10 יתרונות של חוג בנינג'ה נגב לילד/ה שלכם

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('eee360e5-52c4-4d41-b49c-39fbf7bfde13','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('eee360e5-52c4-4d41-b49c-39fbf7bfde13','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

אז החלטתם לרשום את הילד שלכם לחוג, ואתם מלבטים? האם לחוג ספורטיבי יותר? או לכזה אומנותי? אם תשאלו אותנו, אנחנו נמליץ לכם על חוגי נינג'ה לילדים! אבל רגע, קודם בואו לשמוע קצת יותר,
הנה 10 יתרונות מיוחדים לילד/ה שלכם שיש לחוגי נינג'ה, אז תהנו!

 רז איפרגן

1.  מיקוד וריכוז

כאשר הילד שלכם בבית הספר, אתם רוצים שהם יהיו ממוקדים ומרוכזים במשימה שעל הפרק. אז איך אפשר לגרום להם לתרגל מיקוד ולהתרכז? אימונים במסלולי נינג'ה זוהי התחלה טובה. בכל פעם שהם מתמודדים עם מסלולי הנינג'ה השונים, הם יהיו חייבים לפתח ריכוז מוגבר ומיקוד לצורך מעבר נכון של המכשולים. ההתמקדות במה שהם עושים, ולא במה שאחרים עושים, חשובה ביותר כדי להשיג הצלחה במסלולים.

2.            זריזות מוגברת

מסלולי הנינג'ה השונים כוללים אתגרים שדורשים זריזות ברמה גבוהה. מבולדרינג על פני קיר סלע לריצה על פני קורת התעמלות ועד לתמרון דרך מגוון מכשולים קשים, ללמוד כיצד למקם את הרגליים הוא חלק גדול מאימון הנינג'ה. תרגילי סולם וחרוט, המשמשים לרוב מאמני כדורגל וכדורגל, יכולים לעזור לפיתוח עבודת רגליים מהירה ומדויקת.

אימוני נינג'ה ישפרו בהחלט את הזריזות של ילדכם, וכך יעזרו להם להיות הרבה יותר ספורטיבים!

3.            גמישות טובה יותר

שגרות אימון רבות (הרמת משקולות, ריצה, רכיבה על אופניים) מתמקדות רק בסוג אחד של אימוני כוח ובכך מדגישים יתר על המידה קבוצות שרירים מסוימות על חשבון אחרות. זה יוצר דפוס של שימוש יתר וחוסר ניצול שפוגע ביכולתו של הגוף לתפקד בפעילויות הדורשות קואורדינציה וכוח של כל הגוף. אימוני גמישות, המתורגלים בהתעמלות ואומנויות לחימה, יוצרים מבנה גוף מאוזן וגפיים המקדם טווח תנועה מלא ופעולת שרירים מאוזנת.

אימוני נינג'ה ישפרו את הגמישות של ילדכם, מה שיעזור להם בפעילות היומיומית שלהם!

4.            שיווי משקל טוב יותר

אז יש לך ילד/ה שחלק יחשבו כמגושם/ת? אימוני ניג'ה דורשים שימוש נרחב בשיווי המשקל של הילדים, כל מסלולי הנינג'ה השונים ידרשו מהם לפתח שיווי משקל טוב יותר כדי להצליח לעבור את אותם מסלולים, לכן, אימוני נינג'ה זאת אחת הדרכים הטובות ביותר כדי לפתח את שיווי המשקל של ילדכם!

5.            יכולת ליפול בבטחה

ילדים לא עוברים בקלות מסלול נינג'ה בניסיון הראשון (ובעצם גם אף אחד). על הילדים לנסות ולנסות שוב כדי לעבור את המסלול בהצלחה. כאשר התלמידים נכנסים לראשונה לחוג מלמדים אותם כיצד ליפול בבטחה. זה כולל נפילה קדימה (גלגול כתף) ונפילה לאחור (נפילות שבירות). ילדי נינג'ה ילמדו גם את הדרך הנכונה ליפול מחבל, מוט, קורה או מכשול אחר. נפילה חשובה בחיי היום-יום ומועילה לילדים במגרש המשחקים, במגרש הכדורגל ובכל מקום בו הם משחקים.

6.            שיפור שרירי היציבה (הבטן)

כשצופים בנינג'ה ישראל בטלוויזיה, למען האמת, זה לא נראה כל כך קשה. אבל כשמנסים לעשות את זה בעצמנו, פתאום מגלים שזה לא עניין כזה פשוט. אחת מהסיבות העיקריות לכך אלו שרירי הבטן (היציבה) אימוני נינג'ה לילדים, כשמבוצעים נכון, יכולים להביא את ילדכם למסלול הנכון.

7.            מתאים לכל הילדים

לא משנה באיזו רמה של יכולת אתלטית ילדכם נמצא, תמיד יש שלב מתאים לו באימוני הנינג'ה. אצלנו בנינג'ה נגב חוגי הנינג’ה שלנו מתאימים לכל הגילאים, החל מגילאי 4 ומעלה, כאשר הקבוצות מחולקות בהתאם לגילאים ולשלב ההתפתחותי בו נמצא הילד. מסלולי המכשולים מותאמים ליכולות הפיזיות והקוגנטיביות של כל קבוצה, כך שאין צורך בנסיון קודם.

8.            מודעות מרחבית

כדי להיות נינג'ה צריך יותר מסתם כוח. מודעות מרחבית, או היכולת ליצור אינטראקציה עם הסביבה סביבך ולהבין אותה, היא הכרחית לאימון מכשולים מוצלח. על הילדים להבין את המכשול, היכן הוא נמצא בהשוואה לגוף שלהם, וכיצד להניע את גופם כדי לצלוח אותו. למידה באמצעות ניסוי וטעייה מאפשרת לנינג'ות צעירים לגלות היכן בדיוק הגוף שלהם נמצא וצריך להיות בכל נקודת זמן נתונה. אימון נינג'ה יעזור לילדך להרגיש היכן הגוף שלו נמצא וכיצד לשלוט בו.

9.            שיפור ביטחון עצמי

באומנויות לחימה, נאמר הפתגם, "כומר שאולין יכול ללכת דרך קירות" או במונחים של הדיוטות, הוא יכול להתגבר על כל קושי שהם חשבו שהם לא יכולים, או שאולי נכשלו בהשגה בעבר, הם מקבלים תחושה של ביטחון עצמי ולהבין שעם עבודה קשה הם יכולים להתגבר על כל קושי. זה יכול להיות איזון על פני קרן מפחידה, קפיצה בלתי אפשרית לכאורה או השלמת פרויקט בית ספרי קשה. 

את הביטחון שהם ירוויחו הם יוכלו לקחת איתם לכל שאר הדברים בחייהם!

10.      זה פשוט כיף גדול!

כל היתרונות מאימוני הנינג'ה לא יביאו לשום מקום אם הילד שלך לא יתעניין וירצה לחזור ולהתאמן על בסיס קבוע. לכן זה חייב להיות כיף/ בין אם מדובר באומנויות לחימה, במחנות קיץ, באירועים מיוחדים או במסיבות יום הולדת, נינג'ה נגב כאן כדדי לגרום לילדים שלכם גם להנות מהתהליך!

במתחמים שלנו ילדיכם יוכלו ליהנות ממגוון חוגי נינג’ה לילדים ונוער – אימוני נינג’ה, טיפוס ואימוני כושר פונקציונליים.

חפשו את נינג'ה נגב ברשתות!

פייסבוק - itsninjanegev

אינסטגרם - ninjanegev    

טיקטוק - itsninjanegev

רוצים שיעור נסיון חינם? 

התקשרו עכשיו ל - 050-213-7484 נאור

או השאירו פרטים באתר - https://ninjanegev.co.i/ 

נינג'ה נגב - רשת מתחמי הנינגה הגדולה בארץ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה