובירוקרטיה בעת הגשת התביעה. לעיתים המוסד מונע זכויות בסיביות ממבוטחים.

לכן חשוב לקבל את כל הזכויות ולמצות זכויות  סוציאליות החל מקבלת תשלום על ימי מחלה שלא על חשבון ימי המחלה והחופשה של העובד עד קבלת קצבאות חד פעמיות, דמי נכות קבועים מהמוסד לביטוח לאומי ופיצויים .

במקרים כאלה כדאי לפנות לעורך דין תאונות עבודה שיעזור לכם להבין בדיוק כיצד אתם יכולים לפעול כדי למצות את הזכויות שלכם.

כיצד בוחרים עורך דין תאונות עבודה

על מנת לבחור נכון יש לבחור משפטן שבקיא  בנושא המשפט ובתחום של תביעות נזיקין. בחרו איש מקצוע שמכיר את המוסד לביטוח לאומי ויודע איך להתנהל מולו ויכול לעזור לכם למצות את הזכויות שלכם. בין היתר כדאי גם לפנות אל חברות הביטוח הפרטיות מהן רכשתם פוליסות ביטוח בריאות ותאונות אישיות.

מה מגיע לכם?

כדי לדעת מה מגיע לכם מומלץ לחפש ברשת מחשבון תאונות עבודה שיעזור לכם לחשב את סכום הפיצויים והקצבאות ביחס לפגיעה. מחשבון כזה הוא חכם ומהיר ודורש פחות מדקה כדי לשער את הסכומים שתקבלו כפיצוי. בדרך כלל אפשר למצוא באתר של המחשבון חברה שעוסקת במיצוי זכויות, כמו זכות ויוזמה לאחר תאונות עבודה ומאפשרת סיוע בקבלת הזכויות השונות. אז זה הזמן למצות זכויות בעיקר במקרה של תאונת עבודה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה