3 סיבות לצורך בעורך דין לשון הרע

$(function(){setImageBanner('c79057fd-f749-4d3f-ab4a-e11bc480b23f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כשמדברים על לשון הרע, מנסים לשמור מצד אחד על חופש הדיבור והדמוקרטיה, אבל מצד שני רוצים להגן על אנשים שיכולים להיפגע מפרסומים כאלה ואחרים. זה נכון שישראל היא מדינה דמוקרטית שחשוב לבטא בה את כל מה שכואב או הכרחי, אבל בין כל המילים שנכתבות או נאמרות, בין פוסטים, כתבות, תמונות וסרטונים שמעלים לרשתות חברתיות: יתכנו לא מעט פגיעות באנשים או בעסקים, ואפילו במפלגות או באנשי מקצוע ויזמים, לכן דרושה הגנה, גם על מי שנפגע מלשון הרע.

FREEPIK משפט

אבל באיזה מקרים תצטרכו עורך דין לשון הרע?

בתחילה נאמר שעו"ד לשון הרע הוא משפטן מנוסה ומיומן אשר מכיר את כל רזי המקצוע ואת כל מה שדרוש כדי להגן או לייצג אנשים שנפגעו מלשון הרע, או על כאלה המואשמים שעשו זאת לאדם או בית עסק. כיום יש שלושה מקרים נפוצים שיכולים להוביל לצורך בעורך דין:

כשאתם נתבעים בלשון הרע - במידה ומישהו תובע אתכם על לשון הרע, בין אם אתם אנשים פרטיים או בעלי עסקים, יזמים, פוליטיקאים, עיתונאים וכולי - כדאי שיהיה לצדכם עורך דין שייצג אתכם. איש מקצוע מסוג זה יכול לעצור את השתלשלות הדברים עוד לפני שהם בכלל מתחילים. איש המקצוע יכול להשיב במכתב לתובע, לייצג אתכם במשא ומתן וגם לייצג ולסייע לכם בבית המשפט.

אם אתם נפגעתם מלשון הרע - אם אתם אלה שנפגעתם מפרסומים שפורסמו, מאמירות שנאמרו בציבור, אם פורסמו סרטונים מביישים או מביכים, או שנעשה לכם שיימינג ברשת, מה שגרם לנזקים - כדאי שתפנו אל עורך דין לשון הרע. איש המקצוע יוכל לעזור לכם לתבוע את מי שפגע בכם ולהגיע להסדר, או אולי לסגור על סכום פיצויים שיכול לכסות על הנזק ועל מפח נפש שחוויתם.

במידה ואתם זקוקים לייצוג בבית המשפט - אם התמודדתם עד עכשיו עם תביעת לשון הרע ועשיתם את זה לבד, אבל כעת אתם מגיעים לבית המשפט, חשוב שיהיה לכם עורך דין שייצג אתכם בצורה טובה.

בחרו משפטן שמכיר את התחום, כמו עו"ד שלומי וינברג שיודע כיצד לפעול בו, וכזה שיכול לספק לכם את הייצוג הטוב ביותר כולל הצגת ראיות והוכחות שיספקו לכם תוצאות טובות. בחירת איש מקצוע נכון וטוב, תוביל להצלחה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה